Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Når sluket i dusjen tetter seg kan du klage på flassing :p

Har forresten ikke fått noen antydning til skorper nå heller, selv med litt farge på tattisen. Kun litt flassing. Vasker den 3-5 ganger om dagen, så kanskje derfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur groprosessen er veldig individuell. Eg har vaska 2-3 gonger for dag og smurt av og til hvis det klør for vilt. Har funka kvar gong utan å få nevneverdig skorpe, kun lettare flassing.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Nja, spørs om jeg orker det da.

Får se om det kommer et bilde om 1 time da :)

Det irriterer meg at kula jeg har er uhyre liten! Og jeg ser nå at piercingen er satt inn litt skjevt, men det gjør egentlig ikke noe, da man ser det ikke på meg med mindre man rører rundt på smykket.

Lenke til kommentar

Ok, når eg var i tyrkia sist uke, fredag-fredag, så tok eg meg en tatovering oppe på ryggen ut mot skuldrene.

Nå er eg ikkje heilt sikker på om det er eg som er super-paranoid her, men eg trur den har allerede begynnt å "Fade".

Eg sto i dusjen og eg kjente litt på den, da kjente eg hud som stakk ut, eg begynte å klore og skrape det vekk.

Så når eg var ferdig, så sto eg og såg på tatoveringen, å det virket som om fargen har "Faded" på ein måte, eg kan uploade noen bilder.

Torsdag 21 mai 2009, tok eg tatoveringen, fekk beskjed om at eg skulle påføre en krem som heter Bepanthen 5 ganger daglig. Så når han var ferdi, la han berre ett tynt gjennomsiktig plastikk "Laken" og sa eg kunne ta det av etter 1.5 time.

Og det var det lissom, sa eg ikkje skulle bade i klorvann, men eg kunne bade i saltvann viss eg hadde vaselin på.

Han sa ikkje noe annet, berre at eg skulle smøre på den kremen..

men eg badet ikkje i klor eller saltvann i det hele tatt.

Så eg gjorde som han sa, smørte den kremen på.

Så nå når eg såg dette googlet eg "Tattoo fading" og eg fant desse

http://www.ehow.com/how_2063100_keep-tatto...rom-fading.html

http://www.happynews.com/living/bodyart/ta...-distortion.htm

Og der leste eg jo altså at eg ikkje skulle dusje noe særlig, ikkje klø, etc etc det som står der.

Så nå lurer eg på om eg har vært borti en idiot av en tatovør som gir faen i kundene sine.

Så, ka trur dåke, e da eg so e paranoid eller har den "Fada" litt? Og hvis den har fada, går det an å tatovere oppå der igjen for å få det bra farget igjen.

Eg skal laste opp noen bilder senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...