BadFurDay Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Irritterende når folk skal slette kommentarer som inneholder litt "konstruktiv kritikk" til tatoveringene sine... Legger man ut bilder får man også tåle å høre meninger. Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Irritterende når folk skal slette kommentarer som inneholder litt "konstruktiv kritikk" til tatoveringene sine... Legger man ut bilder får man også tåle å høre meninger. Ikke når folk utdyper det å sier at den "ser ut som en ond, mutert pungrotte". Bare si du ikke liker den eller hold kjeft. Trenger ikke utdype det noe mer enn det? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 :!: sorry, men "ond, mutert pungrotte". Syns jeg ser den for meg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg syns jeg må fremheve at personen som syns den tatoveringen så ut som en ond mutert pungrotte likte tatoveringen da. Uansett. Ett spørsmål som er stilt utallige ganger i denne tråden, men som det fremdeles ikke foreligger noe tilfredstillende svar på. Tatoveringer og eksem, hvor godt/dårlig går de sammen? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Når man viser bilde av en tattovering som skal se ut som en hund(?) og den ligner mer på blanding av ekorn og hare er det naturlig nok reaksjoner på det. Ville satt pris på om folk sa hva de ikke likte med tatoveringen min, ikke bare si at den likte jeg ikke! Eller hva som er fint med den om det skulle være omvendt selvfølgelig. Endret 21. april 2009 av No14 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg syns jeg må fremheve at personen som syns den tatoveringen så ut som en ond mutert pungrotte likte tatoveringen da. Uansett. Ett spørsmål som er stilt utallige ganger i denne tråden, men som det fremdeles ikke foreligger noe tilfredstillende svar på. Tatoveringer og eksem, hvor godt/dårlig går de sammen? Finnes mennesker med som har hatt massive problemer med eskem og dekket de med tattoveringer, men et spørs vel på type eksem. Den jeg har gjør at jeg får store sprekker som blir kjøtt-sår...tviler på at og blekke der er sjakktrekk. Men det finnes utallige typer og jeg syns du skal a deg en prat med en tattovør=) Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 På stord er de ganske flinke jeg er 16, og jeg tatoverte meg der nå nettopp. Ble mye bedre enn forventet, pluss han som gjorde det var veldig flink og renslig. Takker Hva er navnet på studioet? Evt kan du dra den gamle "Åh, den lille skramma? Neh, ble angrepet av bandidos mens jeg hjalp en gammel dame over veien og en bil traff leggen min mens jeg hanska opp med gjengfolka, ikke noe spess altså" Arret består av to bokstaver, og jeg er så lei av å forklare historien bak det... Syntes det er utrolig flaut å gå rundt med det, og jeg skammer meg over dritten House of pain Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Finnes mennesker med som har hatt massive problemer med eskem og dekket de med tattoveringer, men et spørs vel på type eksem.Den jeg har gjør at jeg får store sprekker som blir kjøtt-sår...tviler på at og blekke der er sjakktrekk. Men det finnes utallige typer og jeg syns du skal a deg en prat med en tattovør=) Da kan jeg vel egentlig bare droppe det. Eksemen min har fjernet arrene mine, regner med at den lett hadde tatt en tatovering. x) Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 House of pain Takker Skal ta en titt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 <3ONELOVE Denne er så innmari frisk! Kompis har den. Ville det ikke vært mer logisk å ha hjerte som erstatter for mellomrommet i "One Love"? Lenke til kommentar
Erlend05 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er litt bekymret over at jeg må ta ut øyenbryn piercingen fordi jeg er håven under brynet, litt over øyelokket. Hva burde jeg gjøre??? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ville det ikke vært mer logisk å ha hjerte som erstatter for mellomrommet i "One Love"? Haha, han har hørt den 23 ganger allerede. ^^ Lenke til kommentar
ramzz Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som vet om noen bra sider å kjøpe tunneler/plugger fra? som er billige, utenom bodyjewelleryshop? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ja, en uke igjen til Otc nå...tror magen min har åpnet tivoli der nede Lenke til kommentar
AVF Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ah, heldigvis bare en uke igjen! Gledet meg alt for lenge nå!!!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skal du blekke deg der? Eller konkuranse? Lenke til kommentar
AVF Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skal tatoveres på søndagen av Dalmiro (South of heaven). Tror ikke det blir noe konkurranse på meg da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Okey, skal være der på Lørdag..gleder meg som en unge. Skal konkurere i best og day, det jeg er mest spent på er at jeg er vant med 5 timers økter. Vet ikke hvor lenge det blir, men vet at han skal jobbe hele lørdagen på meg. Stor piece skal du ta da? Blir jo bra det, Dalmiro er GOD;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå