Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ja!

Dalmiro er jo fra Argentina, så han hadde morsom gebrokken engelsk.

Passet meg bra, siden engelskuttale ikke akkurat var det jeg fokuserte på mens jeg lå der og hadde det vondt :p

Kan jo hende Noi siamese snakker norsk eller eventuelt forstår litt norsk da, siden han bor her.

Lenke til kommentar

Halvpartene av mailene jeg har fått derfra har vært svart på engelsk, men er noen i studioet som snakker norsk. DET vet jeg, men vet ikke hvem :!:

Ble litt smålei av at det var så mange som hadde spørsmål der jeg satt på Otc, ihvertfall når det hadde gått 7 timer og jeg hadde det så ufattelig godt der jeg satt:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Ble litt smålei av at det var så mange som hadde spørsmål der jeg satt på Otc, ihvertfall når det hadde gått 7 timer og jeg hadde det så ufattelig godt der jeg satt:P

Ja, ikke sant... Men man orker jo ikke akkurat å hisse seg opp over det heller :p

Lenke til kommentar
Skal til Oslo den 27. med klassen og tenkte å ta piercing. Skal ihvertfall nærme Karl Johan og shoppe. Er det noen bra piercingstudioer i nærheten av Karl Johan?

PinPoint! Har ikke piercet meg der selv, men ut i fra det jeg har hørt så er det stedet man vil gå. Litt vanskelig å finne frem til det om man ikke er kjent i området, så print ut et lite kart :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hah, skal sant være sagt tror jeg ikke jeg hadde funnet pinpoint om jeg ikke var med noen som var kjent der fra før. :p

Måtte jo opp ei spiraltrapp i ei bakgate for å så trykke på en sånn... err.. hva er det de kalles? Døråpnere som de har i blokker osv. som de som er inne må åpne for deg? Noe a-la det. :p

Lenke til kommentar

Om man klarer å komme seg til Youngstorget så er det vek ikke så vanskelig å finne det derfra. Er inn i en gjennomgang fra ei gate til ei annen ja, er vel det som kan være litt vanskelig.

Men skriv ut et kart, så skal du nok klare å finne det :)

Endret av AndrineF
Lenke til kommentar

La oss si du skal ha en tattovering for, tja, 20k. Er det mulig å dele opp prisen over flere sittings, om den er stor nok til flere sittings, og hvor mye er normalt å betale på outlinen? Er vel outlinen de tar mest for, i med at det er første sitting? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...