Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ikke jeg, vet bare jeg skal ta bilder av dine:P Lenke til kommentar
Skadefryd Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Aids: Jepp, har en tatovering som går på yttersiden av foten og snor seg opp på foten Hvordan det? Endret 5. mai 2009 av Skadefryd Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Var ikke det grusomt vondt? Lenke til kommentar
Skadefryd Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hmm, jeg har sett noen folk bli tatovert på foten som syntes det var helt forferdelig... Jeg for min del synes ikke det var så ille Nåla traff noen punkter midt oppå foten som fikk tærne mine til å bevege seg ufrivillig - men det var slett ikke vondtvondt, og jeg kjente det litt nærmest ankel'kula' (vet jammen ikke hva den egentlig heter )... Så da blir det vel om til "smerte er individuelt". Men jeg mener da å ha sett bilder her på forumet som tilsier at du er ei hardbarka dame som finfint ville tålt det Det jeg synes har vært VONDT er ribbeina, hofta/hoftebeinet, helt nærmest ryggraden i korsryggen og sideflesk området. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Men jeg mener da å ha sett bilder her på forumet som tilsier at du er ei hardbarka dame som finfint ville tålt det Oh well, idag skulle jeg ta vaksine og måtte ha med mamma. Er ikke alltid jeg er så høy i hatten. Må jo bare bite tenna sammen. Lenke til kommentar
Skadefryd Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vaksiner (og tannlege) er noe infernalsk dritt! Ender som regel med avsvimning om jeg ikke er forsiktig. Da tar jeg blekk og/eller piercing hvilken som helst dag! Men scarification eller branding har jeg nok ikke motet til - DET tenker jeg meg at er vondt. :S Lenke til kommentar
Sörskogen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg tok piercing i brystvorta i går, det er kanskje noe av det verste jeg har opplevd Jeg har tydeligvis lav smerteterskel, fordi de fleste andre jeg kjenner som har det sier at det ikke gjorde vondt i det hele tatt. Det var ikke på langt nær like vondt å ta i navelen. Oh well, det var i hvert fall verdt det! Ble dritbra. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 følelsen jeg fikk etter jeg tok i brystvorten var dødsdigg :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Folk lyger for å være tøffe. Piercinger gjør vondt, piercing i brystvorten gjør dritvondt. Det er en særdeles følsom del på menneskekroppen, så det ligger litt i kortene.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Ja, det var ikke godt når den ble tatt nei...de som sier de ikke kjenner noe må være laget av noe spessielt. Men følelsen etterpå var god;) Den ble vel og merke også slått ut, nesten alle mine piercinger har forsvunnet på særdeles vonde måter:S Endret 5. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg tok piercing i Septumen i dag og jeg ærlig inrømmer at det gjorde satans vondt og at ett par tårer trillet i dag :3 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 "kroppspynting" er vondt, men vi som liker det godtar den delen siden den blir oppveid av den gode følelsen man får. Lenke til kommentar
Sörskogen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Oh, jeg misunner deg, Kuroi-Neko. Jeg vil også ha septum, men jeg tør faktisk ikke Det ser så sykt vondt ut. Jeg er pysete! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Har sagt høyt at den dagen jeg fikk dreads så skulle jeg ta septum, nå har jeg fått dreads så nå må jeg få gjort det:P Hørt at septum ikke skal være så ille, men har sluttet og høre hva andre syns for lenge siden, ene grunnen sa Psilo. Hvis ikke så kommer Aids til og banke meg Endret 5. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sörskogen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal nok få skaffet meg septum en dag jeg og. Men puppen holder for nå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal ta der igjen, men ser ikke frem til det akkuratt:P Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hehe^-^ Nei det var ikke akkuratt godt. Og det gjør fortsatt vondt egentlig. Og veldig uvant :3 Og med det samme vi snakker om det. Dere som har det, renset dere med sånn saltvannsting for å få den til å gro raskere eller lignende? Pierceren min sa bare at jeg trengte å rense med pyrisept. Men det hørtes litt.. ja. vet ikke. lite profesjonelt ut egentlig. Endret 5. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg tok piercing i Septumen i dag og jeg ærlig inrømmer at det gjorde satans vondt og at ett par tårer trillet i dag :3 Ahh, me too. Tårene fosset på og jeg fikk hosteanfall. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Men det skal også visstnok ligge en tårekanal i nesa så jeg bare skylder på det jeg^-^ LOL. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg tok piercing i Septumen i dag og jeg ærlig inrømmer at det gjorde satans vondt og at ett par tårer trillet i dag :3 Ooh, jeg vil også ha septum. Dog, jeg er skeptisk til det hele mtp. pollenallergien og at jeg går rundt halve året og er snørrete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå