Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mumsen: Høres ut som en god plan det!

Tror nok kanskje jeg må vente til neste år med noe nytt, så OTC hadde kanskje passet bra.

Fristet til å bruke samme tatovør igjen, siden han er så god på japansk stil!

Men vi får se. Er så lenge til uansett, så.

 

Hva tenker du å gjøre på leggen da? Og hos hvem?

Endret av AndrineF
Lenke til kommentar

Amanita: 70 eller 7000, flisespikkeri :p hehe... vondt gjør det hvertfall O.o

 

Andrine: Jeg har litt lyst på noe anime fra under kneet og ned til ankelen, rundt hele leggen. Ikke at jeg ser så mye på anime, jeg bare syns det er så utrolig mye kult som blir tegnet i den stilen =) Tenkte noe som oldtids samuraier i futuristisk setting, gjerne samurai-damer :) hehe. Om du ble nnoe klok på den forklaringen :p

 

Dette tenkte jeg å forhøre meg om hos Maya på Lucky 7, hun driver med slikt

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar
Er faktisk 70 ganger i sekundet og nålene har gått inn og ut 30 ganger før du kjenner smerten.

Blekker du deg på overamren tar det deg 80\90 millisekund og oppfatte smerten.

 

Noen her som har sett på time warp : p

 

AndrineF: hvor mye kostet blomsterpiecet du har på siden?

Lenke til kommentar

Mumsen: Blir sikkert fett det, om du finner noen som er gode til slikt :)

 

Sett en del anime selv, og det høres ut som for eksempel serien Samurai Champloo kan passe stilen du tenker på. Morsom serie, forresten. Anbefales!

 

Pwned: 8000 kroner.

Endret av AndrineF
Lenke til kommentar
Er faktisk 70 ganger i sekundet og nålene har gått inn og ut 30 ganger før du kjenner smerten.

Blekker du deg på overamren tar det deg 80\90 millisekund og oppfatte smerten.

 

Noen her som har sett på time warp : p

 

AndrineF: hvor mye kostet blomsterpiecet du har på siden?

 

ALDRI :whistle:

 

 

På ryggen tenker jeg på en diger tibetansk hodeskalle med masse rart som skjer rundt.

Lenke til kommentar

Japansk er det jeg har hatt i tankene aller lengst i den tida dette har interessert meg =) Men jeg har utsatt det fordi jeg føler jeg ikke har en "original" nok idé. Fordi jeg har ikke lyst på noe som kan forveksles med noe som en god del andre også har (da tenker jeg på at japansk bare blir mer og mer populært). Vanskelig å komme på noe som få andre har tenkt på før :p

Lenke til kommentar

Enig der, da er nok noe i anime-stil mer originalt.

Er utrolig mange som har cherry blossoms i en eller annen form, men jeg syns det var så fint at jeg også ville ha det. Glad tatovøren var såpass kreativ at jeg fikk noe som var mye bedre enn jeg hadde forestilt meg, og noe som jeg ikke har sett lignende av noe annet sted.

Føniks er jo også noe mange har, men av varierende kvalitet. Om jeg skal ha det så må det være hos en veldig dyktig tatovør, og ha masse, masse detaljer!

Lenke til kommentar
Har de ikke grodd enda? O.o Eller har du tatt enda flere?

Fikk meg liljer på fredag, så er rimelig ferske. Verst etter dusjing, for da går mye av skorpa bort og sårene åpnes igjen. Rimelig udigg.

Kan jeg spørre hvor mye det koster med denne kuttinga Ida? Og hvor lang tid tar det? Ser utrolig bra ut :thumbup:

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvor mye det koster med denne kuttinga Ida? Og hvor lang tid tar det? Ser utrolig bra ut :thumbup:

Takk, jeg er kjempefornøyd. :)

Betalte bare 1300 kroner. Fikk det ganske rimelig siden jeg er "prosjektet" hennes, jeg skal jo ha mer blomster på armen etter hvert. Tok vel 1,5-2 timer-ish. Man blir så slapp etterpå, og jeg skulle nesten rett i bursdag. Det var stress.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Har sett litt på tattovører i trondheim, men klarer ikke helt å finne ut hvem som er best til japansk style. Noen som har noe peiling og kan komme med forslag?

Evt. at jeg tar vegen til noen utenfor byen, forslag da? :)

Endret av ForTheLulz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...