Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er tribal harry? Blir litt usikker når jeg leser rundt om kring. Jeg synes denne er sinnsykt fet: full_body_tattoo.jpg

Noen som kan anslå hvor mye tid og penger som går med til noe i den gata?

Tror jeg skal høre med de på Let's buzz i bergen.

Jeg vil ha en tribal for jeg føler det er mer universelt og jeg synes det er mer "spiselig" for min egen del, mtp. gå lei/angre senere...

Tribals er en relativt uglesett stil, ja. Min erfaring er at det er en del spesielle grupperinger som går for denne stilen, f.eks. bolere, bikere, mopedfjortiser og den typen folk som henger utenfor bystasjonen.

Prismessig kan du nok regne med 20-25 store lapper, men det går nok an å dele opp i flere omganger. Kan tenke meg at du ville satt av en hel dag, hvor motivet blir tegnet på, for så å bli streket opp. Så setter du opp et par heldager for å få fylt i. Du vil nok betale mer enn halvparten for første omgang, for å forhindre at du går til andre for ifyllingen etter grovarbeidet er gjort.

Hvis du har tenkt å bruke et par månedslønner på noe du i utgangspunktet tenker at du kan angre på, så ville jeg heller brukt et par år til i tenkeboksen.

Lenke til kommentar
Tribals er en relativt uglesett stil, ja. Min erfaring er at det er en del spesielle grupperinger som går for denne stilen, f.eks. bolere, bikere, mopedfjortiser og den typen folk som henger utenfor bystasjonen.

godt jeg ikke er en av de :D ... koi_tattoo_by_URM.jpg

likte den koifisken! For å få et såpass bra resultat, hvor må en gå? Ja, jeg ser naturligvis at det ikke er et foto...

Lenke til kommentar

Skal ta Cheshire Cat=)

Blir enten foten heller halve høyre armen. Blir høyre-armen hvis han kan covre de 2 som er der, foten hvis ikke:P ( under kneet ).

Blir horror-versjon, han likte ideen så får se hva han kommer med.

Jeg flasser som en gravid padde hver gang jeg har tattovert meg. ( noen dager med groing så kommer det )

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...