Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Clock: Hva er han best på og er han dyr? Mørken er veldig flink på portretter og svarthvitt generelt, mens Glenn er mer på old school og ting i farger Jeg er ikke helt sikker på hva prisene er, ettersom jeg fortsatt ikke har fått time der. (Ekstremt med ventetid, også har det vært mye styr fordi han og Glenn driver hvert for sitt). Men samtlige av mine venner tatoverer seg der, så jeg tror det er en ålreit pris. Også tar han mindre for ting han syns er morsomt å drive med Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Har tenkt på en sleeve på låret av Leatherface, Pin-head, Freddy Kruger, Jason og Frankenstein=) Så vil ha en som er syk på potretter, ikke nevn Electric Linda:P Endret 14. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 TULLER DU? er han i sarpsborg ? HVOR? hahaJeg har sett mye av arbeidet hans, og vært med en del venner når han har tatovert dem (: han er utrolig dyktig. å gud nå ble jeg glaaaad Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor det nye studioet hans ligger. Men det er vel ikke så vanskelig å finne utav på nett. Jeg kunne sjekka det opp selv nå, men jeg er litt lat idag, også er nettet mitt kranglete >_< Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Haha, da ringer jeg og bestiller time så fort som mulig(: Jeg har et visittkort med nummer og sånn, men har han det samme lenger nå som han har flyttet ? TULLER DU? er han i sarpsborg ? HVOR? hahaJeg har sett mye av arbeidet hans, og vært med en del venner når han har tatovert dem (: han er utrolig dyktig. å gud nå ble jeg glaaaad Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor det nye studioet hans ligger. Men det er vel ikke så vanskelig å finne utav på nett. Jeg kunne sjekka det opp selv nå, men jeg er litt lat idag, også er nettet mitt kranglete >_< tror det sto jernbanegata. Litt synd jeg ikke vet hvor det er en gang bare (: Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Har tenkt på en sleeve på låret av Leatherface, Pin-head, Freddy Kruger, Jason og Frankenstein=)Så vil ha en som er syk på potretter, ikke nevn Electric Linda:P Var ikke du på OTC? Han vant for beste backpiece mener jeg å huske Han har også tatovert ett par ganske så drøye Motörhead-skulls og Lemmyportretter på en jeg kjenner. Jeg er mektig imponert, og har planer om å ta portrett hos han selv. Jeg må bare tenke det skikkelig godt igjennom først. Jeg er tross alt ikke gamle ungen enda Endret 14. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Clock: Hva er han best på og er han dyr? Mørken er veldig flink på portretter og svarthvitt generelt, mens Glenn er mer på old school og ting i farger Jeg er ikke helt sikker på hva prisene er, ettersom jeg fortsatt ikke har fått time der. (Ekstremt med ventetid, også har det vært mye styr fordi han og Glenn driver hvert for sitt). Men samtlige av mine venner tatoverer seg der, så jeg tror det er en ålreit pris. Også tar han mindre for ting han syns er morsomt å drive med Må først bli ferdig med høyre og venstre-armen, men planlegger gjør jeg hele tiden:P Men takk for svar ihvertfall, skal sjekke de opp en eller annen gang=) Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Haha, da ringer jeg og bestiller time så fort som mulig(: Jeg har et visittkort med nummer og sånn, men har han det samme lenger nå som han har flyttet ? TULLER DU? er han i sarpsborg ? HVOR? hahaJeg har sett mye av arbeidet hans, og vært med en del venner når han har tatovert dem (: han er utrolig dyktig. å gud nå ble jeg glaaaad Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor det nye studioet hans ligger. Men det er vel ikke så vanskelig å finne utav på nett. Jeg kunne sjekka det opp selv nå, men jeg er litt lat idag, også er nettet mitt kranglete >_< tror det sto jernbanegata. Litt synd jeg ikke vet hvor det er en gang bare (: Ja, det var det jeg mente. Da ligger det i nærheten av togstasjonen så det kan jo ikke være så vanskelig å finne fram. Nummeret på visittkortet er mest sansynlig til det gamle studioet som bare Glenn er igjen i Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Har tenkt på en sleeve på låret av Leatherface, Pin-head, Freddy Kruger, Jason og Frankenstein=)Så vil ha en som er syk på potretter, ikke nevn Electric Linda:P Var ikke du på OTC? Han vant for beste backpiece mener jeg å huske Var der ja, men når den konkuransen begynte så hadde jeg allerede sittet i 7 timer tror jeg så fikk ikke med meg så mye av det som skjedde rundt meg:P Endret 14. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har tenkt på en sleeve på låret av Leatherface, Pin-head, Freddy Kruger, Jason og Frankenstein=)Så vil ha en som er syk på potretter, ikke nevn Electric Linda:P off, nå ble det mye quotes her. Jeg skal også ha et portrett etthvert. Sist vi var i fredrikstad, Fortalte Mørken meg at han skulle til Tatooica, for hun hadde fått in en fyr fra et eller annet sted, som visst var en jævel på portretter. Noen som vet hvem han er, og om han evt, er der enda ? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har tenkt på en sleeve på låret av Leatherface, Pin-head, Freddy Kruger, Jason og Frankenstein=)Så vil ha en som er syk på potretter, ikke nevn Electric Linda:P off, nå ble det mye quotes her. Jeg skal også ha et portrett etthvert. Sist vi var i fredrikstad, Fortalte Mørken meg at han skulle til Tatooica, for hun hadde fått in en fyr fra et eller annet sted, som visst var en jævel på portretter. Noen som vet hvem han er, og om han evt, er der enda ? Det vet jeg ikke. Men tattooica i seg selv er ikke noe å spare på. Monica (eller hva hun som driver det heter) er veldig hardhendt, og to jeg kjenner har fått tatoveringer som går innover i huden, på en måte. De er veldig fine å se på ogsånn, så er ikke det. Men er leit om man f.eks vurderer en coverup i senere tid, siden den gamle tatoveringa kommer til å sitte igjen som ett "avtrykk". Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har tenkt på en sleeve på låret av Leatherface, Pin-head, Freddy Kruger, Jason og Frankenstein=)Så vil ha en som er syk på potretter, ikke nevn Electric Linda:P off, nå ble det mye quotes her. Jeg skal også ha et portrett etthvert. Sist vi var i fredrikstad, Fortalte Mørken meg at han skulle til Tatooica, for hun hadde fått in en fyr fra et eller annet sted, som visst var en jævel på portretter. Noen som vet hvem han er, og om han evt, er der enda ? Det vet jeg ikke. Men tattooica i seg selv er ikke noe å spare på. Monica (eller hva hun som driver det heter) er veldig hardhendt, og to jeg kjenner har fått tatoveringer som går innover i huden, på en måte. De er veldig fine å se på ogsånn, så er ikke det. Men er leit om man f.eks vurderer en coverup i senere tid, siden den gamle tatoveringa kommer til å sitte igjen som ett "avtrykk". Ja jeg har hørt mye av det samme om ho, og også at hun tatoverer så det ser ut som tatoveringen ligger oppå huden, og sånn skal det jo heller ikke være. Kjenner mange som har forferdelige tatoveringer derfra, så har ingen planer om å prøve der. Tenkte bare på han fyren hun hadde tatt inn, ang. portrett. men jeg vet jo ikke om han bare var på besøk, eller om han skulle begynne å jobbe der over en lengre periode. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tenker litt på å ta denne om ikke så lenge: Noen som vet hvordan det går og hvilken pris jeg må vente meg? Skal ha den over forarmen, og skal ikke ha det "shada" på utsiden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Det der er en glemmesak uten sidestykke. Du kan gjerne plukke ut et par elementer og lage noe lignende, men på så liten plass som folk har på underarmen, så blir det der bare grøt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg vil ikke ha alle de små rundingene rundt midten, tenker mest på strekene, de største rundingene, de "skyene" på høyre og venstre, og de "blomstene". Den skal helst rundt armen fra albuen til noe over håndleddet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Det er alt for mye småplukk og linjer til at det blir en bra tatovering. Det må forstørres og forenkles, og du kan nok lage noe som ligner. Jeg skal innom Let's Buzz! om halvannen time, jeg kan høre hva de sier til motivet da. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hadde vært kult Jeg er ikke ute etter å ha en identisk kopi, men noe som ligner, jeg er klar over at mye må fjernes. Det er derfor jeg spør sånn ca overalt. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da er jeg straks på vei til en ny dag med nål og blekk. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 5 timer til overstått og en ferdig half sleeve Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Blir penere og penere, likte fargene godt=) Legger snart ut bilder av min også, men vil den skal gro ferdig først=) Lenke til kommentar
No14 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Takk! Ser frem til flere bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå