Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, si det du:P

Det er et prosjekt som skal dekke hele armen så vi jobber over hele armen hver gang jeg er der.

Slik som økta var nå så tok vi og farget "ferdig" Hanya-masken og streket opp litt.

Neste gang blir det og gjøre ferdig hodeskallen( fargelegge den i en gullbrun-tone) og skygger på slangen.

Det som står igjen rundt hodeskallen er og gå over strekene, rosene skal få noen tykkere linjer her og der, samme med bladene, litt mer farge på bølgene og farge skallen.

Er usikker på om jeg skal ha farge imellom det sorte som går ned til håndleddet. Har tenkt på en lys rødfarge kunne vært fint.Er forresten 2 roser;)

Jeg prøver og gå til han 4 ganger i året.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Titter innom her jeg ja. Må jo få med meg det som skjer!

Har lagt ut et bilde av den i "Bilder av din kroppskunst"-tråden, men det er ikke helt ferdig med å flasse enda. Mangler fortsatt bladene, altså det som er grønt. Men det ser veldig bra ut!

Lenke til kommentar

Skal teste tattoo goo neste gang ;) Får man kjøpt det hos de fleste tatovører?

Forhåpentligvis blir det ikke for lenge til neste gang, vil ikke vente ett helt år før jeg skal gjøre noe mer akkurat! Er bare disse beryktede pengene som skal strekke til så altfor mye :\

Haha, jeg hadde blodliljer på dyna idag.

Har de ikke grodd enda? O.o Eller har du tatt enda flere?

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar
That makes sense, hehe. Husker du tok noen for en tid tilbake, begynte å lure ppå om de fortsatt ikke hadde grodd :p

Hva vil du si er vondest, å skjære eller blekke seg? Har litt lyst å ha noe scarification, en gang, kanskje, muuligens.

Tatovering er uten tvil verst, men når jeg kutter meg får jeg noe greier i kuttene som gjør huden nummen. Men hun må jo kutte opp før hun legger det i sårene, og det er ikke spesielt godt. Skalpellen er såpass skarp at det går ganske glatt da. Lide for skjønnheten.

Lenke til kommentar
Tatovering er uten tvil verst, men når jeg kutter meg får jeg noe greier i kuttene som gjør huden nummen. Men hun må jo kutte opp før hun legger det i sårene, og det er ikke spesielt godt. Skalpellen er såpass skarp at det går ganske glatt da. Lide for skjønnheten.

Høres i grunn betryggende ut, hehe. Hadde vært kult å skjært en gang kombinert med blekk =)

Keen på ny allerede ja, Mumsen?

Samme her! Sett på mange fine fønikser i det siste, og må si det frister!

Men det frister ikke for lommeboka riktig enda, hehe.

Hehe, ja jeg var klar for ny et par dager etterpå jeg. Men da var jeg fast bestemt på å IKKE ta på ribsa igjen. Men nå må jeg ha glemt hvor vondt det var for nå vil jeg bygge på med en stor bakgrunn =)

Amanita: Det hadde vært kos om du gjorde! Men jeg tror ikke jeg trenger det med det første :p mye penger som skal spares opp først

Lenke til kommentar

Wow, tøft av deg det da!

Jeg takler nok ikke ribbeina igjen, tror jeg.

Men jeg er glad jeg gjorde det, for jeg er utrolig fornøyd med resultatet, og liker godt plasseringen!

Blir nok skulder/rygg eller kanskje låret neste gang. Får se når den tid kommer.

Er jo de penga da....

Lenke til kommentar

Hehe, ja vi får se hvor tøff jeg føler meg når jeg sitter der for andre gang med en nål hakkende flere hundre ganger i sekundet inn i ribbeina mine!! Hehe... Er nok ikke så høy i hatten da lengre.

Men jeg tror kanskje jeg skal se om jeg får gjort noe på leggen før jeg tar ribbeina igjen.

Bruke ribbeina som ett otc-prosjekt =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...