Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd hun ikke ble fornøyd selv.
Etter som jeg leste så virket det som hun var fornøyd helt til hun kom hjem og typen og faren hennes klikka i vinkler.

Det betyr uansett ikke at hun var fornøyd særlig lenge. Gjerne en fordel å være fornøyd med en tatovering litt lenger enn bare hjemturen fra studioet. ;)

Utrolig at hun ikke så seg i speilet i studioet men tatoveringen foregikk heller. Hadde jeg tatt tatovering i ansiktet (noe du ikke skal se bort ifra at jeg gjør om noen år) så hadde jeg fulgt med hele tiden.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Yay, den største tunellen jeg fikk med meg etter å ha skalpellert glei plutselig rett inn i venstre flipp etter at jeg hadde tapa en gammel plugg og gått med den ei uke. Bare synd jeg ikke har enda en til å ha i høyre øre. :/

Lenke til kommentar
I noen yrker så teller det, men mest av alt kommer det ann på

hvor trangsynt den du møter er..

Det har virkelig ingenting med å være trangsynt å gjøre. Om du, som arbeidsgiver, har valget mellom to likt kvalifiserte søkere, hvor den ene potensielt vil støte kundene dine med sitt utseende, så velger du selvfølgelig bort denne. Du har ingenting å tape, og alt å vinne på å gjøre dette. Å innbille seg noe annet er latterlig naivt. En arbeidsgiver vil tjene mest mulig penger på å ansette en person, det er ikke for å være snill.

Lenke til kommentar

Jeg har jo kun 10mm tunneller i ørene og ser "normal" ut ellers. Og jeg fikk spørsmål om jeg kunne fjerne disse ved et intervju. Men har jobbet i butikk i 2 år, det var da jeg begynte med strekkingen. Fikk aldri noe negativ respons dirkete fra kunder, hørte ingenting fra sjefene mine heller..

Lenke til kommentar

Det har nok litt å si hva slags jobb det gjelder. Psilocybe har jobbet i barnehage og Aidskake jobber på Rema 1000 har jeg fått meg med gjennom tråden så noen jobber er "tryggere" enn andre ang. utsende.

Kansje det beste er å bli artist akkurat som Lucky Diamond Rich. :cool:

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Denne jobbdiskusjonen minner meg på ett lite dilemma jeg har. Min mor hater ansiktspiercinger. Jeg mener, hater dem. Inkludert de "søte små diamantene i nesen". Jeg har jo hatt leppepiercing, den forsvant i sammenheng med at den måtte ut når jeg var på jobb, og det forsvant en del ringer og kuler. Så nå er jeg fri for ansiktspiercinger. For å holde det slik har min mor tilbudt seg å spandere ørene på meg. Altså, jeg slipper å betale en krone for å få ørene mine akkurat slik jeg vil ha det, mot at jeg holder ansiktet fritt for metall i 10 år. Med tanke på at jeg ikke har de beste kvalifikasjoner, og at arbeidsmarkedet ikke akkurat flommer over av jobber for uutdannede unger uten massevis av erfaring, så må jo jeg ta det jeg kan få, i all hovedsak. What to do? Utelukke det å få ansiktspiercing i 10 år, og få ørene, eller gå for at det jeg vil ha i ansiktet gror nok til at jeg kan ta det ut mens jeg er på jobb, mens jeg er i permisjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...