Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Dog, jeg er skeptisk til det hele mtp. pollenallergien og at jeg går rundt halve året og er snørrete :p

Que? Du tar allergimedisin, right?

Har septumpiercing og pollenallergi selv og opplever ingenting utover det normale, enn så lenge jeg husker å ta medisin. ;)

Lenke til kommentar

Milanjo! Bra at du er her for da kjan du svare på spørsmålet mitt^-^

Dere som har det, renset dere med sånn saltvannsting for å få den til å gro raskere eller lignende? Pierceren min sa bare at jeg trengte å rense med pyrisept. Men det hørtes litt.. ja. vet ikke. lite profesjonelt ut egentlig.

? :3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ikke rens med pyrisept!

Seriøst. Jeg brukte det og klorhexidin på det forrige hullet jeg hadde i øret.. og jeg lurte på hvorfor den aldri ville gro?

Har blitt litt småavhengig av type saltvann på sprayboks de selger på PinPoint, men det fungerer fint med "hjemmemekka" saltvann som jeg bare varmer i et eggeglass og stikker nesetippen nedi i omtrent 10 minutter. Ser litt snålt ut, men.

Så ja, nei til pyrisept og klorhexidin, ja til saltvann. :wee:

Lenke til kommentar
Dog, jeg er skeptisk til det hele mtp. pollenallergien og at jeg går rundt halve året og er snørrete :p

Que? Du tar allergimedisin, right?

Har septumpiercing og pollenallergi selv og opplever ingenting utover det normale, enn så lenge jeg husker å ta medisin. ;)

Ja, jeg "doper" meg på medisiner, men det hjelper ikke. Og gudene skal vite at jeg har vært gjennom alt for mange forskjellige medisiner mot det opp gjennom åra.

Hver gang det kom noe nytt og bedre, så fikk jeg det. Følte meg som en testkanin til tider :p

Lenke til kommentar
Hvis ikke så kommer Aids til og banke meg :tease:

Du har sagt en million ganger at du har lyst på, så er kanskje på tide. ;)

VET DET, faen...klarer og sitte i ørten timer under tattoo-nål, men og ta et hull som er ferdig på under minuttet frykter jeg. "klaske huet i pcskjermen"

Hmmm. Pøngle. Får dra meg nedover og være med deg og holde i hånda da. Gjør ikke vondt vet du.

Lenke til kommentar

Heisan.

Går med store planer om å gå til anskaffelse av min første tatovering, og lurer derfor på om det er noen som har kjennskap til noen gode tatovører i Nord-Norge, helst i nærheten av Bardufoss.

Lenke til kommentar

Jippi, nå er det snart så jeg kan begynne å gå uten plast på tatoveringen.

Ser bra ut så langt, hvertfall. Begynt å bli litt mindre vondt også, så i dag skal jeg på jobb :)

Hva pleier folk å smøre med?

Sist jeg ble tatovert fikk jeg med meg helosan, og det fungerte jo bra det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...