Utlånt Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg har nå bestemt meg for å strekke øreflippen (ikke klart og finne finne fagutrykket). Det siste hinderet vil være jobben. Jeg jobber ikke med kunder direkte slik som for eksempel man gjør i butikker. Eneste kontakt jeg vil ha med kunder er over telefon så de eneste som vil se meg er kollegaer. Der jeg jobber har jeg fått intrykk av at de er liberale når det gjelder tatoveringer, men piercinger som feks den jeg vil ha har jeg ikke sett noe av. Det er også en eller to med tatovering på halsen, så den kan ikke skjules med en genser eller skjorte. Jeg har selv tatoveringer men de kan skjules. Butikken jeg skal gjøre dette i er Madison i Sarpsborg. Er det noen som har negative erfaringer hos dem (lest mye positivt). Da har jeg forklart situasjonen. Over til spørsmålet: Jeg liker og følge mottoet "bedre og angre på noe man har gjort enn angre på noe man ikke har gjort", men vil heller ikke risikere jobben. Bør jeg forhøre meg med sjefen om det er greit at jeg gjennomfører planen, kanskje ikke forklare i detalj men spørre hvordan dem ser på piercinger av den typen (kanskje legge til at jeg spør for en venn som ønsker søke jobb der?). Eller kan jeg bare gjøre det og heller se hva som skjer. Tar jeg sjansen på at det ikke vil skape problemer vil jeg jo starte med et lite hull som vil gro igjen uten problemer. Jeg må inrømme at jeg ikke har lest gjennom alle poster i denne tråden. Jeg vil derfor beklage om dette spørsmålet har dukket opp tidligere. Endret 27. april 2009 av jonkar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om du ikke jobber direkte med kunder er vel dette ikke noe problem? Hvis dere ikke har noen former for kleskoder eller restriksjoner er det vel strengt tatt de andres problem om de ikke liker utseendet ditt? Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Skal virkelig utbasunere at det gjør seg med litt blow-out! Akkurat nå er jeg ganske så forbannet, må jeg innrømme. Hullet i øret ser ut som en liten vulkan på baksiden, og det irriterer meg noe så infernalsk! What to do? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Downsize og vent lenge før du strekker igjen. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Og da mener du lenge som i? Det frister så ufattelig lite, altså... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Til det har trukket seg tilbake og en stund etter det. Du må nesten kjenne din egen kropp til å vite hvor lang tid øret ditt trenger. Men bedre å vente lenge, så er du sikker på at den ikke blusser opp igjen. Uansett burde du downsize med en gang. Du gjør som du vil, er heldigvis ikke mitt øre det er snakk om. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Problemet er vel egentlig at jeg ikke har noe tro på at det vil trekke seg tilbake, i og med at jeg har gjort teite valg før. Jeg strakk litt brutalt etter en bytur, og det endte opp med blow-out, og jeg ga faen. Tenkte bare at det er jo på baksiden, og ingen skal se der... Og det er vel rundt to og en halv-tre måneder siden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvorfor spør du om råd om du har bestemt deg? Gjør du ikke noe med det kommer det til å se ræv ut, og hvis du skal strekke siden kan det bli vanskelig. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har på ingen måte bestemt meg, jeg har ikke veldig peiling på hvordan en blow-out fungerer, så derfor tenkte jeg at jeg skulle informere om at jeg har gitt faen i en tidligere. Vil det påvirke noe denne gangen, liksom? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da er det greit å gjøre litt research hvertfall. http://wiki.bmezine.com/index.php/Piercing_Blow-out Lenke til kommentar
Appelsinpiken Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nå har jeg endelig bestemt meg for å ta tatovering! Og pingle som jeg er lurer jeg på om noen vet om det går ann å smøre på sånn bedøvende krem før jeg skal ta tatoveringen? Vil helst slippe mye smerte om det er mulig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Skaff deg muskelavslappende, mye av smerten kommer av at kroppen spenner seg. Men finnes salver som er bedøvende, som man bruker på brannsår. Xylocain foreks. Men den fungerer ikke under hele økten...spør hvor lenge du skal sitte da. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja, det går. Om det hjelper noe nevnverdig derimot. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 sånn som meg som sitter 5 timer på øktene så hadde det ikke hjulpet, men jeg vil kjenne smerten. Syns det er litt av greia, sitter der i flere timer og holder ut så føler man seg på topp når man er ferdig. De 2 neste dagene er noe annet, siden kroppen min reagerer...kalles vel tattoofeber. Lenke til kommentar
Appelsinpiken Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ah! Så bra! Er så pinglete når det gjelder nåler, så bedøvende er nok noe for meg! Blir nok ikke sittende så altfor lenge, den er ikke så veldig stor;) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tøft gjort at du gjør det hvis du er redd for nåler;) Vet du hvem du skal til? Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om du ikke jobber direkte med kunder er vel dette ikke noe problem?Hvis dere ikke har noen former for kleskoder eller restriksjoner er det vel strengt tatt de andres problem om de ikke liker utseendet ditt? Når det gjelder kleskoder er det egentlig ingen bare vi går "anstendig" kledd. Selv bruker jeg band-trøyer/gensere og vanlige bukser. Når det gjelder restriksjoner er jeg litt usikker på hva du mener. Men har aldri hørt noe om at for eksempel tatoveringer er ulovlige (har du hakekors i ansiktet vil dem vel kanskje reagere da). Hva andre synes om mitt utseende bryr jeg meg ikke noe om så det har ingen ting med det å gjøre. Jeg bare tenkte andre kanskje hadde vært i samme situasjon. Ser absolutt poenget ditt og som skrevet ovenfor vil jo hullet gro igjen av seg selv. Vil ikke starte på mer enn 2 eller 4mm utfra hva jeg har forstått. Om ingen andre har en advarsel og komme med så blir det piercing på meg til torsdag. Takk for at du tok deg tid til å svare Milanjo Lenke til kommentar
Appelsinpiken Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tøft gjort at du gjør det hvis du er redd for nåler;)Vet du hvem du skal til? En venninne anbefalte Ink couture, så mest sannsynlig blir det der:) Noen som har erfaringer derfra, eventelt andre steder? (I Oslo, eller i nærheten) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Spørs hva du skal ha da? I Oslo er det mange gode studioer=) Lenke til kommentar
Appelsinpiken Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Skal bare ha en liten ting på magen/hofta Har noen valg å gå utifra, men er ikke 100 % sikker på hvilken enda. Men vet du hvor lenge må jeg vente før jeg kan sole meg og bade osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå