Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 du må bruke sunblock hvis du vil ta vare på den uansett, mens den gror er sol fyfy. Etter den er grodd sikkelig så må du bruke sunblock. Lenke til kommentar
Appelsinpiken Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Aha... Hvor lang tid tar det før den gror ca? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det tar ca 3 uker, i den tiden skal du holde deg unna sol, og å bade. Se første post i tråden om det er noe mer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du vil ikke oppleve og bli solbrent når du er ny tattovert det er vooondt. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ah! Så bra! Er så pinglete når det gjelder nåler, så bedøvende er nok noe for meg! Blir nok ikke sittende så altfor lenge, den er ikke så veldig stor;) Liker ikke nåler noe særlig selv, men tattoo går kjempefint. Klarer ikke helt sammenligne feks. sprøytenål og tattoonål. Tattoo er digg smerte mens sprøyter er fali det! Har utsatt allergivaksina et par uker nå.. Var forøvrig i sola med nye tattooen i helga. Glemte solkrem, men ble heldigvis ikke brent. Nå har jeg masse fregner der det ikke er blekk. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ca hvor lang tid tar det før et piercinghull i leppa begynner å gro igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Vil tro det tar to til tre måneder, alt avhengig. Går ut i fra at den gror seinere om du f.eks. "pirker" på den med tennene, eller lignende. Nå går jeg ut i fra at du har en såkalt labret-stud, da. Kan godt være en ring for alt jeg vet. Skal ikke si noe med sikkerhet her, så andre må gjerne fylle på med info. Endret 29. april 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Det kommer veldig an på hvor lenge man har hatt piercingen, og hvor bra hullet har grodd. Har du hatt problemer med infeksjoner under groperioden, kan den nye huden gjerne være litt seigere og tykkere, og vil derfor bruke lengre tid på å lukke seg. Er piercingen relativt ny (opp til et år, halvannet), vil den stort sett gro igjen på en uke eller to. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg hadde min PA i 1, kanksje 2. Har gått uten noe nå i over 1 år uten at det er gropp.. :| Sliter med lekasje når jeg tisser.. :/ Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er de flinke på tattoo world Trondheim? Tenker da på piercing Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 De har vel et begredelig rykte, både når det gjelder piercing og tatoveringer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Piercing vet jeg bare at de er bobbob, men på tattoo-fronten så har jeg en derfra og den er ikke bra. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Holy crap! 3 dager igjen Oh the pain O.o Fluesopp, virker som du har en del erfaring med tatoveringer, hvordan gjør du det med etterbehandling? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg bruker the old plain grønnsåpe-style:P Vasker noen ganger om dagen med grønnsåpe og smører et tynt lag helosan\tattoo goo. De 2 dagene etter jeg har vært i stolen så spiser jeg bra, får nok søvn slik kroppen får tatt seg inn igjen. får jeg får alltid en kraftig reaksjon. blir fysisk dårlig. Ikke slik at jeg er liggende, men sånn at du føler du må pleie litt. Viktig at du legger deg så du får plenty søvn dagen før og den dagen du skal i stolen så spiser du plenty mat( helst god sunn mat som kroppen bruker lang tid på og forbruke ) siden når man blir tattovert så bruker kroppen utrolig med energi. Skal du være der i flere timer så ha med deg vann pluss annen drikke som du liker og noen energi-barer. Og klær som er komfy, som er lette og puster=) Og ja, holy crap Mumsen, begynner og kjenne det nå Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takker for tipsene skal slappe veeeeeeeldig godt av hele fredagen, hehe. Jeg hørte det var noen som snakket om en bedøvelseskrem, embla? Fetteren min sa jeg kanskje skulle vurdere det med tanke på plasseringen, ribbeina, og størrelsen på tatoveringen. Noen erfaringer med den slags? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nei, har ikke så mye tro på det. Det er jo slik krem man tar på når man har brent seg og jeg har aldri syns det har fungert:P Men du kan jo alltids prøve Xylocain tror jeg det skrives=) skulle på Otc eller studio, Mumsen? Mitt hode sier studio:P Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Åja Skal sjekke det opp Skal ned til studioet i morgen etter jobb, tenkte å forhøre meg litt med tatovøren om hva hun mener om dette, hehe. Jeg skal nok ligge på otc med en liten heiagjeng bestående av samboer, fetter og søster. Fint å ha noen å klemme hånda til, så får de bytte når de ikke orker mer Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Haha, drar alene jeg. Skulle gjerne hatt noen å klemme i hånda, for det blir neppe godt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det iriterer meg:( Men jeg vet at hvis jeg skal holde ut så må jeg bruke hele fredagen til og "psyke" meg opp. Vi snakkes vel under pausene Mumsen:) Sender deg nr. mitt på pm så vi kan ihvertfall kanskje snakkes litt der hvis du vil. Når starter du på lørdag? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja gjør det du =) Alltid greit å ha noen å slå av en prat med. Regner ikke med at de som er med meg blir sittende hele tiden, hehe. Jeg kan nesten høre summingen fra maskinen nå O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå