After Dark Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 http://www.cracked.com/funny-298-tattoos/^^Snubla over denne artige siden som jeg ville dele med dere Kul den. Får se mer på den siden, nå skal jeg snart ut å spise pizza. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvor bestile du? Plastskit fra Barbarella og ordentelige smykker fra Onetribe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Onetribe er en fin butikk Får vi se noen bilder av dine smukke ører når du har fått de opp ditt du vil? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Du må garantert purre på det der om en stund, men skal prøve å huske. Aaaah, hvor jeg skal glædeligt svinge mine Ørelober lik en siæleglad Næger. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hva tenker dere alle sammen eggentlig om grensen på utvidede ører? Selv er jeg helt enig med det psilocybe sa tideligere i tråden om at det blir "feil" når øreflippen utvides større enn resten av øret siden øret da mister den naturlige formen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 maks 10mm Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) spørs ørene det, har sett folk med 5mm som ikke kler det. Men rundt 40-50mm ser jeg som maks( det finnes unntak, ern oen som kler større enn det også ). Målet mitt ligger på rundt 35mm. Bruttern som er nesten like høy som meg har 20mm og de ser små ut:P 10mm er jo ingenting. Har 10mm i ene øret mitt og det ser jo som et frisørhull:P Endret 21. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Må si at hva som er maks er opp til hvordan personen er selv, i størrelse osv. Sett folk som ikke burde ha i det hele tatt, og andre som har godt over 30 som kunne fint hatt større. Ofte stemmer det Glimti sa med at det må matche ørets naturlige form. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Enig med du i den, det med størrelse kan varierer ekstremt mellom personer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Selvsagt kan størrelsen variere fra person til person. Men ørets naturlige form er grensen for min del selvom det er kult å se bilder av folk som har enorme hul du nærmest kan stikke hodet igjennom. Selv har jeg 14 mm. og målet mitt er 20mm. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har en kompis som sa at enkleste måten å ta hull i ørene på var frisør.. Hvorfor er dette fortsatt lov? Hva er ca.-prisen på piercer kontra frisør egenltig? Jeg lar bildet mitt si min mening uansett: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er vel ikke noen spesiell lov. Så vidt jeg vet kan enhver kjøpe utstyr og åpne et studio (psilocybe er sikkert bedre til å uttale seg her). Jeg er enig i at det ikke er noe vits med frisører og ørehull. Som psilocybe skrev engang så er frisørene opplært til å klippe hår og lage frisyrer mens folk på piercingstudioer er opplært til å ta piercing. Ville du latt en piercer med to timers opplæring på løs på håret ditt med saks? Må si meg veldig enig i denne uttalelsen. Og som han linket til så renses ikke pistolen skikkelig og man kan få sykdommer fra de tideligere kundene. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Veldig klar over greia, så derfor jeg ikke kan skjønne at det fortsatt er lov :/ Tok begge mine "normale" hull hos frisør, ett oppe og et nede, begge gangene var jeg uten foreldre og gikk på barneskolen.. Burde vært en aldersgrense i det minste, men har ikke blitt spurt noen av gangene jeg har gjort det om foreldre syns det var greit. Fikk heller ikke noe informasjon utover: Snurr på den og skyll med pyricept. Derfor lurer jeg litt på pris hos frisør kontra pris hos piercer i forhold til venner som ikke vet bedre enn å gå til frisøren.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Pluss de gir deg feil info, man skal ikke snurre på smykket og man skal bruke saltvannsoppløsning ikke pyrisept, klorhexodin osv. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ja, klar over det etter noen år, men har utrolig nok ikke hatt _så_ mye trøbbel med de som mange andre Nok en grunn til at jeg ikke skjønner hvorfor frisører kan gjøre det.. Og nei, jeg ville ikke latt en piercer med to timers "skole" gå løs på håret mitt hvis ikke det var for at jeg drar over med maskina Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Pluss de gir deg feil info, man skal ikke snurre på smykket og man skal bruke saltvannsoppløsning ikke pyrisept, klorhexodin osv. Jeg har brukt klorhexedin flere ganger og det har gått bra hver gang. Kansje man reagerer forskjellig på sånt. Endret 21. juni 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er for sterkt, for det tar alt også det som er bra og ha i såret. Men det går jo også på hva slags immunforsvar man har:) Har brukt det mange ganger selv og blir bare litt tørr, men bruker bare saltvannsoppløsning nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 For sterkt? Jeg har brukt det i øret, leppe ,øyenbryn, bystvorter, urinrør og pung uten et eneste problem. Men som du sier, kansje det har noe med imunforsvaret å gjøre. Har aldri tenkt på det. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Trodde ikke man skulle bruke Klorhexedin i nærheten av slimhinner, men da har jeg kanskje trodd feil? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 nei, du har rett. Men som alt annet så tåler mennesker forskjellig;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå