Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg ser alle disse flotte tatoveringene, får jeg enda mer lyst til å bare komme meg bort fra Trøndelag og søke sørover etter noen som jeg vil la "male permanent" (for å bruke det uttrykket) Theodor Kittelsens "Trollet som grunner på hvor gammelt det er" på ryggen min.

Dog, pengene og motet mangler enda for en backpiece.

Lenke til kommentar
For en ryggpiece bø du ha litt vilje ja, for du må holde ut "litt" smerte. siden visse områder på ryggen går for og være noen av de vondeste. Men det hadde vært kult og sett deg få gjort deg:D

Får det er en kul ide;)

Plass 1 på min pain-lista er skulder-beinet pluss huet dirrer da:P

Mhm, så jeg går for mindre prosjekter først.

Brystkassa, få ferdig armene, hadde vært kult å klare og bygge de sammen, men det blir litt for forskjellig.

Kanskje jeg bare skal flytte litt på ting jeg har planlagt. Så får jeg armene til folklore og fantasi, og så kan jeg ha bok og skippe bandlogo, for hvem vet om jeg liker Kaizers om så og så mange år, bare fordi jeg har hørt på de i god knows hvor mange år? :p

Lenke til kommentar

Jeg har halve (høyre delen)kroppen tatovert :)

Den starter på brystet, og hopper over skuldra, ned ryggen, over rumpa og ned på yttersiden av høyrebeinet og slutter i et fint snoete mønster rundt 'kula' på ankelen... :)

Kanskje man får legge ut noen messebilder snart. Kikket gjennom de få jeg har på kamera, tror jeg må tenke mer på hvordan jeg står oppå scenen der, det lyser ganske kraftig at man er sjenert :blush:

Må kikke litt i papirutgaven av VG. Finner ingenting på nett.

 

Edit: rar førstesetning gitt...

Endret av Skadefryd
Lenke til kommentar

Forstår den:S

Hater og vise kroppen min og satt som du sikkert har fått med deg i 11 timer.

Og hadde problemer i starten, men så tok smerten over:P

 

Gleder meg til jeg kan stille opp med backpiece eller half-body, har snakket litt med Noi om det og jeg er velkommen. Må bare spare pluss at det er litt arbeid i det etter man er ferdig hos han med tattoveringen. Så mye må stemme for og gjøre noe sånt...modell altså.

Har ihvertfall bevist for meg selv at jeg kan sitte leeenge, så fikk en liten selvtillits-boost av økten på Otc ja:D

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Mumsen: Glad egentlig for at det ikke kom flere og pratet når jeg satt der, siden det var psyko vondt utover dagen, men av en eller annen grunn så ble det lettere etter det hadde gått ca. 7 timer...ble litt iritert for at jeg måtte gi meg kl.10 men hadde et lite knøtt der som var nokenlunde rastløs ( 10-åring):).

Spess. på sidene av armene som er så tynn hud:P

Du ville sitte lenger... syke mannen :p Hehe. Hvor mange timer har du igjen på den tror du?

 

Var visst mange som kom bort og så på meg da jeg lå der, men jeg merket ikke mesteparten av det. Var alt for opptatt av å bite tennene sammen og holde ut :p

Jeg kjenner igjen den der, jeg svarte bare raskt og kort når jeg virkelig måtte. Hadde også litt probleme rmed å puste normalt :p

Lenke til kommentar

Mumsem: 20 timer til kanskje, den er veldig avansert pga. farge-bruken.

Men jeg har kommet ditt at veien til den er ferdig er like morsom som og bli ferdig.

Man blir kjent med han som jobber på deg osv.

At jeg kunne sitte lengre tenker jeg selv var litt rart siden jeg trodde bare etter 1 time at dette går ikke. Men så klarer man etterhvert og bare kose seg på en morbid måte.

Selv om det var 10 timer så er det den beste økten jeg har hatt.

Jeg opplevde det som en liten vekker faktisk.

Det finnes gode tattovører og det finnes kunstnere=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

20 timer til? Shit! Høres nesten litt digg ut :p Hehe. Skulle ønske jeg hadde penger til å gjør enoe mer akkurat nå.

Men samtidig litt deilig å vente og heller bygge opp en slags spenning, så blir man så fornøyd når man er ferdig og blir fornøyd med resultatet ^^

Dumt spørsmål kanskje, men har det noe å si om jeg tar på for mye helosan i groperioden? O.o

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar
20 timer til? Shit! Høres nesten litt digg ut :p Hehe. Skulle ønske jeg hadde penger til å gjør enoe mer akkurat nå.

Men samtidig litt deilig å vente og heller bygge opp en slags spenning, så blir man så fornøyd når man er ferdig og blir fornøyd med resultatet ^^

Dumt spørsmål kanskje, men har det noe å si om jeg tar på for mye helosan i groperioden? O.o

 

Du må passe på at du ikke tar for mye på for da får ikke huden puste pluss at det kan bli voblete skorper og at de detter av litt for lett.

Er faktisk ganske nervøs selv denne gangen, så er helthysterisk på tynttynt lag.

Redd for fargen:P

Angående det som er igjen må jeg ta i økter fremover, blir en 5-6 timers den 26 mai og etter da så blir det en stund til neste gang.

Men jeg liker at det tar tid, siden man kan planlegge hva jeg kan gjøre videre osv.;)

Sover med ny silke skjorte hver natt, noe jeg skal gjøre i 3 dager til.

Vil jo helst miste minst mulig farge selv og da må man få skorpene til og sitte maks ut og at de ikke knekker av. Der kommer helosanen inn, Det skal være passe tørt, men samtidig passe mykt.

Viktig når du har vasket den at du lar den luft-tørke slik at det ikke er noe vann foreks. i skorpe-sprekkene. Hvis man tar helosan over da så får man tykke skorper som ikke er bra.

Så keg prøver og holde ut tørrheten og blir det for ille så smører jeg. Men smører jeg gjør jeg ca. 3-4 ganger om dagen pluss 2-3 ganger med grønnsåpe.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Shit, jeg har vært fanatisk og tatt litt for mye på jeg O.o satse på ingen skade er skjedd til nå og være litt mer gjerrig på helosan fra nå av :p

Var det på Lucky 7 han holdt til når han er i landet?

 

Svar til redigeringa :p:

Vaske med grønnsåpe gjør jeg 3 ganger daglig nå, og tar på helosan etter det. Takk for de små tipsa der ;) Silkeskjorte er faktisk ikke dumt, sover så dårlig når jeg ligger og tenker på at jeg skal ligge minst mulig på den sida som er tatovert. Skal huske på den til neste gang ;)

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...