AVF Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 5 timer er jo lenge det også! Har tenkt å ta fra ribbeina og ned til hoften. Skal ha noe cherry blossoms og en bakgrunn av noe slag. Har egentlig gitt han ganske stor frihet, for han er jo dyktig. Så det blir spennende. Hører det er et ganske kjipt og vondt sted å ta det, men jeg tror det blir knallbra! Får håpe det går bra i konkurransen da! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) 5 timer er lenge ja og det blir rundt 9 der:S Men det skal jeg klare:) Tror det blir dritbra, jeg syns det er lurt og gi tattovøren mye frihet. Føler de ofte gjør en bedre jobb enn på kunder som nekter og høre på hva de har og si. Tusen takk=) Kommer med bilde så fort jeg er hjemme på Lørdag så lenge jeg er ved bevisthet:P Heldigvis henter en kompis meg når jeg er ferdig så jeg slipper og sitte på en buss i 45. min etter og ha vært der. Endret 24. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hører det er et ganske kjipt og vondt sted å ta det, men jeg tror det blir knallbra! Har hørt akkurat det samme, jeg skal ta en i sasmme området selv, blir også min første. Gruer meg og gleder meg som bare det =) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Den grue\glede seg følelsen er litt digg, or man får litt sånn "skal faen meg klare og holde ut uansett" Endret 24. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
AVF Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Har en fra før rundt håndleddet jeg da, og det er visst også et sted som skal være vondt. Men det syns jeg ikke var noe vondt i det hele tatt. Så jeg ser lyst på det. Det er uansett verdt den eventuelle smerten! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hehehe, må innrømme jeg kjenner igjen den tankegangen der Serfor meg at jeg skal bite tennene sammen og holde ut de timene det måtte ta. Har studert området som skal blekkes de siste dagene, tenkt tanken at "Dette er de siste dagene med hvit hud som er akkurat der" Skummelt, hehe.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Blir litt testing av hva man kan holde ut også føler jeg. Når man har gjennomført noe stort på en dag så vet man at de øktene på 3-5 timer klaer man grit etter noe sånt. Mumsen: Vet ikke hvor det blir ennå, siden jeg vil han skal bestemme hvor han syns det blir best( han får ikke ryggen:P), men vi snakket om armen og da må han covre litt. Så hvis han ikke syns det blir bra så regner jeg med fra kneet og ned. Men har tenkt over ribbeina også. Men på det området blir det vondt når man skal driver på i så mange timer:P Endret 24. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fluesopp, gleder meg til å se ferdig resultat Tror neppe jeg hadde valgt den plasseringen jeg skal ta om jeg visste at jeg skulle sitte så lenge Håper mestmulig av den blir ferdig der og da, utolmodig med min første, hehe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Syns du er knalltøff som valgte der om første tattovering:D Gleder meg til og se din også Lenke til kommentar
AVF Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Men har tenkt over ribbeina også. Men på det området blir det vondt når man skal driver på i så mange timer:P Hehe, huff da. Tenker jeg blir liggende i 4-5 timer. Har ikke sett designet enda, så vet ikke hvor mye arbeid det blir på den. Men det ordner seg! Tar det som en mann! Mumsen: Hvit hud er oppskrytt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Når jeg dør så skal jeg ikke ha hud-farge, i ansiktet skal jeg ikke tattovere meg og heller ikke underlivet. Men resten skal dekkes så godt jeg kan ja:D AndrineF: Kan jeg spørre hvor mye du må ut med? Madamen lurer, hun driver og planlegger stort selv nå. Endret 24. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
AVF Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 8000-10 000, sa de. Er vel det som er vanlig når man har såpass størrelse på den. Den andre jeg har betalte jeg bare 1000 for, men den er jo forholdsvis liten. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Syns du er knalltøff som valgte der om første tattovering:DGleder meg til og se din også Hehe, takk for det du ^^ Nå har jeg venta i 3-4 år på å få meg tatovering. Så da tenkte jeg at jeg skulle slå litt på stortromma etter all den ventetida hehe Mumsen: Hvit hud er oppskrytt Samme konklusjon jeg også kommer til ;p Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 8000-10 000, sa de. Er vel det som er vanlig når man har såpass størrelse på den. Den andre jeg har betalte jeg bare 1000 for, men den er jo forholdsvis liten. Ikk ille det, jeg må ut med 10-12 rundt der. Så jeg syns han ga meg fin pris. Dette er første gang jeg har opplevd når jeg har spurt om pris( det er noe jeg hater og gjøre siden jeg mener det går ikke an og sette en pris på kunst, men man driter ikke penger heller ) Men da svarte han 10-12, men han skulle gjøre så det var verdt det=) Hyggelig og høre sånt, gleder meg til og treffe han også. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tenkte egentlig det samme jeg også... Men så må man betale kontant, og jeg pleier ikke gå rundt med masse penger på meg, så da måtte jeg nesten spørre Regner med vi blir fornøyde hele gjengen! Sørg for å legge ut noen bilder når dere er ferdige da! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Thats a deal, syns det er artig at flere skal ditt. Skal få tatt masse bilder satser jeg på=) Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Når det gjelder utviding av øre, 6mm til 8mm bør ikke være noe problem? Tenkte på å kjøpe et utvidingskit som går via 7mm, men er det virkelig nødvendig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Kommer helt an på øret ditt. Jeg har kjempet med å få godt utvidete hull opp én millimeter, og hatt 2-3 tapers i økende størrelser gli gjennom øret uten særlig motstand. Om du har 6mm-smykker du kan gå med en stund, går det nok greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Når det gjelder utviding av øre, 6mm til 8mm bør ikke være noe problem? Tenkte på å kjøpe et utvidingskit som går via 7mm, men er det virkelig nødvendig? Better safe than sorry? Om det er nødvendig eller ei er nok diskutabelt, som psilocybe sier, men selv hadde jeg ikke sett noe problem i å bestille et sett med en 7mm-taper. Hvordan har dine tidligere strekk vært? Smertefullt og forferdelig? I så fall ville jeg safet på å inkludere 7mm. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 To av mine tidligere strekk har vært helt forferdelige, så du har nok rett i at jeg kanskje bør safe det litt. Taper har jeg ikke brukt, fordi jeg har brukt det strekkekitet. Men nå er jeg så lei av å frykte at ringen faller ut på fest eller i sengen at jeg tror jeg satser på tunneler videre. Bare kjipt at de eneste tunnelene jeg har funnet i både 5 og 7mm er bestillingsvare som kan ta opptil 14 dager å få. Men om jeg skal over på tunneler i stedet for strekkeringer, er taper altså å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå