Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er faktisk 70 ganger i sekundet og nålene har gått inn og ut 30 ganger før du kjenner smerten. Blekker du deg på overamren tar det deg 80\90 millisekund og oppfatte smerten. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Mumsen: Høres ut som en god plan det! Tror nok kanskje jeg må vente til neste år med noe nytt, så OTC hadde kanskje passet bra. Fristet til å bruke samme tatovør igjen, siden han er så god på japansk stil! Men vi får se. Er så lenge til uansett, så. Hva tenker du å gjøre på leggen da? Og hos hvem? Endret 18. mai 2009 av AndrineF Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Amanita: 70 eller 7000, flisespikkeri hehe... vondt gjør det hvertfall O.o Andrine: Jeg har litt lyst på noe anime fra under kneet og ned til ankelen, rundt hele leggen. Ikke at jeg ser så mye på anime, jeg bare syns det er så utrolig mye kult som blir tegnet i den stilen =) Tenkte noe som oldtids samuraier i futuristisk setting, gjerne samurai-damer hehe. Om du ble nnoe klok på den forklaringen Dette tenkte jeg å forhøre meg om hos Maya på Lucky 7, hun driver med slikt Endret 18. mai 2009 av Mumsen Lenke til kommentar
pwned Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er faktisk 70 ganger i sekundet og nålene har gått inn og ut 30 ganger før du kjenner smerten.Blekker du deg på overamren tar det deg 80\90 millisekund og oppfatte smerten. Noen her som har sett på time warp : p AndrineF: hvor mye kostet blomsterpiecet du har på siden? Lenke til kommentar
AVF Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Mumsen: Blir sikkert fett det, om du finner noen som er gode til slikt Sett en del anime selv, og det høres ut som for eksempel serien Samurai Champloo kan passe stilen du tenker på. Morsom serie, forresten. Anbefales! Pwned: 8000 kroner. Endret 18. mai 2009 av AndrineF Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har tro på at maya kunne klart noe slikt,, satt ved siden av henne på otc. Dyktig dame =) Men jeg har også lyst på noe japansk jeg også. Så jeg vet ikke om jeg skal ha samurai damene mine i det, eller i anime-piecen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er faktisk 70 ganger i sekundet og nålene har gått inn og ut 30 ganger før du kjenner smerten.Blekker du deg på overamren tar det deg 80\90 millisekund og oppfatte smerten. Noen her som har sett på time warp : p AndrineF: hvor mye kostet blomsterpiecet du har på siden? ALDRI På ryggen tenker jeg på en diger tibetansk hodeskalle med masse rart som skjer rundt. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Mumsen: Maya ville sikkert vært ypperlig ja! Sett noen tegninger av noen jenter i anime-stil som hun har tegnet. Veldig fine! Veldig klar på mer i japansk stil selv, altså. Syns det er så nydelig! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Japansk er det jeg har hatt i tankene aller lengst i den tida dette har interessert meg =) Men jeg har utsatt det fordi jeg føler jeg ikke har en "original" nok idé. Fordi jeg har ikke lyst på noe som kan forveksles med noe som en god del andre også har (da tenker jeg på at japansk bare blir mer og mer populært). Vanskelig å komme på noe som få andre har tenkt på før Lenke til kommentar
AVF Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Enig der, da er nok noe i anime-stil mer originalt. Er utrolig mange som har cherry blossoms i en eller annen form, men jeg syns det var så fint at jeg også ville ha det. Glad tatovøren var såpass kreativ at jeg fikk noe som var mye bedre enn jeg hadde forestilt meg, og noe som jeg ikke har sett lignende av noe annet sted. Føniks er jo også noe mange har, men av varierende kvalitet. Om jeg skal ha det så må det være hos en veldig dyktig tatovør, og ha masse, masse detaljer! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ja, at du har månen i bakgrunnen og at det er litt disigt (om jeg ikke husker feil) likte jeg. Noen ganger trengs det ikke mer enn som så for at ting skal skille seg litt mer ut =) Lenke til kommentar
AVF Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Takk! Stemmer det! Hadde aldri tenkt tanken selv, så jeg er glad jeg overlot mye av det kreative til tatovøren. Eneste ønsket jeg kom med var å få blomster som så litt realistiske ut. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Har de ikke grodd enda? O.o Eller har du tatt enda flere? Fikk meg liljer på fredag, så er rimelig ferske. Verst etter dusjing, for da går mye av skorpa bort og sårene åpnes igjen. Rimelig udigg. Kan jeg spørre hvor mye det koster med denne kuttinga Ida? Og hvor lang tid tar det? Ser utrolig bra ut Endret 19. mai 2009 av Tommy Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Kan jeg spørre hvor mye det koster med denne kuttinga Ida? Og hvor lang tid tar det? Ser utrolig bra ut Takk, jeg er kjempefornøyd. Betalte bare 1300 kroner. Fikk det ganske rimelig siden jeg er "prosjektet" hennes, jeg skal jo ha mer blomster på armen etter hvert. Tok vel 1,5-2 timer-ish. Man blir så slapp etterpå, og jeg skulle nesten rett i bursdag. Det var stress. Endret 19. mai 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Har sett litt på tattovører i trondheim, men klarer ikke helt å finne ut hvem som er best til japansk style. Noen som har noe peiling og kan komme med forslag? Evt. at jeg tar vegen til noen utenfor byen, forslag da? Endret 19. mai 2009 av ForTheLulz Lenke til kommentar
AVF Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vet ikke noe om de stedene i Trondheim. Vet de er flinke på Let's Buzz i Bergen. I Oslo er det jo mange å velge mellom, men Lucky 7 er et godt tips. Flere der som er gode på japansk stil. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Skal du ha gjennomført japansk så går du til http://www.1969tattoo.no/ Få studioer i Norge som slår han;) Lenke til kommentar
No14 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sykt bra de orientalske der ja! Lenke til kommentar
AVF Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er jo en grunn til at han vinner så mye, fordi han er utrolig dyktig. Syns nesten det eneste navnet jeg hørte ble ropt opp mens jeg ble tatovert på OTC var "Noi siamese", så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå