Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Har drive og kikka litt gjennom denne tråden, mykje interessant :) Sjølv tenkjer eg på å få meg anten ein nape piercing eller ein surface piercing på kvar hofte. Har lest så mykje om at surfacepiercinger er nærast umoglege å gro, og at dei neppe varer lenger enn eit par år. Er difor litt skeptisk, så hadde vore fint om nokon her ville dele erfaringar dersom dei har :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Au er det siste stedet i Bergen jeg ville gått.

Tok tatovering der for noen år siden og det var helt forferdelig vondt. Brant og føltes som om huden ble revet av et åpent, ømt sår....Etterpå fikk jeg infeksjon...

Gikk senere til en mer erfaring tatovør for bla å fikse fargen på den. Han så på den og sa at grunnen til at det hadde gått så galt var fordi nålen hadde gått for dypt og for for høy hastighet.

Fargen kan aldri bli helt bra og huden der er ikke så fin. Men den ble bedre;0)

Dette var for mange år siden..Før jeg ble veldig nøye på hvor jeg gikk. Hvordan det er idag og om jeg bare var uheldig vet jeg ikke. Men jeg går aldri tilbake. Er som venninnen min som tatoveringen ble meget utydelig på...Der var det mest sannsynlig for grunt....Går aldri til den personen heller....

Dårlige erfaringer stikker dypt........

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar

Har et spørsmål jeg ikke helt finner svar på selv. Tenkte å forhøre meg litt med Noi Siamese fra www.1969tattoo.no (i forhold til pris og når han er ledig osv).. eh, hvor er han egentlig fra? Ble plutselig usikker når jeg skulle sende mail/ringe, etter å ha sett litt rundt på weben.. x)

Noen som kan opplyse meg? :D

Endret av ForTheLulz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...