L4r5 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå kommer prosjektet mitt litt nærmere fullført. Driver og kommuniserer med Pinpoint om hva slags scarification jeg ønsker. Har litt lyst til å gå for enten removal eller branding. Når det gjelder plasseringen så tenker jeg brystet eller høyre skulder/overarm. Noen som har noen erfaringer med smerte på brystet mtp removal/branding? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå kommer prosjektet mitt litt nærmere fullført. Driver og kommuniserer med Pinpoint om hva slags scarification jeg ønsker. Har litt lyst til å gå for enten removal eller branding. Når det gjelder plasseringen så tenker jeg brystet eller høyre skulder/overarm. Noen som har noen erfaringer med smerte på brystet mtp removal/branding? Jeg tror du takler det fint uansett jeg. Uansett kan jeg være der og holde deg i hånda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Eek, jeg er satt opp som deltager på Oslo SusCon 09. Spennende! : D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Gled deg masse, det er et kjempebra arrangement. Har ikke helt bestemt meg om jeg skal være med i år. Snoka på IAMen til Jenya. "Goals: labret 88mm(+++)" Med tanke på at den er 56mm allerede lurer jeg veldig på hvordan dette skal gå. Ikke minst hvordan det kommer til å bli seende ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Joda Aids, dra med meg ditt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Joda Aids, dra med meg ditt Melde seg på greier du selv SusCon er et lukket arrangement, men har åpent et tidsrom for de som vil komme å se på. Hvis noen vil det. Husker ikke hva inngangen kostet, men tror ikke det er mer enn en hundrings. Ikke lov til å ta bilder. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Hvor lenge må jeg vente før jeg bader i sjø og klor-vann, etter å ha tatt piercing i toppen av øret? Tok den for en uke siden... Ser på piercinger på internett, men på mange av de står det hvor mange mm den er... Jeg har ikke peiling hvor tykk min er vel! Tok en vanlig piercing i øret. Og et til spm. Hvordan får jeg slike "Tunnels" ? Har et vanlig hull i øre, som jeg tok hos frisør. Går det an å utvide? Endret 20. mai 2009 av Skyax Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Blargh... Oppdaget på jobben at den ene kulen på stangen min var borte, og etter en mislykket leteaksjon trenger jeg å anskaffe meg ny kule og stang da jeg ikke har noe "reserve" deler liggende. Men jeg skal være bortreist i de neste dagene, så jeg trenger hjelp til å finne en butikk der slikt selges i Bergen (lov å håpe på Nesttun?). Stangen er vel ca 4,5 cm, brukes i industrial helix hull, (mulig jeg bruker feil navn) så det nytter ikke å stikke på noe gullsmed. Må vel være en piercingsmykker spesialist. Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Blargh...Oppdaget på jobben at den ene kulen på stangen min var borte, og etter en mislykket leteaksjon trenger jeg å anskaffe meg ny kule og stang da jeg ikke har noe "reserve" deler liggende. Men jeg skal være bortreist i de neste dagene, så jeg trenger hjelp til å finne en butikk der slikt selges i Bergen (lov å håpe på Nesttun?). Stangen er vel ca 4,5 cm, brukes i industrial helix hull, (mulig jeg bruker feil navn) så det nytter ikke å stikke på noe gullsmed. Må vel være en piercingsmykker spesialist. Anyone? Nesttun har jeg ikke peiling på, men du kan jo vandre rundt i sentrum, på Lets Buzz, Leading light eller Witch Bitchy? Lenke til kommentar
ekornlus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har lyst til å henge i kroker jeg og.. Åssen er følelsen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Joda Aids, dra med meg ditt Melde seg på greier du selv SusCon er et lukket arrangement, men har åpent et tidsrom for de som vil komme å se på. Hvis noen vil det. Husker ikke hva inngangen kostet, men tror ikke det er mer enn en hundrings. Ikke lov til å ta bilder. Trenger hjelp til og melde meg på :!: Endret 20. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nesttun har jeg ikke peiling på, men du kan jo vandre rundt i sentrum, på Lets Buzz, Leading light eller Witch Bitchy?Eller den skumleste sjappa i hele byen, AU. 8D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvor lenge må jeg vente før jeg bader i sjø og klor-vann, etter å ha tatt piercing i toppen av øret? Tok den for en uke siden... Ser på piercinger på internett, men på mange av de står det hvor mange mm den er... Jeg har ikke peiling hvor tykk min er vel! Tok en vanlig piercing i øret. Skal ikke si noe med sikkerhet, men jeg hadde i alle fall ventet til den var helt grodd.. Og et til spm.Hvordan får jeg slike "Tunnels" ? Har et vanlig hull i øre, som jeg tok hos frisør. Går det an å utvide? Tunneller får du kjøpt på de fleste piercingstudioer, samt haugevis av nettbutikker. Eksempelvis har vi jo Bodypiercing.no, Bodyjewelleryshop.com og Piercingmart.com. Og ja, det vil være fullt mulig å strekke frisørhullet, men slik jeg har forstått kan det ta lengre tid og lignende sammenlignet med et hull tatt hos piercer. Men igjen, hver kropp og hvert hull er ulikt, så du kan jo være heldig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nesttun har jeg ikke peiling på, men du kan jo vandre rundt i sentrum, på Lets Buzz, Leading light eller Witch Bitchy?Eller den skumleste sjappa i hele byen, AU. 8D Sier du det? Dama der er jo slem jo! Stikker når man minst venter det. Trodde vi bare satt og preika jeg og plutselig satt jeg med en nål gjennom brystvorta sånn helt ut av det blå! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tror du det hadde vært bedre med trommevirvel, nedtelling og stillhet før stikket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nesttun har jeg ikke peiling på, men du kan jo vandre rundt i sentrum, på Lets Buzz, Leading light eller Witch Bitchy?Eller den skumleste sjappa i hele byen, AU. 8D Hvilken av de? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har lyst til å henge i kroker jeg og.. Åssen er følelsen? Intenst. Jævlig vondt. Befriende. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Sier du det? Dama der er jo slem jo! Stikker når man minst venter det. Trodde vi bare satt og preika jeg og plutselig satt jeg med en nål gjennom brystvorta sånn helt ut av det blå!Var ikke det på leading light da, eller roter jeg nå? Hvilken av de?Jeg sa jo det. AU. AU tatto og piercing, eller.no. Ligger i mitt hode nedenfor kinoen, jeg husker ikke hva det heter. Mellom kinoen og den konsertplassen som egentlig var en fabrikk, eller.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Sier du det? Dama der er jo slem jo! Stikker når man minst venter det. Trodde vi bare satt og preika jeg og plutselig satt jeg med en nål gjennom brystvorta sånn helt ut av det blå!Var ikke det på leading light da, eller roter jeg nå? Det var det, jeg tror han bare misforstod på samme måte som meg. Hvilken av de?Jeg sa jo det. AU. AU tatto og piercing, eller.no. Ligger i mitt hode nedenfor kinoen, jeg husker ikke hva det heter. Mellom kinoen og den konsertplassen som egentlig var en fabrikk, eller.no. Åja. Jeg har ikke hørt om det. Trodde du bare brukte et kallenavn nå på et av de stedene jeg nevnte. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har seriøst lyst til å ta turen til Bergen bare for å pierce meg der. Bare for å si at jeg har piercet meg på AU, liksom. But then again, ikke faen om jeg tør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå