AVF Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Engelsk kommer man som regel langt med Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Og så legger man på noen pratefeil så har man det morsomt :!: Han som driver med katta kan ikke et ord norsk, er ikke noe hindring det;) Lenke til kommentar
AVF Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Haha, ja! Dalmiro er jo fra Argentina, så han hadde morsom gebrokken engelsk. Passet meg bra, siden engelskuttale ikke akkurat var det jeg fokuserte på mens jeg lå der og hadde det vondt Kan jo hende Noi siamese snakker norsk eller eventuelt forstår litt norsk da, siden han bor her. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Halvpartene av mailene jeg har fått derfra har vært svart på engelsk, men er noen i studioet som snakker norsk. DET vet jeg, men vet ikke hvem :!: Ble litt smålei av at det var så mange som hadde spørsmål der jeg satt på Otc, ihvertfall når det hadde gått 7 timer og jeg hadde det så ufattelig godt der jeg satt:P Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
AVF Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ble litt smålei av at det var så mange som hadde spørsmål der jeg satt på Otc, ihvertfall når det hadde gått 7 timer og jeg hadde det så ufattelig godt der jeg satt:P Ja, ikke sant... Men man orker jo ikke akkurat å hisse seg opp over det heller Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Var ei dame som satt i båsen hele tiden og hun begynte og spøke med at jeg måtte smile mer :!: Først trodde jeg hun mente det Poenget er at det er ikke så lett og smile, jeg prøvde men det ente med et rart smil med rykninger :!: Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hehe, okey takk skal dere ha. Hadde vært småflaut å sende en mail på norsk og han hadde ikke forstått halvparten av hva jeg skrev, eller at han ikke har gidda å fått noen til å oversette Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skal til Oslo den 27. med klassen og tenkte å ta piercing. Skal ihvertfall nærme Karl Johan og shoppe. Er det noen bra piercingstudioer i nærheten av Karl Johan? PinPoint! Har ikke piercet meg der selv, men ut i fra det jeg har hørt så er det stedet man vil gå. Litt vanskelig å finne frem til det om man ikke er kjent i området, så print ut et lite kart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hah, skal sant være sagt tror jeg ikke jeg hadde funnet pinpoint om jeg ikke var med noen som var kjent der fra før. Måtte jo opp ei spiraltrapp i ei bakgate for å så trykke på en sånn... err.. hva er det de kalles? Døråpnere som de har i blokker osv. som de som er inne må åpne for deg? Noe a-la det. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skal jeg gjøre Takk for hjelpa Lenke til kommentar
AVF Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Om man klarer å komme seg til Youngstorget så er det vek ikke så vanskelig å finne det derfra. Er inn i en gjennomgang fra ei gate til ei annen ja, er vel det som kan være litt vanskelig. Men skriv ut et kart, så skal du nok klare å finne det Endret 21. mai 2009 av AndrineF Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 La oss si du skal ha en tattovering for, tja, 20k. Er det mulig å dele opp prisen over flere sittings, om den er stor nok til flere sittings, og hvor mye er normalt å betale på outlinen? Er vel outlinen de tar mest for, i med at det er første sitting? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Kan tenke meg at du betaler 2/3 for 1/2 av arbeidet (tegning, outlining) og resten senere (skyggelegging, fargelegging, småflikking). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det spørs jo om man får øktpriser, timepris eller hva avtale man får=) Hos ene jeg går til betaler jeg en fast sum for 5 timer, han som driver med venstrearmen og han som driver med katten vet jeg ikke hvordan det blir. Vet bare at jeg er langt unna slutten:P Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hehe, okey. Prøver å finne ut hvor mye jeg må sette inn i sparekassen! Men desto mer som er der desto bedre er det vel! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er greit og være sikker på at de 2 første gangene har man penger til ihvertfall så man for gjort litt, men skal man foreks. ta hele armen så sier det seg selv at de fleste deler det opp:) Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Eg hatar, hatar, HATAR perioden der skorpa byrjar dette av! DET KLØØØØØØØR! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 "klappeklø litt på Meph" Er noe dritt, er en sånn svikløe. Og den kan bli så intens at man våkner om natten:S Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Stemmer, dessutan går eg og strør om meg med svarte skorper over heile huset. Ikkje gunsteg, med ein 18 mnd. gamal gut, som travar rundt og trør i kjeften alt som ikkje er bolta fast... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 litt dna fra faren har vel ikke noe og si Neida, forstår den....madammen truer meg med drap snart. Og så skal jeg igjen på tirsdag nå. # gangen på en måned...så hun klikker snart i alle vinkler som er mulig :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå