Kleif Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Piercing vet jeg bare at de er bobbob, men på tattoo-fronten så har jeg en derfra og den er ikke bra. Hva legger du i "bobbob"? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hørt både gode og dårlige ting om de. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvor går man dersom man vil ha bra utført piercing i Trondheim? Nesten vitalt at det er i gangavstand fra sentrum Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Prøver og få svar av bruttern Kleif, han har pierct seg mye i Trondeby. Du kan jo sende Rawdenim en pm og høre:) Lenke til kommentar
-- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Finnes det noen seriøse her i landet som tar tattoo på personer under 18? Med tillatelse fra foreldre? Er 17 jeg.. Endret 29. april 2009 av -- Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Og du kan absolutt ikke vente? Bruk tida på å se på tatoveringer og på å få inspirasjon Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vet ikke om denne er linket til før, men kan noen være så snill å si at det er kødd! http://tidi.blogg.no/ Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tja, ikke så galt om det stemmer at han er helt fersk, ser jo folk som har holdt på i 20 år som gjør en verre jobb. Men hva jeg i utgangspunktet setter spørsmålstegn ved, er hygene i forhold til maskin, lokale og nåler. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hahaha, om 10 stk sier ja tatoverer jeg ræven min hos han. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skjeve strekkoder. Vakkert. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Og det å tatovere fødselsnret, er det så lurt? Når hun i tilleg sikkert er i vennelisten hans. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Lurt og lurt.. Kanskje ikke den smarteste tattooen. Fødselsdatoen i seg selv er jo ikke noe galt med. Personnummeret derimot(regner med at det var det du mente). Hadde jeg lagt ut et slikt bilde på min blogg, så hadde jeg nok visket ut de siste tallene. Dessuten er det vel begrenset hva naboen greier å gjøre med det. Jeg greier ikke å loppe en person for penger og eiendeler ut av elleve nummer Lillebroren min har strekkode i nakken, når jeg tenker meg om. Ikke en skjev en da, slik som i bloggen linket til over. Endret 30. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Tityus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Herregud, hva er det for noe galt med folk..... Flere av kommentarene på bloggen sier at han er flink Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Til å være amatør må jeg si at noen av de var godkjente Bedre enn hva jeg hadde klart, men selvfølgelig langt i fra noe jeg hadde tatt på egen hud! Det hodet han hadde på øvingshodet ble jeg litt imponert av Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Ingenting av det han har laget er i nærheten av godkjent. Bare se på strekkoden, linjene er helt jævlige. Hadde en del av de større tatoveringene vært avbildet litt nærmere, kan jeg garantere at de samme vinglete linjene hadde vært over alt. Jeg ser heller ingen autoklave i pakken han fikk. Det er vel kanskje ikke så viktig med blodoverførte sykdommer nå om dagen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Var alle like vakre? Nei. Må alle begynne et sted? Ja. Er vennene veldig lure som lar ham trene med svære tribals og stjerner på hele overkroppen? Njaaeei.. Hvis han ikke tar betalt, og ikke maser på folk; go ahead. Tydelig at han blir flinkere på rette streker og slikt etterhvert, det ser man fint fra første til siste post. Ang. strekkoden er den ikke bare skjev og skrukket, den er ikke i nærheten av å være riktig: Lenke til kommentar
Skadefryd Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg ser heller ingen autoklave i pakken han fikk. Det er vel kanskje ikke så viktig med blodoverførte sykdommer nå om dagen. What he said! + Jeg klarer ikke helt å begripe at folk vil la seg bli skamfert på den måten... Alle må begynne et sted ja, men hva med å gjøre det på en skikkelig måte, lærling anyone? Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Langt i fra godkjent når man putter det på en annen sin kropp. Hadde han øvd seg på falsk hud hadde det vært noe annet. Skjeve fæle streker......Svart blekk......Mye penger å rette det opp...... Men slike folk har en viss underholdningsverdi for oss litt mer vetige og gir oss noe å snakke om Endret 30. april 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Utrolig iriterende at han sier: jææææævlig kul tattovering Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Fikk nå i det minste negative kommentarer på den............. Endret 30. april 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå