vereor Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Er det noen som har noen erfaringer med Nick Morte? Han var på OTC og skal gjeste Electric Linda i juni en gang. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Har ikke blitt blekket av han, men har sett arbeidet hans og det er bra=) Lenke til kommentar
vereor Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Han har noen pene kattedyr, og det passer meg utmerket. Er i dialog med han, men nervøs som jeg er begynner jeg å lure på om han er rett mann eller ikke. Missforstå meg rett, han virker kjempehyggelig og alt det der, men skal ha en relativt stor sak klistra på kroppen... Det er tanker som hadde dukka opp samme hvem jeg var i kontakt med trur jeg. Prata med Benjamin Moss på OTC og han skulle ringe hvis han fikk tid mens han var i Norge. Jeg hørte aldri noe fra han igjen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Benjamin og Jack( de jobber på samme studio ) er utrolig dyktige begge to, men de er jo ikke mye i Norge akkuratt:P Han var gjest på Lucky 7, er vel kanskje fremdeles..... Ring Lucky 7 og hør du=) Endret 17. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
vereor Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Mener å huske han sa at han skulle tilbake til tyskland eller seatle etter han hadde vært et par dager i Moss Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg VET at han skulle være gjest på Lucky 7 i 2 uker etter Otc, pratet med han;) Så er derfor jeg sier ring Lucky 7 og hør:D Lenke til kommentar
vereor Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Knall! Da prøver jeg det Han hadde vært perfekt til detta Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Håper han fremdeles er der:D Hold oss oppdatert hvis du gidder;) Lenke til kommentar
vereor Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 "Benjamin will be guest tattooing at Für Immer Tattoo in Friedrichshain Berlin from May 13th-June 24th 2009, after returning from the Skopje and Oslo tattoo conventions" Det sto på myspacesiden til Apocalypse tattoo, så det ser heller dårlig ut gitt. Dette blir min første tatovering, og det ligger en god del tanke bak den. Jeg vil bli så skuffet hvis den ikke blir ordentlig fin Ser at både Benjamin og Bob Tyrell skal på convention i London. Har jeg penger nok skulle det ikke forundre meg om jeg plutselig befinner meg på et fly på vei over andre siden av elva Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 hmm, var han der bare noen dager da:( For han sa jeg kunne få time hos han der siden han var så og si fullt opp på Otc. Men jeg gikk for en annen. Convention i London blir STOR og hadde jeg hatt råd til og dra ditt så hade ikke jeg tenkt meg om engang. Lenke til kommentar
vereor Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jau, hvis man har råd er det jo ikke noe å tenke over. Men det var dissa penga da... Kan du anbefale noen som er ordentlig gode på realistisk black 'n gray? En som helst ikke har 6mdt ventetid Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Må desverre si de fleste gode har ventetid, men Jimmy( Hellspawn) er jo dyktig, Electric Linda, Jannicke( Lets Buzz ). Endret 17. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
vereor Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Er jo egentlig fullstendig klar over det med ventetiden. Det er bare så vanskelig å holde på pengene når de først har kommet inn på kontoen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Kjenner til den:( Lenke til kommentar
No14 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 AndrineF- takk Vereor-Jimmy har ca 3mnd ventetid. Neste ledige var i august. Sånn tilfelle du vurderer han. Han fikk forøvrig 2.plass på realistic på Otc, vet du hvem som fikk 1.ste, fluesopp? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Husker desverre ikke No14 , fikk med meg jimmy og at Lucky 7 vant en god del...men når de konkuransene begynte så hadde jeg sittet i noen timer allerede så satt omtrent totalt i "koma" :!: . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Hadde vært kult Jeg er ikke ute etter å ha en identisk kopi, men noe som ligner, jeg er klar over at mye må fjernes. Det er derfor jeg spør sånn ca overalt. Var innom i dag, fikk anslått prisen til 15-20.000. Da er det snakk om en forenklet utgave, hvor de minste elementene ville blitt de sopp-blomst-sakene. Tatoveringen vil da dekke hele underarmen. Mye pirkearbeid, så det tar lang tid, og derfor prisen. Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei! Har et spørsmål angående en pris på en tattovering. Vet tattovører setter forskjellige priser, men bare gi meg en sannsynlig pris. Er en tattovering av et Oni hode, plasseres på høyre brystmuskel og ska dekke en del over brystvorten. Men skal ikke være noe spesielt med effekter rundt. Noen forslag til pris? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Mener du over hele "brystet"? Nå vet jeg ikke hvor stor du er men det kan variere fra 4-5 til 10, alt i fra størrelsen på deg osv. Foreks. overarms tattovering på meg blir som en ryggpiece på ei 1.60 høy vanlig jente. Det beste du gjør er og finne artist du vil gå til og diskuterer pris med han;) Den jeg tok på Otc skulle egentlig bare koste 12k,men det ble over 30k:P Endret 18. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå