Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så lett, dama har hull i tunga og snakket med henne nå om det.

Hvis du prater helt vanlig så er det ikke så lett og legge merke til og da satt jeg og stirret på munnen for og se:P

Så med plasttopp blir den sikkert ikke så lett og se, men de kommer til og se den til slutt tror jeg.

Men hva gjør det om de ser den?

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Hadde vært kult :)

 

Jeg er ikke ute etter å ha en identisk kopi, men noe som ligner, jeg er klar over at mye må fjernes. Det er derfor jeg spør sånn ca overalt.

 

Var innom i dag, fikk anslått prisen til 15-20.000. Da er det snakk om en forenklet utgave, hvor de minste elementene ville blitt de sopp-blomst-sakene. Tatoveringen vil da dekke hele underarmen.

 

Mye pirkearbeid, så det tar lang tid, og derfor prisen.

 

 

Takk for det!

 

Hadde sett for meg noe rundt 10k, så får kanskje revurdere litt, og spørre litt rundt. En kompis skal ta noe med noe av det samme detaljenivået og stil snart, så jeg får høre med han også. Er jo også mulig å ta det i noen omganger, og betale for hver omgang?

Endret av xBoffen
Lenke til kommentar

fluesopp og stakan : ja, det gjør noe om de ser det. fordi de er veldig imot sånt, og ville hevet meg ut av huset om jeg tok en i tunga. har hittil bare i ørene, navelen og nippelen, de vet ingenting om de to sistnevnte, men de er ikke så vanskelig å skjule heller. snakker ikke nevneverdig mye med de close-up.

Lenke til kommentar

Endeleg er monstersignaturen vekke frå armen min, og erstatta med skyggar og hovudskallar. Hurra!post-121594-1242668685_thumb.jpg

 

Har ein plan gåande for å integrere sparessen med maskene i resten av greiene på armen, derav den fråværande avstanden mellom den nye og tuppen på essen. Byrjar verte dekning på armen etterkvart, det kan eg lika.

Lenke til kommentar
Takk for det!

 

Hadde sett for meg noe rundt 10k, så får kanskje revurdere litt, og spørre litt rundt. En kompis skal ta noe med noe av det samme detaljenivået og stil snart, så jeg får høre med han også. Er jo også mulig å ta det i noen omganger, og betale for hver omgang?

 

Det går selvfølgelig an å ta det i flere omganger, men de fleste tatovører pleier å ta størstedelen av prisen i første omgang. Dette for å slippe at de gjør hovedarbeidet med tegning, plassering og oppstreking, for så at en eller annen tatovør/hobbytatovør fargelegger inni strekene.

 

I og med at det er litt ventetid, ville det beste gjerne vært å betale inn et par depositum på forhånd, la oss si 2-3x 2.500kr fordelt på like mange måneder. Da blir det ikke like tungt å betale en halv/hel månedslønn når du tar den.

Lenke til kommentar

Har spart opp en del fra før av, mer enn det største beløpet du anslår, hadde bare sett for meg å ha litt mer av de penga litt lenger, greit å ha noe i bakhånd i studietiden.

 

Meeeen, har skaffa sommerjobb, og det er jo et par hundre kroner dagen de dagene jeg jobber! Skal prøve å få jobba så mange dager som mulig.

 

Edit: Meph: god cover det der! Fløyt godt med de andre tatoveringene også

Endret av xBoffen
Lenke til kommentar

Er desverre ikke helt ferdig, men kan legge ut noen bilder nå.

Hadde tenkt og vente til den var ferdig grodd, men litt mer oppstreking og fått lagt første lag med farger på resten av Hanya-masken må vel sikkert et par ganger til over.

Og rettet rundt håndleddet. Litt over 16år var jeg med min første=S

Meph: Og så driver jeg med en stor en som nesten går fra halsen til albuen på høyre hånd og den covrer 2 stk.:p

Man ser fremdeles gode tegn etter gamle tattoveringen, men så og si alt forsvinner etterhvert. Litt ser man uansett, men mye kommer til og forsvinne=)

 

post-80636-1242672213_thumb.jpg

 

post-80636-1242672223_thumb.jpg

 

post-80636-1242672229_thumb.jpg

 

post-80636-1242672236_thumb.jpg

 

post-80636-1242672243_thumb.jpg

 

post-80636-1242672250_thumb.jpg

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Ba du om tema, eller kom motivet frå det blå? Eg har fått det motivet på hjernen, kjenner eg hatar deg litt, sidan det er ditt...

 

Kven er det som har teikna han forresten? Har vore hjå to tattovørar med ein skuldertribal+surretattis på brystet eg kunne tenkt meg å kobla saman i ein coverup, men begge melde pass...

Lenke til kommentar

Temaet skulle være Chesthire og Alice, tok bilde av armen og sendte til han.

Fikk beskjed på Otc at det frste han tenkte var "Fuck no":p og han sa i mailen at jeg måtte ha en annen plass på kroppen i hodet.

Heldigvis kom han på det litt over en uke før Otc hvordan han skulle gjøre det=)

Det jeg syns var artig var og komme og se tegningen...den var jo 100% perfekt, mye finere enn det jeg hadde i huet.

Og det og få det tegnet på kroppen var noe jeg ikke hadde opplevd før. Har opplevd småstreking osv. men ikke så mye=)

Og grunnen bak den er at hun jeg er forlovet med syns jeg var som den katta når vi ble kjent:P

Så jeg syns det var en fin tanke istedenfor hjerter og den suppa der.

Målet er og få med flere fra den historien siden er et par stk. der som minner meg om mennesker fra virkligheten:P

 

Er Victor fra V.I.P-tattoo som har tegnet den og er tattovøren.

Han skal være 2 uker som gjest på Lucky 7 fra 21.mai.

Har bare råd til 3 timer ca. men alt man får gjort er bra:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...