Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

"Tja no har eg god jobb, og maaange tatoveringer.... Er jente og har plasert dei strategisk som er det ei eg ikkje vil vise eller skal kle meg opp i pen kjole da er det ingen problem. Har en på leggen, to på håndledda, ein på kver øvearm og en bak på skulderen"

Hva slags kjole skal hun bruke for å skjule håndleddene, armene og skuldrene? En slik:

Burka.jpg?

Endret av Billy-the-kid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingen som har no svar på mine spm? kun kritisere? :(

1. bør jeg vente med å "fylle ut" tattoveringa til etter sommeren pga sol osv?

2. trengs den beste av de beste for å gjøre dette? eller duger en vanlig dødelig ? :p i agder området.

Lenke til kommentar
Hm, en kompis skal pierce nippelen sin, jeg vurderer sterkt å ta leppa. Aldri tatt en piersing da de to jeg har i øret er tatt med pistol. ar utvidet thou uten noe særlig smerte. Tenke tenke :p

Jeg hadde i leppen selv før. Den var ikke spelsielt vond å ta og rensingen gikk lett.

Lenke til kommentar
ingen som har no svar på mine spm? kun kritisere? :(

1. bør jeg vente med å "fylle ut" tattoveringa til etter sommeren pga sol osv?

2. trengs den beste av de beste for å gjøre dette? eller duger en vanlig dødelig ? :p i agder området.

Pga. sol og bading så burde du vente til etter sommeren. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :D

Du trenger kansje ikke verdens dyktigste tatovør, men det er en fordel å gå til de profesjonelle. (Selv ventet jeg i et halvt år før jeg tok min første tatovering pga. undersøkelse av studioet).

Lenke til kommentar

Det er klart, men man kan jo gi sine erfaringer når folk spør.

Kan jo også varriere fra årstid til årstid med tanke på om det er kaldt ute eller ikke. Dersom man nettopp har vært ute i kulden så vil jeg tro at det er vondere/ømmere å stikke hull noe som helst sted, leppen inkludert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...