Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fluesopp, kan jeg få spørre om hvor mye katten din sånn ca vil koste deg? Lurer litt på å ta noe i samme størrelse på leggen (bak) og lurer på hvor mye jeg må sette til side. (Vet de er et vanskelig spørsmål å si hva det vil koste, men et vagt ca. holder) 10-12k, rundt der sa han;) Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det var litt det jeg trodde. Vet at det er lettere å spørre studio, ihvertfall for de fleste. Er bare at jeg ikke er i Norge før i Juni. Takk for svar! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Mange tattovører gir økt priser, og det kan variere fra person til person. Så har du de som har faste økt priser. Og så har du de som tar time-pris uansett hva. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Heisann. Jeg har et arr (rundt 5cm i diameter), på leggen, jeg er flau og drittlei det, og trenger å dekke det over før sommeren begynner offisielt. Jeg er 16 år og orker ikke å gå med bukse hele sommeren. Er det noen av dere som vet om noen flinke, renslige tattovører her i landet som er villig til å tattovere 16åringer? Ps. helst innen Bergen - Stavanger - Kristiansand regionen/området Takker for svar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Før noen andre gjør det så henviser jeg til min tidligere post: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13127915 Lenke til kommentar
Bango Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Finnes en noenlunde ok tattovør i bergen som tatoverer hvemsomhelst og hva som helst. Har ikke noe bilder, bare sett på venner. og det er helt jævlig for å sitte på kroppen dems hele livet. Vent heller. Det finnes jo laseropperasjon for å minske arr, noe du kunne tenkt på før du tok en tatovering. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Evt kan du dra den gamle "Åh, den lille skramma? Neh, ble angrepet av bandidos mens jeg hjalp en gammel dame over veien og en bil traff leggen min mens jeg hanska opp med gjengfolka, ikke noe spess altså" Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvis ikke tatovering, har dere da evt. andre råd utenom høye sokker, laser, eller stilongs? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg regner med at du er gutt. Hadde du vært jente hadde du tenkt på sminke. Hva med å ikke skamme seg? Altså. Ingen reagerer på ett arr, med mindre det er tydelig at du prøver å skjule det. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Heisann.Jeg har et arr (rundt 5cm i diameter), på leggen, jeg er flau og drittlei det, og trenger å dekke det over før sommeren begynner offisielt. Jeg er 16 år og orker ikke å gå med bukse hele sommeren. Er det noen av dere som vet om noen flinke, renslige tattovører her i landet som er villig til å tattovere 16åringer? Ps. helst innen Bergen - Stavanger - Kristiansand regionen/området Takker for svar På stord er de ganske flinke jeg er 16, og jeg tatoverte meg der nå nettopp. Ble mye bedre enn forventet, pluss han som gjorde det var veldig flink og renslig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg regner med at du er gutt. Hadde du vært jente hadde du tenkt på sminke. Hva med å ikke skamme seg? Altså. Ingen reagerer på ett arr, med mindre det er tydelig at du prøver å skjule det. Du skulle sagt det til meg for noen år siden. Nå bryr jeg meg ikke noe særlig, men tok en stund før jeg skjønte det. Uansett så gir arr karakter. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) På stord er de ganske flinke jeg er 16, og jeg tatoverte meg der nå nettopp. Ble mye bedre enn forventet, pluss han som gjorde det var veldig flink og renslig. Takker Hva er navnet på studioet? Evt kan du dra den gamle "Åh, den lille skramma? Neh, ble angrepet av bandidos mens jeg hjalp en gammel dame over veien og en bil traff leggen min mens jeg hanska opp med gjengfolka, ikke noe spess altså" Arret består av to bokstaver, og jeg er så lei av å forklare historien bak det... Syntes det er utrolig flaut å gå rundt med det, og jeg skammer meg over dritten Endret 21. april 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Arret består av to bokstaver, og jeg er så lei av å forklare historien bak det... Syntes det er utrolig flaut å gå rundt med det, og jeg skammer meg over dritten Løsning:1: Sandpapir, type 40 2: ???? 3: Profitt! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Antar de er enten kuttet eller brent da? Om arret er for mykt og nytt kan det være vanskelig å tatovere over arrvevet. Eller så er det omvendt? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Antar de er enten kuttet eller brent da? Om arret er for mykt og nytt kan det være vanskelig å tatovere over arrvevet. Eller så er det omvendt? Blir vel kutt, 1-2 år gammelt.. fint og fast nok til en tattis.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=60288333 Søstra mi kjenner dama og sa at hun hadde tegnet den selv og nektet å forandre noenting på den når den skulle tattoveres. Er tatt på studio Z hvor de faktisk er veldig flinke. EDIT: er en chihuahua hvis noen lurer. Endret 21. april 2009 av mushi Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er det med folk og nekte og godta kunsteriske forandringer:P Har funnet ut at gir man tattovøren litt frihet at man får det ofte bedre=) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Huff, den var jo helt grusom. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg likte den litt jeg, sånn, i alle fall om man overser hva det skal se ut som. Så ut som en ond, mutert pungrotte. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå