Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder jenta med alle stjernene i ansiktet har nå tatovøren sagt at han vil betale for å fjerne halvparten, men han hevder fortsatt at det var 56 stjerner hun bad om. Samtidig står det at han har endret praksisen og krever skriftlig bekreftelse på motivet fra kunder før han begynner å tatovere.

Det kommer også fram at jenta sliter med det som har hendt og føler hun er et sirkusmonster, noe en psykolog som har vært i kontakt med henne mener hun gjør :D

http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6657891

Det er også en avstemning der om man liker tatoveringen eller ikke samt om det hadde vært fint med tre stjerner.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Hva gjelder denne "stjernetatoveringen", tror dere det i orden å

kopiere den siden hun ikke er fornøyd selv? :p

Ikke planen min, kun en tanke :)

Hvorfor skulle det være et problem?

Forøvrig har hun saksøkt ham nå. Han er villig til å betale halvparten av fjerningen selvom han fortsatt hevder at han gjorde som hun sa. Et vitne har forøvrig bekreftet forklaringen hans:

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=569978

Lenke til kommentar
Jeg leste om det..

Selv tviler jeg på at hun kan ha sovnet på de 5-10 minuttene tre stjerner bør ta..

Tullprat fra ende til annen, og jeg føler med tatovøren..

Og hvordan skulle hun unngå å legge merke til det etterpå? Vil da annta at det fantes speil i studioet. Og så skal jo tatovøren gi kunden salve å smøre på tatoveringen og hvis hun trodde hun bare hadde tre stjerner så burde hun da spurt når han gav henne såpass mye salve!? Og dessuten vil jeg tro at han bad om å få ta bilde av det og ha i album eller på veggen i studioet siden det var et såpass uvanelig og originalt motiv. Husker at tatovøren ville ta bilde da han hadde tatovert HOLD FAST på fingrene mine.

Historien hennes stemmer ikke på villkår...

Lenke til kommentar
Jeg leste om det..

Selv tviler jeg på at hun kan ha sovnet på de 5-10 minuttene tre stjerner bør ta..

Tullprat fra ende til annen, og jeg føler med tatovøren..

Og hvordan skulle hun unngå å legge merke til det etterpå? Vil da annta at det fantes speil i studioet. Og så skal jo tatovøren gi kunden salve å smøre på tatoveringen og hvis hun trodde hun bare hadde tre stjerner så burde hun da spurt når han gav henne såpass mye salve!? Og dessuten vil jeg tro at han bad om å få ta bilde av det og ha i album eller på veggen i studioet siden det var et såpass uvanelig og originalt motiv. Husker at tatovøren ville ta bilde da han hadde tatovert HOLD FAST på fingrene mine.

Historien hennes stemmer ikke på villkår...

Bare vet at nesa i hvertfall er et sårt område, i hvertfall for meg :)

Vet ikke med dere andre, men jeg syns nesa er værste plassen å knert kviser på :p

Lenke til kommentar

Satan, det hørtes regelrett jævligt ut! Er vel en form for rus inne i bildet der også regner jeg med, spesielt siden han ventet noen dager med å kontakte lege.

Gjorde ikke Steve-O noe slikt også med en cannabis tatovering han hadde på armen?

Endring: Så leser man litt nøyere og denne ganger ser man det står de er sterkt ruset.

Endret av Heffer
Lenke til kommentar

den jenta angrer jo bare å prøver å skylde på tatovøren for å spare "ansikt" (haha, tok du an?! :D) Tatovøren har jo også et vitne som sier at jenta var bevist og så seg i speilet flere ganger i løpet av sessionen. Hun var jo også fornøyd når hun gikk fra tattooverings sjappa, det var når foreldrene så det at hun angret.

Når er faktisk tatovøren så snill, at han har gått med på å betale halvparten av behandlingen for å få fjernet dette. Noe som kan være litt suspekt, men jeg tror han faktisk mener det når han sier at han vil ha fornøyde kunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...