theoriginalAidskake Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Wæh, skal tatovere føttene i morgen. Gleder meg ikke noe nevnverdig, kommer sikkert til å gjøre grusomt vondt. =(((( Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Aids: Skal gå så bra så, du kan slå meg hvis det blir for vondt;) Gruer meg selv, for han skal jobbe over skulderbeinet:S Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Skal du også på lucky 7, aids? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vi har halve dagen hver så vi skal plage vettet av deg når du kommer:D Skal filme deg til og med;) Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Negil: foreslår du venter til du blir 18, få tattovører som tattoverer de under 18 - og de som tattoverer under 18 kan være smart å holde seg litt unna. Vent til du blir 18 du og se om du er like keen på tattovering - og tattovering av MJ - når den tiden kommer Lenke til kommentar
AVF Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hva skal du pryde føttene med da, aids? Går nok så fint. Du virker jo som ei tøff jente! Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 http://www.flaminghearttattoo.no/index.php?page=elton lurer på om denne tatto sjappa ser bra ut? vurderer å tatovere meg der Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Råder deg til å gå ned på sjappa og forhøre deg litt og se på bilder av eltons tattoveringer. Jeg bor i trondheim og har kiket litt på både purplepain og flamingheart. Det er flinke tattovører i trondheim, men jeg vil ikke påstå at de er noe overraskende bra. De er decent lism. Velger heller å dra til oslo for å bli tattovørt av en meget dyktig tattovør, men så skal no jeg ha et ganske stort stykke og da. Vil vel tro at de er gode nok for en liten tattovering på både purple pain og flamingheart. Ta deg en tur til byen og forhør deg! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hva skal du pryde føttene med da, aids? Går nok så fint. Du virker jo som ei tøff jente! Skal ikke si hva det er, men kan si at det kommer til og bli råbra;) Hun skal bli blekket av han som driver med katten min. Lurer på hva han skal gjøre med den i morra Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vi har halve dagen hver så vi skal plage vettet av deg når du kommer:DSkal filme deg til og med;) Haha, godt jeg bare skal holde på i 10-15 minutter altså Filme er skummelt!!! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Skal du også på lucky 7, aids? Yes. Skulle jo egentlig tatovere meg på OTC, men tatovøren fikk problemer med passet sitt. Etter mye lok fikk jeg tid hos Victor i morgen, så det er jeg rimelig fornøyd med. Hva skal du pryde føttene med da, aids? Går nok så fint. Du virker jo som ei tøff jente! Takk. Du får se når jeg lastet opp bilde. Går sikkert greit, selv om det blir et par vonde og ubehagelige timer. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Du får se når jeg lastet opp bilde. Går sikkert greit, selv om det blir et par vonde og ubehagelige timer. Gleder meg! Du får ha lykke til! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 R'lyeh er på plass under Cthulhu, og det hele begynner å se mægtig bra ut! bork Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Nai, ingen flere bilder før alt black og greywash er ferdig. Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvis du har store stykker, f.ex full sleeve.. Hva holder seg "best" av farger og b&w? med tanke på detaljer og at den blir mindre synlig. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Da har jeg "touchet-up" på pin-upen min Kjenner jeg begynner å glede meg til å obbe med bakgrunn, selv om det ikke er før til neste år. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Var hyggelig og treffe deg da Mumsen Fått gjort litt på kroppen til katta, Mumsen kan jo si om det ble bra eller ikke;) Så legger jeg ut bilde i morra når plasten har blitt tatt av. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hyggelig å treffe deg også Tenkte jeg skulle skrive at den ble misunnelsesverdig bra, men fant ut jeg skulle la deg selv få skryte litt av hvor bra den var først Aids sin kommer også til å bli bra! Syns synd på henne som sitter der enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå