darling Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har drive og kikka litt gjennom denne tråden, mykje interessant Sjølv tenkjer eg på å få meg anten ein nape piercing eller ein surface piercing på kvar hofte. Har lest så mykje om at surfacepiercinger er nærast umoglege å gro, og at dei neppe varer lenger enn eit par år. Er difor litt skeptisk, så hadde vore fint om nokon her ville dele erfaringar dersom dei har Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Au er det siste stedet i Bergen jeg ville gått. Tok tatovering der for noen år siden og det var helt forferdelig vondt. Brant og føltes som om huden ble revet av et åpent, ømt sår....Etterpå fikk jeg infeksjon... Gikk senere til en mer erfaring tatovør for bla å fikse fargen på den. Han så på den og sa at grunnen til at det hadde gått så galt var fordi nålen hadde gått for dypt og for for høy hastighet. Fargen kan aldri bli helt bra og huden der er ikke så fin. Men den ble bedre;0) Dette var for mange år siden..Før jeg ble veldig nøye på hvor jeg gikk. Hvordan det er idag og om jeg bare var uheldig vet jeg ikke. Men jeg går aldri tilbake. Er som venninnen min som tatoveringen ble meget utydelig på...Der var det mest sannsynlig for grunt....Går aldri til den personen heller.... Dårlige erfaringer stikker dypt........ Endret 21. mai 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 stikker veldig dypt ja Hater den følelsen av at noe ikke stemmer:P Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skal til Oslo den 27. med klassen og tenkte å ta piercing. Skal ihvertfall nærme Karl Johan og shoppe. Er det noen bra piercingstudioer i nærheten av Karl Johan? Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Var forferdelig vondt. Var min første tatovering så visste ikke hvordan det skulle kjennes ut....Det gjør jeg idag. Og jeg er mye mer nøye på tatovør og sted... Leksen er herved lært. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) 26. mai blir bra, jobber videre på Chesthire Men blir det kroppen på katta blir det en småvond økt, hater og blekke over skulderbeinet. Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
AVF Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Skal til Oslo den 27. med klassen og tenkte å ta piercing. Skal ihvertfall nærme Karl Johan og shoppe. Er det noen bra piercingstudioer i nærheten av Karl Johan? http://www.pinpoint-piercing.no/ Kart: http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D664313...26tab%3Daddress Endret 21. mai 2009 av AndrineF Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Pin point går under og være et av de beste i byen;) Eller så kan du dra ned til gamlebyen :!: Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 16 års aldersgrense ser jeg Ble 16 idag, så det er fint. Får jeg noe rabatt visst jeg tar snakebites? Siden det står rundt 600 på leppe. 1000kr for begge to eller noe? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fleste studioer har litt rabatt hvis du tar foreks. begge brystvortene, 2 i leppa osv.=) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jess. Da blir det forhåpentligvis piercing da Håper bare legitimasjonen min holder, har ingen legitimasjon med bilde på. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg aksepterte aldri legg uten bilde. Hvem har ikke pass, bankkort eller førerkort i en alder av 16? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har pass. Det hadde jeg helt glemt. Jeg har bare ett fattig Maestro kort, uten bilde eller noe på. Og førerkort..Nei det har jeg ikke Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Du får jo bare prøve om det går:) Bare vær innstilt på at de kan avslå Pass er jo det beste innen legg. Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Pass burde gå helt fint..... Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Har et spørsmål jeg ikke helt finner svar på selv. Tenkte å forhøre meg litt med Noi Siamese fra www.1969tattoo.no (i forhold til pris og når han er ledig osv).. eh, hvor er han egentlig fra? Ble plutselig usikker når jeg skulle sende mail/ringe, etter å ha sett litt rundt på weben.. x) Noen som kan opplyse meg? Endret 21. mai 2009 av ForTheLulz Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Mener han er ifra Vietnam Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Usikker faktisk, men han snakker engelsk ihvertfall:) Må han snakke norsk da:P Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå