Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Har tenkt litt på å ta noe alla dette (vil forandre litt på den da, i samarbeid med en artist) men er usikker på om jeg vil ha tatovering eller scarification. Er kanskje litt vanskelig å si, men hvilke av alternativene tror dere gir best resultat mtp. detaljer? Dersom det bilr tatovering har jeg lurt på å gå til Jannicke på Let's buzz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hadde ært kult med en combo av de to delene da=)

Hm, Lars nevnte det faktisk, men jeg tror det blir finest om jeg bare tar gjør en av delene. Er jo smak og behag, men takk for tipset likevel ;)

Lenke til kommentar

Blir bra det der fluesopp. Ser frem til å se det endelige resultatet.

Tror jeg ville satse på tattoo anfall, mindre styr, og enklere å få til detaljer.

Savner en "tattoo studio erfaring" ting, vi har jo for alt av nettbutikker, vært greit med studio og tattooør (ord?), kanskje med piercer også.

Så kunne folk skrevet inn sine erfaringer, vi får jo endel spørsmål i denne tråden om hvem som er å anbefale og hvem som man skal holde seg unna.

Selv hørt lite om hellspawn, men ikke akkurat hatt mye tid til å søke opp jimmey heller, så det er vel hovedsaklig min "feil.

Lenke til kommentar

Lain: Takker for tilbakemeldingen, kommer en oppdatering 29 mai.

Men denne kommer til og ta tid, både jeg og han ble glad for at det ble så stort.

Som han sa " den kommer til og bli mye bedre nå siden jeg kan skyggelegge så utrolig mye bedre"

Hellspawn er et utrolig bra studio, Jimmy er dyktig og han tok 1 pris i år som jeg fikk med meg.

Lenke til kommentar

Jeg var så heldig og velge en artist som er like syra i huet som meg:)

Vi har snakket over mail i 2 uker, sendt han ideer osv.

Og han tenkte i starten "Fuck, no" når han så hva ham måtte covre hvis den skulle være på armen, så han ba meg om og ha en ekstra plass i huet. Men så kom han på det at katten kunne sitte på en lyktestolpe og Alice står på en annen lyktestolpe:D

Du så sikkert tegningen, jeg syns han er utrolig dyktig når han klarte og komme med en så genial cover-up.

Det er vansklig og covre en...2 er sykt mye verre.

Kanskje derfor vi fikk så mye oppmerksomhet_P

Så all ære til han for den tegningen, og den blir større for bakgrunnen du ser på tegningen skal også være med. Skal være en veldig syra solnedgang.

Godt og få vekk den stygge tribalen og ene sirkelen.

Takk Smurfen, No14 og Haawy=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Tror jeg ville satse på tattoo anfall, mindre styr, og enklere å få til detaljer.

Ok, kan jo evt høre med en artist hva de synes også.

Hva tror dere om valg av artist? Noen tips til andre gode artister?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Du bor i Bergen?

Da er vel Jannicke et utmerket valg;)

Jepp, men kan være villig til å reise dersom jeg finner en som gir meg bakoversveis. ;)

Lenke til kommentar

Da var dagen over for min del.

Brukte hele dagen, og i morgen kommer jeg visst på trykk i VG, hehe.

Legger ved bildet som samboeren min tok med iPhone da jeg var ferdig.

42761927565955097354055.jpg

Kule tattiser dere andre har også! Bra dere er fornøyd!

Meget fornøyd selv også :)

Endret av AndrineF
Lenke til kommentar

Takk for det!

Det var utrolig vondt!!! Men jeg syns jo det er verdt det. Den ser mye bedre ut på ordentlig enn på det bildet der også.

Men ja, det var dødsvondt. Ingen tårer ble felt da, og jeg fikk skryt for at jeg tok det pent.

Lenke til kommentar

Fluesopp: Din ser ut til å bli sykt bra! Skulle ønske jeg fikk tatt en titt mens dere holdt på. Blir spennende å se hvordan den blir videre =)

AndrineF: Jeg må si jeg er imponert, jeg tok også på ribbeina. Men din er større da :p Og det var syyyykt vondt, hvertfall helt oppe nærme armhulen. Hørte rykter om andre i lokalet som tok på ribsa samtidig som meg som lå og vrei seg mens tårene trilla :p

Jeg har blitt bitt av basillen for fullt nå :) Har allerede begynt å planlegge de to neste jeg vil ha ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...