Pluggen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Om du finner det ut, send meg en PM om jeg ikke svarer her Sjeldent på nett skjønner du.. Hadde vært moro å sett om verden ikke er så stor som jeg tror Hvor er du fra forresten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mener å huske det var noe blomstergreier på magen det var snakk om. Jeg var der jeg også som du sikkert skjønner. "Der" er i Langesund. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Da kjenner jeg en annen en faktisk Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) http://www.bmeink.com/A90427/high/gh9d-4th-tattoo-x.jpg ih den var jo..pent.. utført Endret 10. juni 2009 av pwned Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vil ha! Vil ha!!! eller kanskje ikke Fin tanke da, er jo det som teller, eller? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 http://www.bmeink.com/A90406/high/gccf-the...cle-of-life.jpg http://www.bmeink.com/A90406/high/gcce-the...cle-of-life.jpg var det noen her inne som har noe lignende? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tenker du på hodeskalle og roser? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hodeskaller og roser er det kuleste man kan tattovere. OBJEKTIVT SETT! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Holder en knapp på Giger-peniser. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tenker du på hodeskalle og roser? ja, noe sånt. en sleeve. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg er an av de som har det Men nå kan du gjøre det på like mange forskjellige måter som man kan drepe et menneske på så Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det var en, ehm, interessant måte å si det på. :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 :!: Klarte ikke og finne bedre eksempel i farten Lenke til kommentar
norseson Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 hodeskalle og roser er ein knall kombo! kanskje ikkje så orginalt men men! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nope, men for min sin del så er det til minne for bestekompisen min;) Han hadde en old-school rose bak på skulderen. Så jeg har 2 roser og hodeskalle, betydningen er ikke så vansklig og forstå Lenke til kommentar
norseson Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nope, men for min sin del så er det til minne for bestekompisen min;)Han hadde en old-school rose bak på skulderen. Så jeg har 2 roser og hodeskalle, betydningen er ikke så vansklig og forstå Nei har du bilete av den lengre bak i tråden eller? Viss ikkje kunne du jo posta den Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Nå er jeg ferdig med hanya-masken så og si, streket opp et avkuttet slangehode over albuen.Den ble litt morsom siden når jeg bøyer albuen så ser det ut som den har verdens største kjeve..LOL. Men jeg skal få tatt noen nye bilder så du får se. Hodeskallen er ikke ferdig helt ennå..mangler farge. Men det kommer snart:) Pluss at han skal gå over rosene så de får tykkere streker noen plasser;) Endret 10. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) renner det vann ut av munnen på hodeskallen din? edit: det spørsmålet hørtes en smule dumt ut, men du skjønner : p Endret 10. juni 2009 av pwned Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) ja, det gjør det=) Vi har blandet asiatisk og old\new school Vann ut av munnen på hanya-masken også. Driver og tenker på hva jeg skal ha videre oppover, rettere sagt bestemme meg for noe utifra alle de ørten tingene jeg vil ha:P Takk overmakten for min størrelse :!: Endret 10. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
norseson Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ja, det gjør det=) Vi har blandet asiatisk og old\new schoolVann ut av munnen på hanya-masken også. Driver og tenker på hva jeg skal ha videre oppover, rettere sagt bestemme meg for noe utifra alle de ørten tingene jeg vil ha:P Takk overmakten for min størrelse :!: Heldig du! Å vere liten er jammen litt kjipt av og til haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå