Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Ja, det var ikke akkurat en fornøyelse, må jeg si.

Var den mørke bakgrunnen som absolutt var verst. Kjenner nesten det dirrer fremdeles :p

 

Du er jo enda tøffere da, som ikke ante hva du kom til, siden det er din første.

Må jo si at den jeg hadde fra før av, den lille, ikke engang kom i nærheten av smerten på den her...

Men igjen; Det er jo verdt det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde utrolig mye der oppe selv...

Og han lurte på om jeg ikke ville ha det enda lenger opp. Å nei!!

 

Mot slutten, da han drev med siste skyggeleggingen, så var det like før jeg ga meg og, hehe.

Men man må bare holde ut :)

Lenke til kommentar

Andrine: Ble meget pen, Dalmiro er meget dyktig ja...alle 3 på SoH er flinke:D

Mange timer lå du?

 

Mumsen: Glad egentlig for at det ikke kom flere og pratet når jeg satt der, siden det var psyko vondt utover dagen, men av en eller annen grunn så ble det lettere etter det hadde gått ca. 7 timer...ble litt iritert for at jeg måtte gi meg kl.10 men hadde et lite knøtt der som var nokenlunde rastløs ( 10-åring):).

Spess. på sidene av armene som er så tynn hud:P

Lenke til kommentar

Takker!

 

Lå i 6 timer. Heftig det!

Så i dag skal jeg ta det med ro, merker jeg... fortsatt ganske sliten.

Hvordan er det vanlig å føle seg etterpå?

Er fortsatt øm og sår der, og fikk plutselig en syk svettetokt isted.

Fikk bare beskjed om å drikke mye og ta smertestillende i dag.

Hva pleier dere å gjøre?

Lenke til kommentar

Hei medsoldat :love: Drikk mye som du fikk beskjed om og bare slapp av, kalles så fint for tattoo-feber.

Ikke noe farlig, men kan være litt ubehaglig.

Dødsbra og ligge 6 timer da, skal være stolt over det=)

Når jeg hører hva andre har ligget og hvordan dere har reagert så tror jeg ikke det er rart at jeg har seriøst fått sikkelig bestemor-hønsevinge-armer :!:

Er er det sol og grisevarmt...sitter og skjelver jeg:P

Så er ikke helt i toppform nei, men skjønnhet koster penger hører jeg;)

Du valgt jo et av de områdene som er utrolig fint på jenter :thumbs:

Tenkte og få teste SoH neste år.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Takk så mye for hjelpen!

Skal ta det veldig rolig i dag ja. Skulle egentlig ha jobbet, men en snill kollega tok vakten min, så da går det bra!

 

Flott at det er folk som deg her inne som har masse erfaring og kan berolige oss som ikke er like erfarne :)

Lenke til kommentar

Godt at du fikk en fridag, kan være beintøft og gå på jobb etter en økt som du hadde.

Jeg prøver og dele det jeg opplever selv, for jeg vet det er mange som ikke sier "baksidene" med og sitte lenge.

Hadde aldri hørt om og bli dårlig etter 5-6 timer før jeg opplevde det for 2 år siden.

Så jeg tror det er viktig at man deler det man opplever.

For man kan få reaksjoner og man kan bli skremt av det...selv om det ikke er farlig.

Foreks. så er det ganske vanlig at lymfekjertelen som er nærmest der du har blekket hovner opp osv.:p

Men tusen takk for det:)

Hyggelig og høre.

Lenke til kommentar

Takk for det!

 

Gøy da!

Du var på messen bare for å se på?

 

Var visst mange som kom bort og så på meg da jeg lå der, men jeg merket ikke mesteparten av det. Var alt for opptatt av å bite tennene sammen og holde ut :p

 

Nå har visst folk sett meg i avisa også, hører jeg. Og VG klarte å vri sannheten, så klart. Skrev at jeg var på do og tørket tårene, men det var jo ikke sant :p

Men bildet så visst bra ut da, hørte jeg.

Endret av AndrineF
Lenke til kommentar
Takk for det!

 

Gøy da!

Du var på messen bare for å se på?

Nei, ikke i ens ærend for å kikke, men det er jo gøy å snoke rundt litt :)

På Lørdag fulgte jeg en kompis som skulle tatoveres hos en hyggelig bekjent ved navn Nick Morte, også introduserte jeg min tretten år gamle lillesøster til tattooverden ;)

Du satt mellom min faste tatovør (Kari - Memento) og Nick :)

På Søndag stilte jeg ut... fikk en pitteliten pokal! Hurra! Hehe :p:D

Lenke til kommentar
Takk for det!

 

Gøy da!

Du var på messen bare for å se på?

 

Var visst mange som kom bort og så på meg da jeg lå der, men jeg merket ikke mesteparten av det. Var alt for opptatt av å bite tennene sammen og holde ut :p

 

Nå har visst folk sett meg i avisa også, hører jeg. Og VG klarte å vri sannheten, så klart. Skrev at jeg var på do og tørket tårene, men det var jo ikke sant :p

Men bildet så visst bra ut da, hørte jeg.

 

Man får masse oppmerksomhet når man ligger og ta og store piecer.

Holdt på og klikke i vinkel til tider, ikke av fotografer og filming...men de som skal spørre deg ut mår du sitter der og biter tenner som det ble litt av:P

 

Skade: 1 eller 2? Grattis:D

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

skadefryd:Så gøy!

 

Min første tatovering fikk jeg faktisk hos Kari, så det var gøy at South of Heaven hadde stand rett ved henne. Hun er ei koselig dame!

 

Hva vant du for på søndagen? Var kun med i siste konkurransen jeg, siden min tok så lang tid...

 

Fluesopp:

Ja, var ikke så lett å ta det intervjuet med VG... men det var heldigvis kjapt overstått :)

Ikke spesielt opptatt av å komme i avisa da, men..

Endret av AndrineF
Lenke til kommentar

Kari er kjempekoselig!! :) Prikkerprikkerprikker :D

 

Jeg stilte ut i 'Big One', fikk tredjeplassen... Vi sier oss fornøyd med det tror jeg.

1-2 plassen gikk til Noi :) Dyktig fyr...

 

Edit: Følte bare for å skryte på Kari sine vegne, hun er så beskjeden av seg, at vi vant førsteprisen på Tattoomessa i Moskva (Ornamental klassen) for ei uke siden! :D

Endret av Skadefryd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...