Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Nå ja, men han er mest i Ålesund.

Men tror han kommer til og komme flere ganger på Lucky 7=)

Sikkert ikke skjedd noe skade, en grei regel: smør på når det er ubehaglig tørt;)

Siden jeg skal få han på ræva mi :!:

Psylo: Er det en myte det at fargen setter seg dårligere jo lengre man er under nålen eller er det et faktum?

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ha potrett jeg også av han, men i exorsist utgave=)

Skal ditt 26.mai ( sa 29 før i dag, men det var 26 )

Så hvis du vil komme, just come:) Har time kl.11

Skal begynne med en side der jeg skal legge ut bilder osv. av tattoveringer til folk jeg kjenner og mye mer.

Så jeg vil gjerne vite neste gang du skal blekke deg så jeg kan komme og ta noen bilder=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Yes=) Det er gratis. Og det skal være i Exorsist-versjonen:D

Vil ha et minne om den fyren der, han var helt rå :thumbs:

Prisen på piecen vil jeg ikke tenke på, blir over det dobbelte som vi snakket om.

Han gikk ut ifra at jeg hadde en typisk tynn arm og var rundt 1,70-80 høy.

Jeg er 2 meter høy nesten og armene med er 46cm rundt biceps og skuldrene ikke så små heller:P

Men vi begge ble glade for at den blir så stor , det betyr bare mer kontur og farge;)

Som igjen betyr mer liv i bildet.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Litt størelse er gjerne viktig ja. Glad min skuldertattoo ble såpass stor som den ble.

Eneste som egentlig hindrer meg om dagen, er penger, dvs, jeg har penger om jeg prioriterer, men skulle gjerne spart til leilighet, ny bil, og div annet. Så akkurat nå blir nok mine tattoo behov nedprioritert en stund, har fått tatt endel, men mye igjen før armene er ferdige.

På en måte greit, da det gir meg tid til å få i orden en mer gjennomtenkt plan på hvordan jeg ønsker de skal se ut. Men tidvis har jeg bare lyst til å gi faen, stikke til f.eks hellspawn og be fyren gjøre hva han vil. Vært så mye enklere, selv om det ikke hadde blitt samme tanken bak det.

Oh well, får planlegge litt, også evt sende jimmy en mail med no bilder og forespørsel om hva han tror, og om han ønsker å ta på seg jobben.

Lenke til kommentar

Mår jeg bestiller time så setter jeg bare opp så mange timer jeg har råd til:P

Hvis det ikke er økt-priser da of course.

Men jeg skal bli sånn at jeg sparer oppp til 2 stooore økter i året på katta.

Siden denne er 3 ganger større enn sleeven på venstre armen så den kommer til og ta tid og penger.

Var litt morsomt og oppleve frihåndstegninge også, så da er jeg ikke jomfru lengre der:P

Blir bare det heretter ja:D

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Bigger is Better! :thumbup:

Får ikke fortsatt med nybegynt sleeve før i August... (Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves?)

Irriterer meg grønn om dagen over kløe og jeg synes skorpa slipper altfor tidlig! I dag er det nøyaktig ei uke siden og det bare renner av i dusjen (kanskje en smule overdrevet men det føles slik) :ermm:

Har fått høre at jeg har god 'grohud', om man kan kalle noe det. Men man blir jaggu litt usikker når man bare har prikketatoveringer fra før og nå har begitt seg ut på 'vanlig' tattoo :hmm:

Lenke til kommentar

Heisan.

Går med store planer om å gå til anskaffelse av min første tatovering, og lurer derfor på om det er noen som har kjennskap til noen gode tatovører i Nord-Norge, helst i nærheten av Bardufoss.

Lenke til kommentar
Bigger is Better! :thumbup:

Får ikke fortsatt med nybegynt sleeve før i August... (Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves?)

Irriterer meg grønn om dagen over kløe og jeg synes skorpa slipper altfor tidlig! I dag er det nøyaktig ei uke siden og det bare renner av i dusjen (kanskje en smule overdrevet men det føles slik) :ermm:

Har fått høre at jeg har god 'grohud', om man kan kalle noe det. Men man blir jaggu litt usikker når man bare har prikketatoveringer fra før og nå har begitt seg ut på 'vanlig' tattoo :hmm:

Jeg blekket meg på lørdag og skorper detter av allerede, har selv fått beskjed om at huden min er helt genial og tattovere på siden den holder meget bra på fargen og gror bra.

Så tror ikke du skal bekymre deg:)

Men er selv nervøs for fargene på den jeg har begynt på:p

Sånn som du forklarer det har jeg det selv.

Lenke til kommentar
Skal ha potrett jeg også av han, men i exorsist utgave=)

Skal ditt 26.mai ( sa 29 før i dag, men det var 26 )

Så hvis du vil komme, just come:) Har time kl.11

Skal begynne med en side der jeg skal legge ut bilder osv. av tattoveringer til folk jeg kjenner og mye mer.

Så jeg vil gjerne vite neste gang du skal blekke deg så jeg kan komme og ta noen bilder=)

Haha, genialt :p Var det han som spurte om å få lov til det, eller tok du det opp etter å ha sett bildene på siden hans? Hehe

Skal prøve å få tatt turen ned, kommer litt ann på hvor lenge du sitter ettersom jeg er på jobb når du starter.

Og den siden var en god idé! Skal si i fra jeg =) Skulle gjerne fått gjort noe allerede nå :p men håper det blir til høsten en gang.

Lenke til kommentar

Hallo:)

Jeg har lenget grublet over at jeg har så lyst på en tatovering, og jeg bombesikker på at jeg vil ha snusmumriken på underarmen min. Dette er tenkt lenge igjennom og jeg velger han rett og slett fordi han har betydd mye for min oppvekst og jeg ser faktisk mye av han i meg selv:)

Vel, jeg spør hvertfall dere. Hvor vondt vil det gjøre? Er ikke snakk om noe stort, men et lite bilde av han - og hva vil det sånn ca. koste?

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Det du må huske på er at jo mer detaljert du vil ha det jo større må du ha det.

Underarmen er vond, men du skal ikke kjøre på med sleeve osv. så du kommer til og fikse det fint.

Pris er umulig og si når du ikke sier noe om størrelse osv.

Men noen tusen(2000) blir det sikkert ja=)

Takk!

hvis jeg velger ca. denne størrelsen da, http://3.bp.blogspot.com/_6j_KoRrKOq4/RjSZ...snusmumrik3.jpg

er det mulig og si ca. pris da:)

Lenke til kommentar

Hvis "den størrelsen" (varierer en del pga skjermstørrelser og oppløsninger) er ca. 5-6cm, kan du regne med alt fra 1000-1700kr, avhengig av sted. Den størrelsen blir gjerne litt vel lite, og tatoveringer koster generelt sett mindre jo større de blir. Litt høyere oppstartspris enn timepris blir beregnet.

Altså, om du skal ha noe som tar en time, og blir gjerne timeprisen høyere enn om du skal ha noe som tar to timer, og du deler den totale summen på to.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...