Lodbrok Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Mennesker med fordommer har lett for og tenke slik mener nå jeg.Jeg syns at det er tåplig at de med fordommer skal styre hva som er greit og ikke. men så har det seg desverre slik at majoriteten i dag er fordomsfull og full av gamle uvitende meninger! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 ja, og derfor skal man bare fortsette i det sporet vi "freakere" gjør. Har blitt bedre med årene, men en lite stykke igjen ja. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Og så skal det ikke legges skjul på at majoriteten av menneskene med tatovering i ansiktet enten er medlemmer av en gjeng eller ustabile freaks. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 :!: jaha? Du er opplyst ser jeg, dummeste jeg har hørt på en god stund. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Og så skal det ikke legges skjul på at majoriteten av menneskene med tatovering i ansiktet enten er medlemmer av en gjeng eller ustabile freaks. Er det din egen mening som du har erfart ved møte av tilfeldig forbipasserende eller bekjente ustabile freaks eller har du en undersøkelse å vise til? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kjenner folk med blekk i ansiktet som er utrolig oppegående, han ene var forsikringsagent faktisk. Så jeg blir bare oppgitt når jeg hører sånt. Menmen.......... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Og så skal det ikke legges skjul på at majoriteten av menneskene med tatovering i ansiktet enten er medlemmer av en gjeng eller ustabile freaks. Rart det er krig i verden.. De fleste som deg er kjipe, dølle, treige og alle andre mulige rare ting.. Merker jeg får litt lyst til å tatovere: "Jeg er en freak som ikke liker de som ikke liker meg på grunn av denne tatoveringen", i panna, men kommer ikke til å gjøre det før hårfestet mitt har flytta seg litt lenger opp pga. størrelsen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg tror ikke at han mente det negativt. Mer som at "det er ikke lurt å ta tattovering i ansiktet med tanke på sanksjoneringen som kommer til å følge det". Det er sant, jeg vil tippe det er endel folk som ikke ønsker å ansette folk med tatoveringi ansiktet eller på hendene. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I noen yrker så teller det, men mest av alt kommer det ann på hvor trangsynt den du møter er.. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg skjønner godt at arbeidsgivere ofte ikke vil ansette personer med tattoveringer i ansiktet. I en jobb med mye kundekontakt blir man fort: "Han der med alle tattoveringene i trynet.". Det er vel samme grunn som at mange bedrifter har dresskode, og at ikke folk går kledd som de vil. Bare se for deg et et meglerfirma der en går i pyjamas, en med genser som bukse, en i bar overkropp og en i Tigergutt-kostyme. Ville det ikke vært bedre at alle gikk sånn noenlunde nøytralt kledd, f.eks. i dress? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Jeg mener mennesker skal få være slik de er, at fordommer skal styre samfunnet er jeg ikke enig i. Er ikke noe verre egentlig og ha blekk på halsen enn en ring i øret for og sette det på spissen. Men går man tilbake noen år så var man rebel hvis man hadde sikkerhetsnål igjennom øret og nesen :!: Men mine meninger er basert på harde fantasi-fakta og kan derved ikke diskuteres siden de inngår i min boble som bare er min. Endret 16. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Se på en hvilken som helst random episode av Ross Kemp on Gangs, så ser du at 90 % av gjengmedlemmene har en tatovering i ansiktet. 99 % av menneskene som ikke er i en gjeng, har ikke tatovering i ansiktet. Er det da rart at ansiktstatoveringer blir assosiert med gjenger og ustabile mennesker? Det er akkurat som swastika. Det er alltid de som vet hva det står for, men majoriteten av samfunnet vil alltid se på det som logoen til det nazistiske partiet. Så klart finnes det unntak til alt sammen, men jeg hadde ikke tatt sjansen på det. Så trangsynt er jeg. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I noen yrker så teller det, men mest av alt kommer det ann påhvor trangsynt den du møter er.. Tja, tror en sjef tenker mer på hva kunder ville ha syntes om en tatovering enn hva h*n selv synes. Eksempelvis er det ikke unormalt å se folk med tatoveringer som ansatte i "hippe" klesbutikker eller utesteder, mens du sjelden ser folk med synlige tatoveringer i yrker hvor målgruppen er eldre eller "fine" folk. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Spørsmål; hva kalles "engler" med munkekutte og ødelagte vinger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg skjønner godt at arbeidsgivere ofte ikke vil ansette personer med tattoveringer i ansiktet. I en jobb med mye kundekontakt blir man fort: "Han der med alle tattoveringene i trynet.". Det går da fint an å sminke vekk tatoveringene når en er på jobb? Lenke til kommentar
vereor Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ville ha tre stjerner i ansiktet, sovna (!) og våknet opp med 56 stjerner. http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6655679 Noe skurrer... Lenke til kommentar
bompismurf Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) fint eksempel på at om man skal tatovere seg i ansiktet bør man være helt sikker, jente saksøker tatovør var ikke rask nok Endret 16. juni 2009 av bompismurf Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ingen får meg til og tro hun sovnet, hvis hun ikke var rusa som et juletre. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Å tatovere 3 av de stjernene tar vel type 10-15 min, så da har hun sovnet relativt tidlig.... Vil vel ikke tro at det å bli tatovert i ansiktet er så avslappende at man sovner så fort.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå