Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestemt meg for å strekke øreflippen (ikke klart og finne finne fagutrykket). Det siste hinderet vil være jobben. Jeg jobber ikke med kunder direkte slik som for eksempel man gjør i butikker. Eneste kontakt jeg vil ha med kunder er over telefon så de eneste som vil se meg er kollegaer. Der jeg jobber har jeg fått intrykk av at de er liberale når det gjelder tatoveringer, men piercinger som feks den jeg vil ha har jeg ikke sett noe av. Det er også en eller to med tatovering på halsen, så den kan ikke skjules med en genser eller skjorte. Jeg har selv tatoveringer men de kan skjules. Butikken jeg skal gjøre dette i er Madison i Sarpsborg. Er det noen som har negative erfaringer hos dem (lest mye positivt).

Da har jeg forklart situasjonen. Over til spørsmålet: Jeg liker og følge mottoet "bedre og angre på noe man har gjort enn angre på noe man ikke har gjort", men vil heller ikke risikere jobben. Bør jeg forhøre meg med sjefen om det er greit at jeg gjennomfører planen, kanskje ikke forklare i detalj men spørre hvordan dem ser på piercinger av den typen (kanskje legge til at jeg spør for en venn som ønsker søke jobb der?). Eller kan jeg bare gjøre det og heller se hva som skjer. Tar jeg sjansen på at det ikke vil skape problemer vil jeg jo starte med et lite hull som vil gro igjen uten problemer.

Jeg må inrømme at jeg ikke har lest gjennom alle poster i denne tråden. Jeg vil derfor beklage om dette spørsmålet har dukket opp tidligere.

Endret av jonkar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Om du ikke jobber direkte med kunder er vel dette ikke noe problem?

Hvis dere ikke har noen former for kleskoder eller restriksjoner er det vel strengt tatt de andres problem om de ikke liker utseendet ditt?

Lenke til kommentar

Problemet er vel egentlig at jeg ikke har noe tro på at det vil trekke seg tilbake, i og med at jeg har gjort teite valg før. Jeg strakk litt brutalt etter en bytur, og det endte opp med blow-out, og jeg ga faen. Tenkte bare at det er jo på baksiden, og ingen skal se der... Og det er vel rundt to og en halv-tre måneder siden.

Lenke til kommentar
Om du ikke jobber direkte med kunder er vel dette ikke noe problem?

Hvis dere ikke har noen former for kleskoder eller restriksjoner er det vel strengt tatt de andres problem om de ikke liker utseendet ditt?

Når det gjelder kleskoder er det egentlig ingen bare vi går "anstendig" kledd. Selv bruker jeg band-trøyer/gensere og vanlige bukser. Når det gjelder restriksjoner er jeg litt usikker på hva du mener. Men har aldri hørt noe om at for eksempel tatoveringer er ulovlige (har du hakekors i ansiktet vil dem vel kanskje reagere da). Hva andre synes om mitt utseende bryr jeg meg ikke noe om så det har ingen ting med det å gjøre. Jeg bare tenkte andre kanskje hadde vært i samme situasjon.

Ser absolutt poenget ditt og som skrevet ovenfor vil jo hullet gro igjen av seg selv. Vil ikke starte på mer enn 2 eller 4mm utfra hva jeg har forstått. Om ingen andre har en advarsel og komme med så blir det piercing på meg til torsdag.

Takk for at du tok deg tid til å svare Milanjo :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...