Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på denne på overarmen, men hvor mye vil den koste ca.?

5215691[/snapback]

Ingen som kan si meg ca hvor mye det vil koste? ca. 7cm bred. Vær så snill, vil vite mye det vil koste før jeg får for mye lyst på den.

 

Snapback for bilde.

5271610[/snapback]

 

ca 1200-1800 hos en seriøs tattovør. www.tattooharald.com gjør sikkert jobben for under tusenlappen, men da må du ut med ca 10000 for en svær coverup måneden etter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har veldig lyst på denne på overarmen, men hvor mye vil den koste ca.?

5215691[/snapback]

Ingen som kan si meg ca hvor mye det vil koste? ca. 7cm bred. Vær så snill, vil vite mye det vil koste før jeg får for mye lyst på den.

 

Snapback for bilde.

5271610[/snapback]

 

ca 1200-1800 hos en seriøs tattovør. www.tattooharald.com gjør sikkert jobben for under tusenlappen, men da må du ut med ca 10000 for en svær coverup måneden etter...

5271795[/snapback]

Takk for svar, da blir det nok tattovering på meg før sommeren 2006 :) (håper jeg)

Lenke til kommentar

Vurderer å ta piercing i underleppen. (Er gutt, så det blir ikke helt under) Men det jeg lurer på: er det utsatt for betennelse? Bør jeg ta det i et piercing studio? Hvilken sprøytespiss/ nål skal jeg bruke? Grønn eller rosa? Og til slutt; er det "farlig" for tannkjøttet/ tennene selv om piercingen er flat på innsiden?

Endret av -Tori-
Lenke til kommentar
Vurderer å ta piercing i underleppen. (Er gutt, så det blir ikke helt under) Men det jeg lurer på: er det utsatt for betennelse? Bør jeg ta det i et piercing studio? Hvilken sprøtespiss skal jeg bruke? Grønn eller rosa? Og til slutt; er "farlig" for tannkjøttet/ tennene selv om piercingen er flat på innsiden?

5282735[/snapback]

 

Jeg har hatt totalt 3 piercinger i underleppa. Hvorav 1 av de er tatt på studio. Anbefaler selv å ta i studio da dette er sikret, men fikk ikke infeksjon av de 2 jeg tok selv. Når det gjelder tannkjøttet så kan jeg se at den midterste piercingen (som er flat på baksiden, de 2 andre var ringer) har sliti litt ned på tannkjøttet under. Dette er ikke mye, men man merker det. Når jeg tok piercinger selv så brukte jeg 2mm Piercing nål.

Lenke til kommentar
Går det an å ta hvite tatoveringer?

5280357[/snapback]

Ja det gjør det nok siden huden ikke er hvit.

5280375[/snapback]

 

Erfarer at relativt får tattovører i Norge er særlig komfortable med utstrakt bruk av hvitt blekk. Mest fordi det aldri blir helt hvitt, men får en "skitten" gråtone. Derfor anbefaler jeg personlig ikke hvite tattoveringer. Hvitt blekk kan derimot med hell brukes som en del av en flerfarget attovering, for å skape skinn eller liknende...

Lenke til kommentar

Folk i Polen har også lavere inntekter og lavere levekostnader enn oss.

 

For å sammenligne: det forrige lokalet vi holdt til i, kostet 24 laken i måneden. Strømregning + telefon + internett var på rundt 2.5 lapper. Nylig hadde vi en reklame på bussene i Bergen, de kostet 26 lapper for to måneder. Oppføring i Gule sider koster 4 lapper i året. Webside koster et par hundrelapper i året.

 

Vi bruker bøtter og spann med engangsutstyr, som f.eks. plastfolie, hansker, desinfeksjonsvæsker, autoklaveposer, gummistrikk, spatler, vaselin, tørkepapir, såpe, toalettpapir, sportstape. Og så kommer nåler og blekk, transferpapir, papir, pulver til kopimaskin, og sikkert en hel del ting som jeg ikke kommer på.

 

Og så har vi lønn til de ansatte, etter skatt og arbeidsgiveravgift.

 

En sånn tatovering tar sikkert mesteparten av dagen til én tatovør. Om du tror det går greit å ta 600kr for det, så tror jeg ikke bedriftsøkonom er utdannelsen du bør ta, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...