John Keats Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) For di som har gjort det (helst begge da), hvordan er det å skjære ører i forhold til å punche? Jeg fikk skjært til ørene på 6mm og strukket til 8mm med en gang, det var ikke helt forferdelig, var veldig fort over. Gjorde mest vondt å dytte inn 8mm tunellene etterpå. Edit: Hvor mange Michael Jackson tattiser tror dere kommer til å bli tatt verden rundt neste ukene? Endret 26. juni 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har siklet på et motiv en god stund nå, men jeg aner ikke hvor jeg vil plassere det. ÅEH! Det er så frustrerende. Huff, jeg er lei av å høre om MJ allerede. Får håpe det ikke bryter ut en slags trend med MJ-minnnetattis. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har siklet på et motiv en god stund nå, men jeg aner ikke hvor jeg vil plassere det. ÅEH! Det er så frustrerende. Da er vi to. Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Syns det høres ut som du bør tenke deg om noen måneder/år til Kris... Det ene øyeblikket syns du tribal er det kuleste i verden.. Dagen etter har du drit lyst på kinategn.. Og dag 3 spør du etter sider med "masse bra tatoveringer". Vent heller til du kommer på et motiv som betyr noe for deg (og gjerne litt mer kreativt enn ditt eget navn) Er ikke noe vits å stresse med et motiv du ikke er 100% sikker på. 90 % av de jeg kjenner med tribals og kinategn angrer den dag i dag.. de siste 10% har tatt cover-up... Har en tribal på nakken fra før- Liker godt tribal, men jeg har lyst til å se meg mer rundt før jeg bestemmer meg for den jeg ser på nå. + at jeg kunne i tillegg tenke meg kina tegn på armen. har ikke endret noe meninger på dette her, slik som du oppfatter det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 For di som har gjort det (helst begge da), hvordan er det å skjære ører i forhold til å punche? Jeg fikk skjært til ørene på 6mm og strukket til 8mm med en gang, det var ikke helt forferdelig, var veldig fort over. Gjorde mest vondt å dytte inn 8mm tunellene etterpå. Edit: Hvor mange Michael Jackson tattiser tror dere kommer til å bli tatt verden rundt neste ukene? Altfor mange Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Noen som kan linke til en side med tegneserie tattoveringer? Jeg har siklet på Calvin & Hobbes rundt 4år nå (er 22), og har en viss idé om å ha en på hver side av brystet. Lenke til kommentar
StrikkeElvis Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hei! Bare lurte på om noen vet vanlig tykkelse/lengde på et medusa-smykke? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Tror tykkelsen er 1,6 mm, og lengen varierer fra 8 til 12 mm(?) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Vanligvis 10-12mm som første smykke, og 7-10mm etter hevelsen har gitt seg. Medusa hovner vanligvis mer opp enn hva en labret gjør. Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Noen som har erfaring med Au! tatoveringsstudio i Bergen? Har time der om to uker, gleder meg som en unge allerede! Det (lille) jeg har hørt har utelukkende vært positivt, så satser på at jeg har gjort et bra valg. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Du kan vel søke i tråden her, så ser du hva folk har sagt tidligere. Av det jeg kan huske fra hva folk har sagt her så er det vel litt både og. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Noen som har erfaring med Au! tatoveringsstudio i Bergen? Har time der om to uker, gleder meg som en unge allerede! Det (lille) jeg har hørt har utelukkende vært positivt, så satser på at jeg har gjort et bra valg. Hørt de skal være ganske bob-bob ja. Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Nå er det heller ikke snakk om et avansert motiv, så med mindre de er ekstremt dårlige, tviler jeg på at det kan gå galt... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det jeg har hørt er at de er sykt glade i smerte :!: Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Mulig jeg husker feil, men mener å ha hørt om at de stikker alt for dypt eller hardt, slik at det har blitt fysisk grop der de tatoverer. Men er som sagt ikke 100% sikker. Søk i tråden her er mitt tips. Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Smerten er jeg ikke bekymret for uansett, bare at tatovøren ikke gjør jobben sin 100% Det SKAL da gjøre litt vondt å tatovere seg.. Endret 27. juni 2009 av CrazyDiamond Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Ikke sant Tattoverer du for dypt så blir det IKKE PENT. Har du noen tattoveringer som har for dype linjer? Endret 27. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Har du noen tattoveringer som har for dype linjer? Spurte du meg eller CrazyDiamond om det? Jeg har ikke, og glad for det. Uansett, CrazyDiamond, du har mulighet til å avbestille og bestille deg time et annet sted hvis du er usikker på stedet. Mulig det kommer noen flere svar i løpet av de neste dagene om studioet. Og det jeg sa om å tatovere for hardt har lite med smerte å gjøre, og mer med det at tatoveringen ikke blir fin. MEN!! Jeg er ikke sikker på om det har blitt nevnt om Au! eller om noen andre, jeg mener å huske at det var de, men er fullt mulig det ikke stemmer! Endret 27. juni 2009 av Heffer Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ikke til deg Heffer:) Og det og tattovere dypt behøver man ikke og kjenne engang som du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå