Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har et lite spørsmål. Jeg tok en relativt stor tattovering på leggmuskelen i går. Har vært på jobb i dag, og da jeg kom hjem vasket jeg med grønnsåpe forsiktig og smurte med Helosam, noe som har fungert ypperlig på mine andre tattoveringer. Men da jeg var ferdig vasket/skylt bort såpe osv, og hadde smurt begynte det å brenne forferdelig. Jeg har relativt høy smerteterskel og tattoveringen er kraftig og stor, så smerte har jeg følt, men denne intense smerten var faens uutholdelig. Det varte ca 20 min før det roet seg ned. Jeg har flere tattoveringer på mer smertefulle steder, og tattoveringen er gjort av en eksepsjonelt dyktig tattovør, så jeg tror ikke selve utformingen av tattoveringen er årsaken. Noen som har erfaring ved dette?

MVH

Steffen Westbye

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Noen som har erfaringer med Studio1 i Arendal?

Ikke det altså.

Eller ble posten oversett? Ingen Arendalitter her da? :p

Lenke til kommentar

Her får dere noen bilder av den, dere får gjette hvilken som er før og etter kloring/dusjing..

Innihelvete så forbanna eg blir, jævla dritt! Dei burde faen meg være smarte nokk til å sei til noen som tar en første tatovering at dei ska faen ikkje gjera ditt og datt!

Kor lenge skal eg la den gro før eg fikser på den? Og eventuelt, hvordan vil det være? Vil den bli helt som ny eller?

Begynner litt å lure om den er fake eller noe, den er jo nesten vekke..

post-169366-1243118891_thumb.jpg

post-169366-1243118908_thumb.jpg

Endret av Klovny
Lenke til kommentar
Eg har faen ikkje tenkt å gå rundt med en hallveis borte tatovering resten av livet mitt, så eg skal faen meg fikse på den.

Kan eg få noen seriøse svar om hvordan? Eller skal dere berre slenge dritt?

Ta og slapp av litt da. Det er jo ingen her sin feil at du tok tattis i syden, og hadde du vært litt lur hadde du sjekka ting på forhånd selv..

Hva du kan gjøre sier jo seg selv, det er vel derfor det er noen frekke tilbakemeldinger. Du må nok desverre få noen i Norge, eller som er bedre enn der du var, til å ta den på nytt.

Stupidity costs!

Lenke til kommentar

Step 1: La den gro ordentlig

Step 2: Gå til noen bedre som ihvertfall klarer å få den symmetrisk (når du først må ha et motiv som dette...)

Step 3: Betal sure penger (forhåpentligvis mer enn det du gjorde denne gangen) for å få fikset den

Step 4: La den gro og følg instruksjonene du får fra den nye tatovøren

Lenke til kommentar
Eg har faen ikkje tenkt å gå rundt med en hallveis borte tatovering resten av livet mitt, så eg skal faen meg fikse på den.

Kan eg få noen seriøse svar om hvordan? Eller skal dere berre slenge dritt?

Slapp av. Jeeez. Du vil uansett ikke få seriøse tilbakemeldinger når du flipper helt ut.

Men har ikke gjort noen gode gjerninger idag: er ganske logisk hva du uansett bør gjøre (les: gå til en tattovør og spørre hva han kan gjøre for å fikse den).

EDIT: Litt sent ute der ja.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med Flaming Heart Tattoo i Trondheim? Og hvordan vil dere med litt mer fartstid enn meg rangere arbeidet til Elton?

Dette er jeg ivrig på å få vite også! Bor rett atme der. Er sjappa ny? Han har jo endel priser osv. Har tenkt på en tatovering lenge nå, og hørt mye bad om tatoveringsplasser i trondheim. Mye grunnet at de blir tvunget ut pga HA eller noe. Vært greit om noen har noen erfaringer fra han! :)

Lenke til kommentar
Så nå lurer eg på om eg har vært borti en idiot av en tatovør som gir faen i kundene sine.

Hva regner du med når du er i syden og tatoverer deg. Klart folk der gir faen i turister som bare driver med fyll og fanteri mens de er på ferie der. Rimelig sikker på at dette også gjelder tatovørene. Så lenge kunden betaler så driter de i det, for de vet at personen er dratt i løpet av noen dager uansett.

Alle vet (burde hvertfall vite) at man ikke tatoverer seg i syden.

Man får som fortjent (les: det man betaler for).

Lenke til kommentar

Når man tattoverer over et område med kviser o.l, så er det en fare for at blekket ikke går ordentlig inn i huden og du kan få "hvite" flekker. Men hvordan er det med å få kviser på tattovert hud? Utgjør det noen endringer for blekket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...