BadFurDay Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 LENGE til jeg tar tatovering på ribsa neste gang! DET var vondt det. Bilde? Lurer på hvordan det går med Fluesopp, han sitter vel kanskje med nåla enda. Tror faktisk han skal være ferdig nå. Jeg fikk desverre ikke gått bort og hilst på han :\ Hadde bare to små dopauser mens jeg satt der. Og da jeg var ferdig var jeg så i ørska at jeg vingla ut derfra med en gang Bilde kommer snart! Spent på om fluesopp vant dagens beste jeg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Bilde kommer senere, legger ut tegninga han hadde laget. Den ble 4 ganger større enn både han og jeg planla, så den går fra midten av skuldre ned til albuen. Så dette var min første 10-timers økt, hadde 2 pauser på 10min eller noe;) Så er vel 2 økter igjen:P Mumsen: Hot lady:) Fikk ikke vært med pga. størrelsen, men fikk utrolig mye oppmerksomhet. Flere kom og tok bilder om igjen og om igjen:P Pluss filma...slike ting jeg ikke egentlig liker. Men det gikk utrolig bra. Endret 2. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Bilde kommer senere, legger ut tegninga han hadde laget.Den ble 4 ganger større enn både han og jeg planla, så den går fra midten av skuldre ned til albuen. Så dette var min første 10-timers økt, hadde 2 pauser på 10min eller noe;) Så er vel 2 økter igjen:P Mumsen: Hot lady:) Nei, få se bilde nåååååååå! *mase som en utålmoig unge* Edit: Når får du/dere vite hvem som vant for dagens tattoo? Endret 2. mai 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
AVF Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 LENGE til jeg tar tatovering på ribsa neste gang! DET var vondt det. Huff da I morgen er det min tur! Gleder meg og gruer meg, og bør vel legge meg snart nå! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Her er tegningen som han tegnet som jeg syns er perfekt utifra hva vi pratet om, skal være en syra solnedgang i bakgrunnen. Alice står på ene lyktestolpen som dere ser. Og dere som liker og tegne ser at lyset i midten blir spess. pga. oransj lys ovenifra og blått lys underifra. Dere ser tommelen min, den ble 4-5 ganger større:P Han trodde jeg var mindre, han viste ikke at jeg er nesten 2 meter og har armer som en ape. Endret 2. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
No14 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Nå er senere..hvor blir det av bilder? *utålmodig* Fluesopp: Når skal du ta resten av øktene? Kult å få oppmerksomhet, da får du enda en bekreftelse på at ting ser bra ut. Ble stoppet på gata i går av et par som lurte på hvor jeg hadde tatt tattisen for de synes den var så fin. Det var veldig hyggelig må jeg si! Feet tegning, likte trynet på katten! Endret 2. mai 2009 av No14 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg håper og finne bilder på hjemmesiden, siden jeg ikke vil legge ut når det er plast på den. Husk også at begge lyktene er covers-up. Den katten sitter på er en tribal og den Alice står på er en sirkel. Genialt;) Skal uansett få lagt ut bilder senest i morra No14. Kom inn døra for 5-10 min siden:P Skal ta en økt 29.mai, og så må jeg vente til neste gang han kommer til Norge som er 3 ganger i året=) Jeg har blitt så ekstrem på kvalitet at det har gått over til og bli negativt:P Jeg skylder på forumet :!: Og Liorcifer ufattelig fine dreads, beklager dårlig bild Og Robert Hernandez som mente Victor kom til og drepe meg med tiden jeg satt:P Endret 2. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Sinnsykt kul tegning ihvertfall, satser på at resultatet blir bra! Er det noen som vet hvem i Norge som er best/dyktige på aztec/mexicansk/grim fandango stil? Tenker skaller osv. Hadde tenkt til å ta på Lets Buzz, men ser ikke mye arbeid i den stilen der ut ifra de bildene de har lagt ut på sida si. Endret 2. mai 2009 av Heffer Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Prøvde og ta bilde med plast på og det fungerte dårlig:( får vente til i morra=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Når får du vite hvem som vant konkuransen, Fluesopp? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg fikk ikke vært med pga. den ble MYE større enn vi trodde, den går nesten fra halsen og ned til albuen. Men vi skal avslutte den på en convention for han vil konkurere med den=) Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 aww! Jeg vil ha jeg og! Pris tror du det kommer på FS? Så endel på arbeidet til Hernandez med evt tanke på å få til noe lignende som du har gjort. Liorcifer har endel pent arbeid også, men ser mer på biotech stilen, får vel se an ting. Krever uansett endel cash og tid og styr for å få resten av armene i boks, trenger en form for digital tattoo, så man kunne bare lastet inn design og sett hvordan det ble på armen. Men igjen, det ville gjerne fjernet mye av gleden med selve handlingen å få tattoo. My head is spinning -_- Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 12k bare i dag, syns ikke det var ille med tanke på hvor mye som ble gjort. Så det koster ja, Hernandez ligger vel ca. på samme nivå i pris. Syns egentlig ikke det var så ille med tanke på at jeg satt der fra 11 til 10. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 lain: tenker du på biotech er jimmy bra! Hellspawn is the place. Han er på tc også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) "av respekt for andre som kan og ta bilder så venter jeg til Sonja står opp" Er jo sykt umulig og ta bilder uten at hånden skjelver:P Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Og Liorcifer ufattelig fine dreads, beklager dårlig bild Shit, han så jeg under Inferno i år. Liten verden, mja. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Han er dødsmorsom, han er jo kjent for sin demon-dilla innenfor tattovering. Så regner med at han er piggtråd-fan også "headbanging" Og han klarte jo ikke og la være og gjøre noe rart når jeg skulle ta bilde... :!: Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 lain: tenker du på biotech er jimmy bra! Hellspawn is the place. Han er på tc også. Kanskje det kanskje det, en oslo tur eller tre er jo ikke store tingen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Legger ut et bilde nå, si fra hvis dere vil ha bildet bedre. Og dere som har sett tegningen ser at det er en god del man ikke ser på bildet her siden den går på baksiden av armen og kroppen går oppå skulderen. Sirkelen over huet og under huet til Chesthire er cover-up så fremdeles så ser den øverste ut som en tribal. Alice står på den nederste lampen som man ser når man trykker på bilde=) Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå