toth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Ei dame nei? Han blekker selvportrett på en haug med asses.. bare gå gjennom galleriet hans, annenhver tattis er jo selvportrett på røv :!: Endret 5. april 2009 av toth Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) :!: jeg kommer vel ut igjen med potrettet på pungen Var i dialog med APOCALYPSE TATTOO også, men fikk ikke noe mer svar:( Endret 5. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Er tribal harry? Blir litt usikker når jeg leser rundt om kring. Jeg synes denne er sinnsykt fet: Noen som kan anslå hvor mye tid og penger som går med til noe i den gata? Tror jeg skal høre med de på Let's buzz i bergen. Jeg vil ha en tribal for jeg føler det er mer universelt og jeg synes det er mer "spiselig" for min egen del, mtp. gå lei/angre senere... Tribals er en relativt uglesett stil, ja. Min erfaring er at det er en del spesielle grupperinger som går for denne stilen, f.eks. bolere, bikere, mopedfjortiser og den typen folk som henger utenfor bystasjonen. Prismessig kan du nok regne med 20-25 store lapper, men det går nok an å dele opp i flere omganger. Kan tenke meg at du ville satt av en hel dag, hvor motivet blir tegnet på, for så å bli streket opp. Så setter du opp et par heldager for å få fylt i. Du vil nok betale mer enn halvparten for første omgang, for å forhindre at du går til andre for ifyllingen etter grovarbeidet er gjort. Hvis du har tenkt å bruke et par månedslønner på noe du i utgangspunktet tenker at du kan angre på, så ville jeg heller brukt et par år til i tenkeboksen. Lenke til kommentar
pigm Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tribals er en relativt uglesett stil, ja. Min erfaring er at det er en del spesielle grupperinger som går for denne stilen, f.eks. bolere, bikere, mopedfjortiser og den typen folk som henger utenfor bystasjonen. godt jeg ikke er en av de ... likte den koifisken! For å få et såpass bra resultat, hvor må en gå? Ja, jeg ser naturligvis at det ikke er et foto... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Hellspawn sier jeg da http://www.jad.no/ Personlig erfaring fra Hellspawn har jeg ikke ( en dag så ), men sett mye av arbeidet hans og han har vunnet en god del priser;) Endret 5. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
mopani Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen som veit om noen internett sider hvor jeg kan oversette ord/navn til kinesisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Google translate? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Noen som veit om noen internett sider hvor jeg kan oversette ord/navn til kinesisk? Snakk med noen som faktisk kan kinesisk og be dem oversette for deg. Få det gjerne bekreftet av en annen part også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tror jeg ville sjekka mer mer enn bare to før jeg hadde tattovert noe tegn på kroppen! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det der så både stygt og vondt ut. Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 skal vel se ut som noen har flerret opp trynet hans da sikkert. burning både ser og høres vondt ut i utgangspunktet i mitt hode. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Branding er jævlig greier. Det gjør jeg ikke igjen. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ser ut som to striper med møkk! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er det normalt å miste hud der man har tatt tatovering? Jeg kan liksom dra av hud her x) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg kan liksom dra av hud her x) Well, don't. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er ikke noe jeg gjør, men jeg begynner jo å lure på om det er normalt å miste så mye hud Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Da har jeg fått time på Otc, hele lørdagen...blir morsomt Sun: Det skal jo komme ny hud, og slutt med og dra av hud=) Endret 7. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da har jeg fått time på Otc, hele lørdagen...blir morsomt Sun: Det skal jo komme ny hud, og slutt med og dra av hud=) Ok, så det er normalt? Oi, hva skal du ha? Siden det tar hele dagen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Skal ta Cheshire Cat=) Blir enten foten heller halve høyre armen. Blir høyre-armen hvis han kan covre de 2 som er der, foten hvis ikke:P ( under kneet ). Blir horror-versjon, han likte ideen så får se hva han kommer med. Jeg flasser som en gravid padde hver gang jeg har tattovert meg. ( noen dager med groing så kommer det ) Endret 7. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå