Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ringer i dag og skal bestille meg tattoo time til neste år (pga. penger). Tar denne hos en gammel kjenning av søstra mi (som har veldig mange år med erfaring).

 

Har ikke helt bestemt meg for motivet. Har forelska meg helt i American McGee´s Alice. Det blir enten hun, Mr. Jack fra Nightmare Before Christmas eller noe fra Myst spillene (er helt hekta på de der, spilt siden dag 1 de kom ut). Noen som har noen forslag på motiver fra noen av disse? Har funnet noen selv jeg kan legge ut forslag av.

Lenke til kommentar
Ringer i dag og skal bestille meg tattoo time til neste år (pga. penger). Tar denne hos en gammel kjenning av søstra mi (som har veldig mange år med erfaring).

 

Har ikke helt bestemt meg for motivet. Har forelska meg helt i American McGee´s Alice. Det blir enten hun, Mr. Jack fra Nightmare Before Christmas eller noe fra Myst spillene (er helt hekta på de der, spilt siden dag 1 de kom ut). Noen som har noen forslag på motiver fra noen av disse? Har funnet noen selv jeg kan legge ut forslag av.

5259072[/snapback]

Mr. Jack fra Nightmare Before Christmas er jo driiiit rå, ta ham!

Min mening.

Lenke til kommentar
Den nederste? PFØY!

 

Det andre bildet der var fett. <3

5260713[/snapback]

Ja men det er farge (liker ikke det i tattoveringer) og så må du (eller bør du) modifisere det, det er jo ikke noe fint med alt det som er i bakrunden, må kutte ned kantene eller noe. Klippe ut bare Alice, eller få en som er god til å tegne til å lage noe fett rundt.

Lenke til kommentar

Tenkte litt på denne med det "orginale" ansiktet og ikke i sånn stygt som i denne:

alice2.jpg

 

Også likte jeg veldig godt disse (spesielt Jack):

Slenger link av Jack da bildet var litt stort...

 

stitches1.jpg

 

Dette siste er da samme type symerker Sally har :D

 

BTW (off-topic): Til alle Alice fans... Den skal filmatiseres. Filmer den nå ;) Sarah Michelle Gellar spiller Alice mens Wes Craven skal visstnok spille hattemakeren :D Mer info på IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0466663/

 

EDIT: Mest sannsynlig blir det Jack'en jeg sendte link av. Likte veldig godt hvordan hele greia var tatovert :D

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på hvorda situasjonen er dersom jeg drar på trening etter å ha tatovert meg? Skal altså på basketballtrening så da kan jeg bruke høye sokker som dekker tattovering, skal altså tatovere nederst på leggen..Men tenker på blodsirkuasjon og sånt når jeg løper..? Eller tenker jeg bare for mye? :p

Endret av kimman
Lenke til kommentar
Elsker tribal tattoZ :love:  det må ikke være sånn vanlig litt special er tøft :)

sjønner ikke alle sier at det ut nå :nei: du tar liksom ikke en tatto pga det er inn med noe, du tar den siden du syns "motive" er kult

litt off topic menmen :p  kimman hvilket lag spiller du på? og teltok dere i pirates cuppen ifjord?

5270700[/snapback]

Enig.

Men det er vel flere som sier at det er uorginalt enn at det er ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...