No14 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Når sluket i dusjen tetter seg kan du klage på flassing Har forresten ikke fått noen antydning til skorper nå heller, selv med litt farge på tattisen. Kun litt flassing. Vasker den 3-5 ganger om dagen, så kanskje derfor? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 hvis man vasker 3-5 ganger om dagen og smører så kan man unngå de tykke skorpene og bare få flak:D Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg fikk ingen store skorper heldigvis!! Bare to små, og mesteparten aav det andre var stort sett litt flass. Men så har ikke jeg den mest fargetunge tatoveringen heller da. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Trur groprosessen er veldig individuell. Eg har vaska 2-3 gonger for dag og smurt av og til hvis det klør for vilt. Har funka kvar gong utan å få nevneverdig skorpe, kun lettare flassing. Endret 21. mai 2009 av KimNK Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ved tattoo rundt f.eks armen ved biceps og triceps, vil tattooen forandre seg endel visst en trener ? vil endel økt muskelmasse og lavere fett prosent kunne gjere at en tattoo ser dårligere ut ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skal litt til ja, for og si det sånn. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er berre litt usikker på korleis huda vil strekke seg når ting forandrer seg. Men takker for svar Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har vokst MYE og omvendt, har ikke sett forskjell:) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Flotters Betryggande. Skal snart ha noke greier fra brystkassa og ned til albuen, så eg måtte spørre litt =) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 du må vokse mye tror jeg for at det skal skje noe, huden er ganske utrolig for og si det sånn=) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du skal vokse fort for at det vil ha noe innvirkling. Så lenge du ikke bruker sprøyter, vil ikke trening være noe problem i forhold til at tatoveringer strekker seg. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Da var en labret tatt på Bodymod i Arvika tror jeg det var Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hurra for det! Bilde? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nja, spørs om jeg orker det da. Får se om det kommer et bilde om 1 time da Det irriterer meg at kula jeg har er uhyre liten! Og jeg ser nå at piercingen er satt inn litt skjevt, men det gjør egentlig ikke noe, da man ser det ikke på meg med mindre man rører rundt på smykket. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vent med å si det er skjevt til hevelsen har gått ned? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) ta et bilde så vi får se og dømme Endret 22. mai 2009 av pwned Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Okei, nå er det ganske hovent..Men mest på selve underleppa..Ser ut som Angelina Jolie faen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Noen som har erfaringer med Studio1 i Arendal? Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ok, når eg var i tyrkia sist uke, fredag-fredag, så tok eg meg en tatovering oppe på ryggen ut mot skuldrene. Nå er eg ikkje heilt sikker på om det er eg som er super-paranoid her, men eg trur den har allerede begynnt å "Fade". Eg sto i dusjen og eg kjente litt på den, da kjente eg hud som stakk ut, eg begynte å klore og skrape det vekk. Så når eg var ferdig, så sto eg og såg på tatoveringen, å det virket som om fargen har "Faded" på ein måte, eg kan uploade noen bilder. Torsdag 21 mai 2009, tok eg tatoveringen, fekk beskjed om at eg skulle påføre en krem som heter Bepanthen 5 ganger daglig. Så når han var ferdi, la han berre ett tynt gjennomsiktig plastikk "Laken" og sa eg kunne ta det av etter 1.5 time. Og det var det lissom, sa eg ikkje skulle bade i klorvann, men eg kunne bade i saltvann viss eg hadde vaselin på. Han sa ikkje noe annet, berre at eg skulle smøre på den kremen.. men eg badet ikkje i klor eller saltvann i det hele tatt. Så eg gjorde som han sa, smørte den kremen på. Så nå når eg såg dette googlet eg "Tattoo fading" og eg fant desse http://www.ehow.com/how_2063100_keep-tatto...rom-fading.html http://www.happynews.com/living/bodyart/ta...-distortion.htm Og der leste eg jo altså at eg ikkje skulle dusje noe særlig, ikkje klø, etc etc det som står der. Så nå lurer eg på om eg har vært borti en idiot av en tatovør som gir faen i kundene sine. Så, ka trur dåke, e da eg so e paranoid eller har den "Fada" litt? Og hvis den har fada, går det an å tatovere oppå der igjen for å få det bra farget igjen. Eg skal laste opp noen bilder senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå