TommyGavin Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vurderer og ta tatovering. Noen som veit om noen dyktige tatovørere i Akershus? Og hvor mye koster det sånn ca for å tatovere skrift på armen? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ville nok satt meg på toget inn til Oslo om jeg var deg, og gått for en av studioene som har vært anbefalt i denne tråden (house of pain, sunset, max tattoo ettc...) Evt. dratt til Linda i Moss, litt avhengig av hvor i Akershus du bor... Prisen varierer vel stort sett mellom 1000-1500 kr pr. time.. Du kunne jo tatt turen innom Oslo tattoo convention da.. Så kan du se om du finner en tatovør med en stil du liker. Ikke umulig de har tid til å blekke litt skrift på armen din i løpet av den helga.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Skal du på Otc Tommy? Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det var billigere enn jeg trodde det var OTC er en slags messe for tatovørere? Lyst på skrift på underarmen i svart. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Ja, er en messe som varer fra Fredag til Søndag. Skal selv hvere der hele lørdag og konkurere på kvelden=) Og ofte så legger de litt mer i det på en convention siden man "reklamerer" for seg selv. Endret 18. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er det hver helg? ^^ Og hvor ligger det? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 http://www.oslotattooconvention.no/ Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Takk, tenkte ikke på og google selv Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det er en gang i året i Oslo, Trondheim og et par andre plasser samt resten av verden. Vil du virklig oppleve stor convention så kan du dra på Stockholm Inkbash tror jeg navnet var. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 hører det er mye spm om anbefalte studioer...kan vi ikke få opp i første tråden om anbefalte studioer og hvem studioer som man burde holde seg unna?? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, er en messe som varer fra Fredag til Søndag.Skal selv hvere der hele lørdag og konkurere på kvelden=) Og ofte så legger de litt mer i det på en convention siden man "reklamerer" for seg selv. Konkurrere? Er det "Best of Saturday" og de andre konkurransene der du mener da? Hvordan entrer man de konkurransene? Vet du hva slags motiv du skal ha når du skal tatoveres, eller bare tar du det du får? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Han skal være gjest på Lucky 7 fra 21.april til Otc, og jeg spurte om vi kunne gjøre det på studioet da pga. angsten min, men han ville vi skulle gjøre det på messen så vi kunne være med i best of saturday. Noe jeg tror blir artig, men er litt "spent" ja. Vet hva utgangspunktet er, horror-versjon av Chesthire-cat;) Kunne være model for en annen en ( da er det han som bestemmer motiver, men man kan komme med forslag og det erb are store ting. Hel rygg, halv kropp osv.), men da måtte jeg være med i et år på de fleste messer i europa. Får vente med noe sånt til jeg har fått jobbet med angsten=) Endret 19. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ah, høres rått ut =) Er selv litt småskeptisk til å bli tatovert på et slikt sted (særlig siden dette skal bli min første tatovering), men tenkte slik at jeg burde bare hoppe i det. Så forhåpentligvis finner jeg ut at det ikke blir så ille som jeg har sett for meg =) Begynner å kjenne nervene allerede nå. Så man er automatisk med i konkurransene om når man tatoveres der? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det avgjør du sammen med tattovøren;) Har du fått deg time der? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jaok, tror ikke det er noe for meg, stå forran en god del mennesker slik Ja, jeg har time klokka 12 på lørdagen, med Jo fra Lucky 7 =) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hadde du bare ventet til 4 mat så kunne du bestilt time hos Benjamin fra Usa, ha ner helt psyko-god. http://apocalypsetattoo.com/gallery/view_a...umName=benjamin Hvis jeg klarer det så gjør du det;) Men du kommer uansett til og bli fornøyd, de er flinke på L7 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Oi, imponerende! Det som var litt irriterende med å se det der er det at han hadde vært perfekt for motivetmitt også (pinup) men jaja, fornøyd blir jeg nok uansett ja Er det best of saturday du skal konkurrere i eller? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fra barnemunn: "Pappa, du har tegna på armen. Nå må du vaske deg." Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, best of saturday...hvis du kommer innom så finn Victor Policheri Er bare meg han har som kunde på lørdag siden han skal jobbe på meg fra 11 til konkuransen halv 10 på kvelden. Fra barnemunn: "Pappa, du har tegna på armen. Nå må du vaske deg." :!: Barn er konge morsomme til tider=) Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skal du på Otc Tommy? Tar kanskje en tur innom, men blir nok ikke noe blekk i år heller dessverre.. Ganske mye bra artister i år da, så burde vel vært tidligere ute med å planlagt motiv og artist, men vi får ta det seinere... Skal komme innom å se på hvis jeg er der mens du blir blekket! Benjamin Moss som skal tatovere deg? på Lørdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå