DesertRose Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Minner om de kjærlighetene som var så inn for flere år siden...... Lenke til kommentar
Toi.inc Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Et lite rask svar:Å fjerne en tatovering koster vel opp til 10.000. Du kan bygge på hvis du ønsker å fortsatt ha tribal. Liker du tribal så fortsetter du med det. Det er og mulighet for cover-up. Siden det er mørk farge kan det lønne seg med å bleke tatoveringen litt før man starter med nytt. Dette kommer igjen an på hvilket motiv du da velger og fargevalg. La egentlig planene ang tattoo's død pga jeg måtte prioritere pengene på andre ting. Men nå har jeg råd til det igjen! Du nevner at det er mulig for cover up ser jeg. Hvordan bleker man tattooveringen, koster det mye, og vil man da kunne velge et helt nytt motiv? Har fått sansen for "hawaii" tattoos, noe lignende som Dwayne Johnson har ( http://www.tahititatou.com/db_therock-side-081.jpg ). Takker for svar Lenke til kommentar
huggy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Bugs...... ###bildequote fjernet### Hahahahahaha Genialt... Endret 11. april 2009 av cyclo Bildequote fjernet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da har jeg gjort klart håret til sommern, endelig fått dreads Så nå må septumen bli tatt snart Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Hahahahahaha Genialt... Usj, hva får folk til å gjøre seg så vondt? Endret 11. april 2009 av cyclo Unødvendig bildequote fjernet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da har jeg gjort klart håret til sommern, endelig fått dreads Så nå må septumen bli tatt snart Dreads er nice, du må slenge ut bilde når du har tatt septum da Lenke til kommentar
No14 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Pablo Francisco om tattoo: http://www.youtube.com/watch?v=PLAk3SKLDKg...feature=related Endret 8. april 2009 av No14 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Hysterisk.. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Woa, xbox kontroller. Åpenbaring! Hva ville vært en bra plass å tatovere den? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg sliter litt med å få formulert spørmålet mitt, men saken er den at jeg gjerne vil ha splittet tungen min. - er det noen annen måte å gå frem enn å gjøre det selv? Ser for meg at fastlegen min vil komme til å rynke på pannen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du har aldri vurdert å oppsøke eit studio? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Så klart? - ser bare ikke for meg at det er mange studioer i Norge som gjør slikt. (Også bor jeg i Bodø. ;p) Lenke til kommentar
Bango Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=844893 Der står det sikkert noe. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvor lenge er det normalt å "flasse"? Jeg er ferdig med å ha sånn plast på nå, men jeg flasser enda :S skal jeg bare smøre helosan på? det er ialefall det jeg gjør når jeg flasser, og det hjelper Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Flassing kommer du til og gjøre så lenge det gror Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hater når det begynner å klø, jeg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Usj, hva får folk til å gjøre seg så vondt? Går veldig gradvis da. Er litt udigg rett etterpå, men det gir seg fort. Om man gjør det riktig. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva heter han kjente utenlandske tatovøren som tatoverer strekmanntegninger og dyr som ser ut til å være på barnehagenivå? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvor lyst fikk jeg på Yann Vlack-sleeve nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå