Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig hvordan noen tatoveringer brenner seg fast i minnet. Om noen husker den (unnskyld) fæle misslykkede tattoveringen av navnet "Endre" i iron maiden skrift, så kan jeg informere om at den kjenner man igjen på sekundet når man ser den. Skal nevnes at den har sin sjarm i det virkelige liv, da.

Lenke til kommentar
Det var Jimmy ja.

Hadde ikke mulighet til å besøke Otc i år men har lyst neste år. Hadde vært gøy å gi Jimmy full frihet til å gjøre hva han vil med armen som er fri for blekk. Blir bra uansett.

Han er rå på portretter så ikke dumt valg å ta det hos han!

Jimmy ?? jad.no??

Lenke til kommentar
Nå misforsto du meg tror jeg, jeg har det som heter så fint bipolar og det gjør at man kan bli opphengt.( på mine verste perioder så har jeg vurdert og kutte av huden der jeg har vært misfornøyd med:P Bare for at huet mitt mener det er ikke perfekt nok)

JEg gjør alt jeg kan for at den skal gro sikkelig og pent ( dette er laaangt ifra min første ) og fått skryt fra han som driver med sleeven min så det er ikke det som er probblemet.

Problemet er så enkelt at jeg blir opphengt i at farge kan gå av. Jeg er så opptat av at den skal bli perfekt at det går over til det hysteriske. Og som oftest så er ikke touch-up noe problem, men jeg får bare tilgang på han et par ganger i året;)

Ikke noe verre enn det!

Tattoveringen så helt gull ut den etter første økt, ikke så fin nå pga. skorpe:P

JEg VET den ikke blir stygg, er bare snakk opp oppheng.

Og jeg sover ikke rolig, de få timene jeg sover er som oftest jeg totalt turbo pga. mareritt osv.

Bah, følte dettte ble en ren forsvarstale...........

Og det med skjorte gjøre jeg bare for at han sa det, når jeg er inne så går jeg alltid med bar overkropp og det og sove med skjorte gjør meg tullete. Men jeg ser fordelen når man sover så urolig som meg.

Og syntetisk skjorte harver ikke opp huden på samme måe som ei skjorte i vanlig stoff foreks.

Og det er så lett at har man en tykk skorpe en plass og den fester seg en plass på dyna, lakenet osv. så rives den av...for og sette det på spissen.

Bilde kommer alltid=)

Neste økt blir det bare og få lagt skygger på kroppen på katten. Fikk ikke gjort noe der.

Beklager. Det var jeg ikke klar over. Da er det hvertfall mer "naturlig" at du blir så fiksert over slike ting. Om du sover så urolig er nok en syntetisk tskjorte et godt valg. Gir hvertfall litt mer beskyttelse. .

Det er bra. Ser frem til neste bilde. Tror denne blir veldig bra, hvertfall utfra tegningen.

Takk! Det blir sikkert en sleeve på sikt, men nå skal jeg først bli ferdig med det som er igjen på halve armen. Blir litt farge og mer utfylling oppover. Mulig noen skyer av noe slag over og rundt sola. Vet ikke hvor lang tid han bruker på å få ferdig det han holder på med, men hvis det er igjen noe av dagen så mulig det blir noe mer.

Blir nok bra med litt farge på en slik tatovering. Blir nok ikke problem og bygge på den senere heller.

Lenke til kommentar

Ördög: Beklager, jeg kan ikke lukte at folk som ikke kjenner meg skal vite hva jeg sliter med :blush:

Noen få bittesmå spots har det ikke festet seg sikkelig, men det regnet jeg med pga. at jeg satt så lenge.

Men han er jo langt ifra ferdig med ansiktet, må sikkert gå 2-3 ganger bare over det for og få den effekten som vi vil.

Men det er beroligende og høre det du sier, jeg kan bare gjøre mitt beste=)

Jeg glemmer at dette er en laaaang prosess og er sikkert igjen 25-35 timer.

Så får man bare jobbe videre på det når jeg har økter. Den er ikke ferdig før jeg har siste økt...som skal bli på en convention siden han vil jeg skal stille opp i konkuranse med den.

Lenke til kommentar

Så og si ferdig her, bare et par flekker med skorper igjen...men det KLØR:P

Men spørs hva du mener med ferdig siden den er ikke ferdig når skorpa går av, den er ferdig når huden sluttet og "skinne":)

Dama blir tullete siden det er spor etter meg overalt pga. "flass" :!:

Den grodde ganske bra faktisk, skal legge ut bilde når den er ferdig.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Min blow-out har nå trukket seg fint tilbake etter at jeg downsizet, og jeg lurer da på hvor lenge det er anbefalt å vente før man strekker på nytt. Er det som når man strekker, at man bør vente en og en halv måned eller noe, eller bør man vente enda lenger? Fullstendig klar over at det er veldig individuelt, men man kan som regel gi en liten pekepinn, eller hva? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...