AVF Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ooooh, kult! Blir moro å se det ferdige resultatet! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Ja, angrer ikke på at han tar fra albuen og til halsen på meg:) Han gjør absolutt meget bra arbeid og er en arbeidshest uten like. På Otc på de 11 timene jeg satt der så hadde han EN pause O.o De 2 pausene til røyk spurte jeg om ellers var det full guffe så selv om man betaler litt så arbeider han som en gal. andrine: skal du gjøre noe mer? Endret 26. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
AVF Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 andrine: skal du gjøre noe mer? Ikke med det første, nei. Mest av pengemessige hensyn... Sånn er det når man er student og bare har tid til deltidsjobb ved siden av, som akkurat holder til å betale regninger og slike ting. Legger jo så smått noen planer, men det blir nok ikke før neste år at jeg har råd tenker jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Forstår den godt:S Men du fikk en ganske stor piece da:D Endret 26. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
AVF Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Ja, og jeg er jo kjempefornøyd! Men litt mer må jeg jo ha, med tiden Har forresten et lite album fra min OTC-session, om det er noen som er interessert. Er egentlig bare bilder av tatovøren og meg, men det ligger da hvertfall ute her; http://www.facebook.com/album.php?aid=2583...mp;l=71c7773033 (Det er en offentlig link, så man trenger ikke ha facebook for å se). Endret 26. mai 2009 av AndrineF Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 pentpent Bilder er alltid gull, har begynt og like og ta bilder av tattoveringer. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Webcam tar ikke veldig bra bilder, dette får duge inntil videre. TA-DA! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) HATER og ta bilde med telefonen, men svigers har ladderen til kameraet. Men dere som har sett tegningen osv. ser vel:P Bildet rettferdiggjør ikke hvordan det egentlig ser ut, så skal ta nytt bilde med sikkelig kamera siden fargebruken hans er genial syns jeg:) Endret 27. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Oooh. Såg bra ut den der Amanita. Da har eg bestilt time på Leading light i Bergen den 19 Juni. Blir spennande. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Blir bare bedre og bedre, den der! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Blir spennende og se hvordan den healer seg siden han brukte 2 av de vanskligste fargene( vansklig og få de festet sikkelig sa han) lilla og mahoney(tror jeg det var) Tusen takk, er småstolt over den der ja:) Er det noen som forresten har fått 70% alkohol over tattoveringen når du sitter i stolen, noen som hadde blandet grønnsåpen hans med 70% alkohol istedenfor vann. Så det brant som faen, var verre og bli tørket enn og bli tattovert. Og få det gnidd inn flere ganger er på skulderen er IKKE godt:P Endret 27. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hentet fra Facebook: Venn:kule an va da=) Meg: Hvilket studio tok du den på? Eier: tok an privat, hos stebroren t bestevenninnå mi Meg: Hvor lenge har han tatovert? Eier: noen måneder, men han har tatovert ca. 40 stk nå. koss d ? Venn 2: han e døds flink Joda... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 "klaske i bakhuet" Kan ikke si at han er dødsflink og en ............ Lenke til kommentar
AVF Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Om man er fornøyd med noe slikt og syns det er fint, så eier man jo ikke smak Sykt at folk lar seg tatovere av uerfarne mennesker... Hadde jeg aldri i livet gjort!!! Endret 27. mai 2009 av AndrineF Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Helt latterlig fete kunstverk, Aids og Amanita Muscaria. Victor er virkelig en helt utrolig artist... Han har vært litt i Ålesund, og har blant annet tatt en veldig pen Anubis-custom på leggen til en venn av meg. Helt utrolig på detaljer... Tror absolutt jeg må få meg et verk av ham! Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Today, my boyfriend of 2 years took me to get a tattoo done with his name on. He paid for it. After it was done he told me it was over between us and he thought it'd be a nice reminder of him for me. FML http://www.fmylife.com/love/2275729 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Helt latterlig fete kunstverk, Aids og Amanita Muscaria. Victor er virkelig en helt utrolig artist... Han har vært litt i Ålesund, og har blant annet tatt en veldig pen Anubis-custom på leggen til en venn av meg. Helt utrolig på detaljer... Tror absolutt jeg må få meg et verk av ham! Jeg skal ned til Ålesund etter sommern til han, jeg kommer jo derfra så har nok av soveplass der nede. Skal prøve og spare opp til en 10 timers økt=) Er dødsfornøyd og tusen takk for tilbakemelding=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-zCLCmCy6dX Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei. Har vurdert en tattis i over 10 år nå. Hadde bestemt meg for et motiv, men en nylig hendelse har gjort det slik at jeg nå vurderer et annet motiv i stedet. Vil ha et minne over min kjære hund som nettopp døde. Tenkte først på en pote med hans navn under, men vil gjerne ha innspill fra dere. Hva annet kan jeg vurdere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå