Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Noe av det jeg fikk gjort i går=)

Slangehode ligger omtrent oppå albuen min.

Så nå er jeg litt over halvveis på venstrearmen.

post-80636-1242249495_thumb.jpg

Very nice! Når har du planer om å fortsette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som vi er inne på det: Jeg er litt keen på å strekke ørene mine, men hvor langt kan jeg gå uten å komme forbi "the point of no return"? Fant litt forskjellige svar på google, 2 gauge til 7mm var det det lå mellom. Er jeg safe på f.eks 5mm?

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg gjort ferdig masken, og fikset rundt håndleddet pluss litt oppstreking samt skygging rundt den. så venstre armen har pause til august( orker ikke samme sommer som ifjor:P)

26.mai fortsetter jeg på høyre armen og så er det sommerferie:P

Bruker sommern på og fortsette med utvidning og septum;)

Boffen: er vel 10mm som blir sett på grensa, men det varierer jo. 5mm er såpass lite at det skulle gro igjen. Hadde et på 13mm som er nede på 2mm nå.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Det er ingen fasit på hvor langt man kan strekke. Noen har superfleksible ører, andre må gå måneder mellom hver millimeter. Det som også har litt å si, er hvordan hullet oppstod, og hvor fort man strekker/hvor lite man hører på kroppen. Et pistolskutt hull som har blitt strukket til det revner med jevne mellomrom, vil gjerne bli arrete og seigt, og vil muligens ikke lukke seg i det hele tatt.

Tar man det litt easypeasy med strekkingen, lukker det seg også lettere.

Lenke til kommentar

Det kan gå, men jo større du skal gå, jo mindre rom er det for feil. Om du hadde kommet til meg og sagt at du skulle ha et hull i øret, og det skulle strekkes opp i fremtiden, så ville jeg plassert det slik at du hadde mest mulig vev under smykket, og slik at "pølsen" med vev under ble jevnt fordelt.

Går du til en frisør, kommer det litt an på dagsformen hvor hullet settes. Litt for langt fremme eller bak på øreflippen kan ødelegge mye når du kommer over 10-15mm. Da vil skjevheter vises, og er denne pølsen da ujevn, får du problemer med å strekke videre. Det kan korrigeres til en viss grad (inkluderer fjerning av vev), men det beste er å gjøre ting skikkelig.. som med alt annet her i livet. :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Yupp, har endelig lært den "gjør det sikkelig med en gang" nå:p

Det ene øret er ganske fint, men det jeg har latt være og gjøre noe med er ganske så humpete rundt hele hullet( det som jeg lot "gro" igjen" ).

Tror jeg skal ta meg en tur på pin-point og høre hva de mener er best.

Takk for svar=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Er det foresten noen som har tatovert seg i halden her, eller sett noe som er gjort der ? har planer om en ny en nå, og fant ut at det blir enklest og ta det i halden, men jeg har ikke vært der, og heller ikke sett noe som helst som har blitt gjort der. Vil liksom gjerne vite hvordan de er der nede før jeg bestiller time :)

Egentlig vil jeg vel helst til glitter eller dark force i fredrikstad, men det blir stress uten bil-lappen ;)

Lenke til kommentar
Kan man få et pistolskutt hull oppi 20-30mm eller er det bedre og kutte?

jeg har pistolskutte og har 20mm. Men om du ikke orker og strekke over lengre tid kutter du. Du bør nå iallefall ha utstyr til og strekke opptil 18mm nå så sett i gang.

Din dott av en bror, jeg vet jo det da.

Boffen: Tror det er ca.2mm hver gang ja=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Er det foresten noen som har tatovert seg i halden her, eller sett noe som er gjort der ? har planer om en ny en nå, og fant ut at det blir enklest og ta det i halden, men jeg har ikke vært der, og heller ikke sett noe som helst som har blitt gjort der. Vil liksom gjerne vite hvordan de er der nede før jeg bestiller time :)

Egentlig vil jeg vel helst til glitter eller dark force i fredrikstad, men det blir stress uten bil-lappen ;)

Kom deg til Eric og Marianne i Gamlebyen, Fredrikstad. Jeg nekter å tro at det ikke finnes andre alternativer enn bil for å komme seg fra Halden til Fredrikstad (så hvis du kommer deg til Halden, er det vel ikke mer enn 2mil eller noe videre til Fredrikstad?)

Dumt å velge et middelmådig studio bare fordi det ligger nærmest der man bor...

Endret av Tommy
Lenke til kommentar

Er overhode ikke bare derfor jeg vil prøve i halden(: det er klart jeg kommer meg til fredrikstad hvis jeg vil. Men lurte bare på om noen hadde erfaring med de i halden:) er greit å prøve på forskjellige steder også, i steden for å klore seg fast i bare en.

Men kan jo hende jeg prøver de andre du fortalte meg da, i fredrikstad :)

Lenke til kommentar

Men du skriver jo "Egentlig vil jeg vel helst til glitter eller dark force i fredrikstad", så da tolket jeg det som at du heller vil ta den i Fredrikstad enn i Halden, og da bør ikke siste 2 mila være noen hindring ;)

Hvilket studio i Halden er det du vurderer?

Lenke til kommentar
Er overhode ikke bare derfor jeg vil prøve i halden(: det er klart jeg kommer meg til fredrikstad hvis jeg vil. Men lurte bare på om noen hadde erfaring med de i halden:) er greit å prøve på forskjellige steder også, i steden for å klore seg fast i bare en.

Men kan jo hende jeg prøver de andre du fortalte meg da, i fredrikstad :)

Kjør på med Dark Force (Som forresten er flytta til Sarpsborg nå). Mørken er kvalmt dyktig :)

Samme med Glenn Glitter, men det kommer litt ann på hva slags stil du tenker deg. De er veldig gode på hvert sitt felt.

Lenke til kommentar
Men du skriver jo "Egentlig vil jeg vel helst til glitter eller dark force i fredrikstad", så da tolket jeg det som at du heller vil ta den i Fredrikstad enn i Halden, og da bør ikke siste 2 mila være noen hindring ;)

Hvilket studio i Halden er det du vurderer?

Selvfølgelig, jeg skjønner at det kom ut litt feil :) Jeg vet bare at de i fredrikstad er dritgode, og jeg skal definitivt dit neste gang jeg skal ha noe stort. men nå har jeg bare planer om å ta en enkel stjerne. Jeg stoler nok ikke på noen andre enn glenn eller mørken når det gjelder strørre ting. er jo ingen vits heller, når man vet at de lager det du vil ha:)

Jeg har egentlig ikke peiling på hvem som driver i halden. har ikke satt meg inn i det ;/ men det er vel ikke fler en en eller to ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...