Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Prøvde å få fiksa time hos Jannicke på Let's buzz, altså booke time for neste år. Følte meg veldig dum da, og det var visst ikke mulig i år. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Prøvde å få fiksa time hos Jannicke på Let's buzz, altså booke time for neste år. Følte meg veldig dum da, og det var visst ikke mulig i år. Hadde de ikke kjøpt 2010 kalenderen enda? :O Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hvis man skal ha time med hun, må man vente til hu er tilbaks fra perm. Da blir det førstemann til mølla prinsippet som gjelder. Det var det jeg fikk beskjed om ihvertfall. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 den jenta angrer jo bare å prøver å skylde på tatovøren for å spare "ansikt" (haha, tok du an?! ) Tatovøren har jo også et vitne som sier at jenta var bevist og så seg i speilet flere ganger i løpet av sessionen. Hun var jo også fornøyd når hun gikk fra tattooverings sjappa, det var når foreldrene så det at hun angret. Når er faktisk tatovøren så snill, at han har gått med på å betale halvparten av behandlingen for å få fjernet dette. Noe som kan være litt suspekt, men jeg tror han faktisk mener det når han sier at han vil ha fornøyde kunder. Det vil han helt sikkert. I den første av de to artikklene jeg postet om saken står det at han har begynt en ny praksis der kundene må undertegne en bekreftelse før han begynner å tatovere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Da er tiden kommet for å prøve og fullføre min neste tatovering. Har holdt på med den siden i fjor høst, men blir liksom aldri fornøyd. Jeg suger i å tegne og kommer meg aldri til en tatovør for å få vedkommende med skills til å ta en titt på den heller. Irriterende. Skisse #23 Noen tips om forbedringer? Den er 8x5 cm og skal være plassert på brystkassa, til venstre. Nær hjertet. Det er en hyllest til to av de kjæreste "ting" jeg vet av. Min avdøde farfar, og bøker. Hadde ikke klart meg så bra som jeg har gjort uten dem. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fin idé det Datasmurf! Anbefaler at du tar en tur innom en tattovør, viser skissa og ber om at tattovøren lager sin versjon av den! Alle har sin stil og så lenge du har grunn-ideen skribla ned får du sikkert lagd en rå tattis av tattovøren! Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 For å få en bedre idé av hvordan det kan bli datasmurf, med riktig perspektiv og sånn; Prøv å photoshoppe det i stedet. Eller googlebildesøk en bok, print, og tegn over den. Igjen, for perspektiv og sånt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Satan, det hørtes regelrett jævligt ut! Er vel en form for rus inne i bildet der også regner jeg med, spesielt siden han ventet noen dager med å kontakte lege. Gjorde ikke Steve-O noe slikt også med en cannabis tatovering han hadde på armen? Endring: Så leser man litt nøyere og denne ganger ser man det står de er sterkt ruset. Det er iallefall en enkel og billig måte å fjerne tatoveringer på. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Sånn så Steve-O sin ut: http://www.420magazine.com/gallery/data/528/SteveO.bmp Så har han gjort et eller annet som ser udigg ut: http://www.steveo.com/gallery/pictures/tattoos/big/21.jpg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Har han brukt hekkesaks? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Sånn så Steve-O sin ut: http://www.420magazine.com/gallery/data/528/SteveO.bmp Så har han gjort et eller annet som ser udigg ut: http://www.steveo.com/gallery/pictures/tattoos/big/21.jpg Husker jeg ikke feil så er han på en klinikk å brenner den vekk uten bedøvelse.. Har den DVD'n han gjør det på, men er år og dager siden jeg har sett den. BTW er det noen "regler" eller ting man burde tenke på når man skal velge seg tatoveringsmotiv. Har hørt at tatovering ser bedre ut hvis det ikke er for mange små detalsjer osv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Joda, du kan ha MASSE detaljer..men det går på størrelsen- Jo mindre piecen er jo ferre detaljer og omvendt. Så jeg går alltid for stort nå for man kan putte i så mye detaljer da syns jeg:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Men er ikke din tattis ganske detaljert? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 min sine? De er ganske detaljerike ja:D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Mente å huske det. Har selv lurt på om jeg skal få lagt til noen nye motiver på armen min som er tatovert med sammenhengende tribal fra hånd leddet opp til halsen. Det er fortsatt mye plass der så kansje legge til noen detaljer. Ellers er det jo fortsatt mye av kroppen som kan tatoveres. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 http://www.cracked.com/funny-298-tattoos/ ^^Snubla over denne artige siden som jeg ville dele med dere Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Kjøpt meg mer jåleri: + noe plastræl som skal brukes til å strekke opp til 25mm. Smukt! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Lekkert Acrid De øverste og nederste skiller seg ut;) Er de nederste bein? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 De to øverste er av tre, og de nederste er horn + bein. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Skal opp til 25mm selv, har drevet med de forbanna dreadsa i det siste. Føler meg som ei dame når det kommer til arbeid med håret:P Men har utstyr til 25mm så får bare bgynne;) Hvor bestile du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå