krist90 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hei. Jeg er ute etter hele tegningen til denne tribalen: Bilde 1 arm Bilde 2 Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? -k Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 De 2 bildene holder hvis du har tenkt og ha den selv, for og 100% kopiere en som noen har blir litt plæ. Få litt personlighet i det Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Liker tribals. Men de må være noe lignende den iallefall. Kan prøve å tegne litt selv men tja, vet ikke hvordan resultatet blir hehe Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Liker tribals. Men de må være noe lignende den iallefall. Kan prøve å tegne litt selv men tja, vet ikke hvordan resultatet blir hehe Hvis du er seriøs, er det bare å ta disse bildene til en tatovør og spør h*n om å tegne sin versjon, så kan du jo ta det videre derfra Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Liker også tribal. Vurderer sterkt en i ansiktet. Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Tribal er jo win da, synn min ikkje blei så bra:P Noen som vet om noen gode tatovører i Haugesund eller stord området? Skal prøve å få fikset litt på den. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 sitter her pittelitt bekymret. Er så lenge sia eg tok tattovering, og da var den på ryggen så eg såg aldri overgangen fra helt fersk til sånn som den skulle vere. Tok tattoo på fredag, og igår, så såg eg det var begynt å flasse av litt hud, samtidig som eg såg at det begynte å legge seg skorpe enkelte plasser. Når eg seier flasser av hud, så kan eg ta eit eksempel til dit at en tar eit mjukt viskelær og drar det over bordet, så ligger det igjen små flak av viskelæret. Eg har fulgt instrukser som eg fikk, og smørt meg inn med Helosan eller kva den heiter 4 ganger kver dag. Skal det vere sånn? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Liker tribals. Men de må være noe lignende den iallefall. Kan prøve å tegne litt selv men tja, vet ikke hvordan resultatet blir hehe JEg mente du skulle ta med bildene til en tattovør og be han hjelpe deg til og få noe lignende som passer til kroppen din. Og man kan gjøre tribals ufattelig mye kulere enn bare svart. Har du foreks. sett de som ser ut som noen har slått stein inn i huden på personen som har det, utrolig fett og se. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Skal det vere sånn? Ja. Tatoveringen resulterer i et sår som kan minne om et skrubbsår, og vil derfor danne en skorpe som flasser av etter hvert. Merkelig at dette ikke er forklart av tatovøren. Og, ja, jeg må si meg enig i at "vurderer tribal i ansiktet og skorpion på halsen" har blitt gjentatt til det kjedsommelige. Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Liker tribals. Men de må være noe lignende den iallefall. Kan prøve å tegne litt selv men tja, vet ikke hvordan resultatet blir hehe JEg mente du skulle ta med bildene til en tattovør og be han hjelpe deg til og få noe lignende som passer til kroppen din. Og man kan gjøre tribals ufattelig mye kulere enn bare svart. Har du foreks. sett de som ser ut som noen har slått stein inn i huden på personen som har det, utrolig fett og se. Kan du finne et bilde eksempel på denne typen? Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ikke akkurat "slått inn", men hvertfall stein: Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ikke tribal, men tror det er denne stilen han mener: Laget av Linda. Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Ikke tribal, men tror det er denne stilen han mener: Laget av Linda. wow, den var skikkelig bra laget. - likte ikke så godt den stilen du la ut "Toth". Den stein stilen passte ikke helt min smak. Endret 24. juni 2009 av krist90 Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Så den siden du hadde tatt det ene bildet fra remistattoo.com, veldig mye bra der ps. Noen som vet hvor jeg kan finne navnet Kristoffer i kinesiske tegn. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Noe slikt? 双关语意 (tar ikke ansvar for denne nei...) edit: eller så bruker man google og finner noe slikt som var det nærmeste Endret 24. juni 2009 av multisync Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 takk skal du ha har lett men aldri funnet det på google. Syns dere navnet i kinesisk er oppbrukt? Har litt lyst å ta det på armen mellom albuen og håndleddet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Toth: Viste det var en grunn til at jeg var glad i deg Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Toth: Viste det var en grunn til at jeg var glad i deg Have a beer and a hot german girl! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (hun til høyre. etter meg.) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 :!: Yupp, og dans( kall det hva du vil ) til polka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå