Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

han her <a href="http://www.viptattoo.com/frameset.cfm" target="_blank" rel="nofollow">http://www.viptattoo.com/frameset.cfm</a>, var først Benjamin. Men han brukte 2 uker på og svare, så jeg fant en annen siden jeg vet at de beste blir fort fulle.

Fikk mail av han men etter det jeg forstå så var det fullt.

Han jeg skal til har jobbet på samme plass som Benjamin jobber nå.

Og utifra bildene har har på siden sin så ser han ut som en duglig artist=)

På lørdag ja;)

Wow! Skal du sitte 11 timer!? :dontgetit: Må da bli jævli sårt? Heh... Håper da virkelig ikke jeg blir sittende like lenge :p Skal ta turen bort og se på ja ;) Satser på å få med meg kåringene på kvelden også om ikke noe annet skulle dukke opp =)

Han skal jo tegne på meg osv. men det blir lenge nok uansett ja:P

Vanlig og dele opp i økter, og er ikke sikkert han blir ferdig heller. Hovedbiten blir nok ferdig, men ikke sikkert alt nei.

Blir enten full over-arm eller partiet under kneet.

Grunnen til at jeg spør om noen skal innom er at det er hyggelig og få snakket litt så man får koblet ut:)

Se hvem som kommer til London sin con. du, er så sykt mange gode som kommer O.o

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Satser på og bli ferdig, men om man må vente et år for og få kanskje touch up eller noe av bakgrunnen har jeg ikke problem med=)

Veie til man er ferdig er like artig som den dagen man er ferdig syns jeg.

Har en jeg går fast til i Norge;)

Han kommer sikkert til og komme flere ganger som guest på Lucky 7 pluss at han er ofte i Ålesund(O.o)

Er jo sleeve han skal gjøre.

Og det er jo litt av poenget med guest-artister og conventions at man skal få blekket seg av gode folk som ikke er i norge.

Men håper jeg har valgt rett( hater og være bipolar ), man blir usikker på alt.

så hvis noen har noen komentarer så rop ut=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Og det er jo litt av poenget med guest-artister og conventions at man skal få blekket seg av gode folk som ikke er i norge.

Du har jo ett poeng der da :p Men jeg har vel nå ventet i 5 år på å tatovere meg, og har lyst å ha den første ferdig i løpet av noen mnder hvertfall, hehe.

Men eventuelt flere tatoveringer (noe det blir med 99% sikkerhet) som skaffes på conventions så blir det nok slik du sier, å få blekket seg av dyktige artister i fra andre deler av verden =)

Men håper jeg har valgt rett( hater og være bipolar ), man blir usikker på alt.

så hvis noen har noen komentarer så rop ut=)

Om det er beroligende tror jeg du har valgt riktig, det jeg så av arbeidet hans, så veldig bra ut :)

Lenke til kommentar

Den på Otc er for og feire en overgang=)

Og jeg har takket være noen folk på forumet her fått den meningen at man kan bruke lang tid på og gjøre en piece ferdig, man skal kose seg og bruke tiden.

Har man ikke mye penger så deler man det opp og bruker ektra tid=)

Tusen takk for tilbakemeldingen Mumsen:)

Høyre armen har blitt småttisarm :!:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Ahh.. stemmer det, var han med rumpe portrettene ja :p Bildene på siden hans er veldig bra ja!

Han ville ikke begynne på den først heller, også fullføre den på OTC? Det kommer nok til å gå veldig bra, gleder meg til å se resultatet... Hvis den havner på armen, skulle det være en coverup da?

Lenke til kommentar

Han ville ikke begynne på den først heller, også fullføre den på OTC? forsto ikke helt det spørsmålet:S men hvis du tenkte på det at jeg spurte om at vi kunne gjøre det på studioet han skal være gjest på så ville han gjøre det på Otc pga. konkuransen.

