Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Negil: foreslår du venter til du blir 18, få tattovører som tattoverer de under 18 - og de som tattoverer under 18 kan være smart å holde seg litt unna. Vent til du blir 18 du og se om du er like keen på tattovering - og tattovering av MJ - når den tiden kommer :)

Lenke til kommentar

Råder deg til å gå ned på sjappa og forhøre deg litt og se på bilder av eltons tattoveringer.

Jeg bor i trondheim og har kiket litt på både purplepain og flamingheart. Det er flinke tattovører i trondheim, men jeg vil ikke påstå at de er noe overraskende bra. De er decent lism. Velger heller å dra til oslo for å bli tattovørt av en meget dyktig tattovør, men så skal no jeg ha et ganske stort stykke og da. Vil vel tro at de er gode nok for en liten tattovering på både purple pain og flamingheart. Ta deg en tur til byen og forhør deg!

Lenke til kommentar
Skal du også på lucky 7, aids?

Yes. Skulle jo egentlig tatovere meg på OTC, men tatovøren fikk problemer med passet sitt. Etter mye lok fikk jeg tid hos Victor i morgen, så det er jeg rimelig fornøyd med. :)

Hva skal du pryde føttene med da, aids?

Går nok så fint. Du virker jo som ei tøff jente!

Takk. :) Du får se når jeg lastet opp bilde. Går sikkert greit, selv om det blir et par vonde og ubehagelige timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...