Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer veldig an på hvordan hullet er tatt, og hvordan det har grodd. Huden som gror rundt et smykke pleier å være ganske tynn, veldig lik slimhinner. Blir piercingen satt langt ute i navlen, ser jeg svært ofte at huden som dannes er mer lik den som er på magen fra før, altså vesentlig tykkere. Disse vil derfor ha vanskelig for å lukke seg.

 

Blir den satt for dypt, vil den bruke svært lang tid på å gro, og såret vil være mer disponert for infeksjoner. Dette kan gjøre hudkanalen arrete, svært likt det de fleste pistolskutte øreflipper ender opp som. De har en hard, arrete klump inni øreflippen, og de lukker seg omtrent aldri.

 

Hvor lenge man har hatt piercingen har også litt å si. Jo kortere tid, jo lettere lukker hullet seg. Vanligvis ender folk opp med et lite hakk på størrelse med et knappenålshode.

Lenke til kommentar

psilocybe: Vurderer å få en tatovering, nærmere bestemt en stjerne på/rundt den ene albuen. En vanvittig stilig tatovering, men det er visstnok også en av de vanskeligste tatoveringene å få pene, ettersom albuen ikke er så lett å arbeide med.

Er det sant som de sier at dette er en veldig vanskelig tatovering å lage?

Du vet forresten ikke om noen steder i Trondheim som kunne lagd en sånn tatovering bra?

Lenke til kommentar
Jeg har en stjerne på albuen (tok den på buzzer'n) gikk fint og den ser fin ut. Planlegger å inkludere den i en japansk sleeve, men litt short on cash for tia :(

5295732[/snapback]

 

Hvor mye måtte du ut med for den sjernen på albuen total? Sånn at jeg vet sånn ca hva jeg må ut med når den tid kommer!

Lenke til kommentar
1200.- viktig at du er nøye med transperenten før dere setter igang!

5302727[/snapback]

 

Omtrent det jeg hadde regna med.. Får vente til stipendet kommer i Januar tenker jeg! Da dette er 1. tatoveringa mi, hadde det vært fint om du/noen andre forklarte hva du mente med å være nøye med transparenten..

Lenke til kommentar

Tjohei, der var dato satt for videre blekking av armen min. 9. januar skal vi jobbe med overarmen og så blir det mer herjing med underarmen mot slutten av måneden håper vi på. :)

 

Er et par ting som må fikses på Lilith. Jobben har gitt henne noen småskraper og må fylle på farger i den hengende "nesegreia" fordi fargen falt ut med skorpen noen steder der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...