Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har noen pene kattedyr, og det passer meg utmerket. Er i dialog med han, men nervøs som jeg er begynner jeg å lure på om han er rett mann eller ikke.

Missforstå meg rett, han virker kjempehyggelig og alt det der, men skal ha en relativt stor sak klistra på kroppen...

Det er tanker som hadde dukka opp samme hvem jeg var i kontakt med trur jeg.

Prata med Benjamin Moss på OTC og han skulle ringe hvis han fikk tid mens han var i Norge. Jeg hørte aldri noe fra han igjen :p

Lenke til kommentar

"Benjamin will be guest tattooing at Für Immer Tattoo in Friedrichshain Berlin from May 13th-June 24th 2009, after returning from the Skopje and Oslo tattoo conventions"

Det sto på myspacesiden til Apocalypse tattoo, så det ser heller dårlig ut gitt.

Dette blir min første tatovering, og det ligger en god del tanke bak den. Jeg vil bli så skuffet hvis den ikke blir ordentlig fin :(

Ser at både Benjamin og Bob Tyrell skal på convention i London. Har jeg penger nok skulle det ikke forundre meg om jeg plutselig befinner meg på et fly på vei over andre siden av elva :p

Lenke til kommentar

AndrineF- takk :)

Vereor-Jimmy har ca 3mnd ventetid. Neste ledige var i august. Sånn tilfelle du vurderer han.

Han fikk forøvrig 2.plass på realistic på Otc, vet du hvem som fikk 1.ste, fluesopp?

Lenke til kommentar
Hadde vært kult :)

Jeg er ikke ute etter å ha en identisk kopi, men noe som ligner, jeg er klar over at mye må fjernes. Det er derfor jeg spør sånn ca overalt.

Var innom i dag, fikk anslått prisen til 15-20.000. Da er det snakk om en forenklet utgave, hvor de minste elementene ville blitt de sopp-blomst-sakene. Tatoveringen vil da dekke hele underarmen.

Mye pirkearbeid, så det tar lang tid, og derfor prisen.

Lenke til kommentar

Hei! Har et spørsmål angående en pris på en tattovering. Vet tattovører setter forskjellige priser, men bare gi meg en sannsynlig pris.

Er en tattovering av et Oni hode, plasseres på høyre brystmuskel og ska dekke en del over brystvorten. Men skal ikke være noe spesielt med effekter rundt.

Noen forslag til pris?

Takker for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar

Mener du over hele "brystet"?

Nå vet jeg ikke hvor stor du er men det kan variere fra 4-5 til 10, alt i fra størrelsen på deg osv.

Foreks. overarms tattovering på meg blir som en ryggpiece på ei 1.60 høy vanlig jente.

Det beste du gjør er og finne artist du vil gå til og diskuterer pris med han;)

Den jeg tok på Otc skulle egentlig bare koste 12k,men det ble over 30k:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...