Det er overarmen som er main-target, men han ble litt nervøs av plaseringen av den stygge lille tribålen som er der så hvis det ikke funker bra på armen så tar vi den på foten=)

Ryggen og front sparer jeg til store prosjekter=)

Surt og måtte covre, men så lenge man lærer av feilene man gjør så........

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg spør om noen skal innom er at det er hyggelig og få snakket litt så man får koblet ut:)

Skal se om jeg finner deg etter min er ferdig :p hehe..

Lurer litt på hvordan jeg takler smerten. Skal ta en ganske stor en som dekker høyre side av ribbeina. Har hørt fæle rykter om at det er den vondeste plassen å tatoveres :\ heh... Men kanskje litt greit å hoppe i det som sin første, så blir det en positiv overaskelse om jeg skal ta andre steder en annen gang :p

Den på Otc er for og feire en overgang=)

Jeg kan vel si det samme om min egenttlig, min pinup blir en slags hyllest til min samboer (gjennom 3 år i morgen faktisk) som har hjulpet meg med å bygge meg opp til den personen jeg er i dag.

Lenke til kommentar

Mumsem: Nei så bra:D Den jeg tar betyr mye for samboern min så det blir en hyllest til henne.

Lurer litt på ribbeina, men har hørt det samme som deg og når man skal sitte såpass lenge som jeg skal så MÅ jeg være realist.

Gleder meg til og se din sin ferdig :thumbup:

Vondt blir det, men det gjelder og klare og slappe av så bra som man klarer siden kroppen begynner og spenne seg ten at man tenker på det.

Pass på at du sover godt natten før, spiser en god frokost....gjør det du kan får at kroppen skal være så klar som mulig.

Fikk også tips fra en annen tattovør om at på en så lang økt så kan muskelavslappende være et stort sjakktrekk.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Ja var det jeg tenkte på... At han kunne tegnet opp og tatt outline på forhånd, så kunne han farget og skygget på otc f.eks. Men går sikkert bra da, hva er det lengste du har sittet i et strekk før?

Mumsen.. Din første tatovering blir en stor en på ribsa, på en convention... Det blir kudos fra meg :thumbup:

Endret av Tommy
Lenke til kommentar

5 timer og det har gått greit.og det blir vel 2-3 timer mer på Otc, får det blir jo pauser og tar en liten stund før han begynner siden han tegner rett på kroppen. Når han begynte så hadde han ikke sånn stencil-maskin( eller hva det heter) så han liker best og tegne på=)

Det blir litt artig, har bare opplevd små streking før. Så det blir artig og se fremgangsmåten:D

Får bare håpe det beste egentlig=)

Har jeg først begynt der så gir jeg meg ikke før jeg havner i sjokk for og si det sånn :!:

Så de 2 første dagene etter så får jeg vel "tattoo-feber", som jeg alltid gjør etter økter:P

Mumsen skal på Lucky 7, uansett så står det respekt av og ta på ribbeina når det er hans første.

Tommy: Det blir jo mest sansynlig under kneet, leggmuskelen og partiet rundt der og smerter der nede takler jeg ganske bra.

Grunnen til at jeg tror at det ikke blir armen er at man stiller dårligere i en komkuranse hvis det er cover-up ble jeg fortalt av en tattovør.

Så hvis han sier foten så blir det foten, sier han armen så blir det armen:P

Bare gå etter hylene mine :!:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Ja ok :)

Takk for bra svar ;)

Lurer på å tattovere en liten svart tatovering, så tenkte jeg jeg kunne skifte farge på den etterhvert hvis jeg ble lei, med det går da altså ikke... menmen... gå jo an å eventuelt bygge på den, eller fjerne den helt med laser... Vi får se :)

Lenke til kommentar

Fluesopp, kan jeg få spørre om hvor mye katten din sånn ca vil koste deg? Lurer litt på å ta noe i samme størrelse på leggen (bak) og lurer på hvor mye jeg må sette til side.

(Vet de er et vanskelig spørsmål å si hva det vil koste, men et vagt ca. holder)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...