Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Orientalsk og New School, men lurer på og mixe de to=)

Lyst til å forklare forskjellen på de? Eller hva som er typisk for de stilene? Evt. bildeeksempler. Prøvde å google litt, men er bedre å få det forklart av noen som har litt peil. Er bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hater at det kalles tramp stamp. Om noen har i korsryggen er det unødvendig å putte alle i en kategori som gjør at det høres ut som horer. Det er så unødvendig. Er mange som har der som ikke har de typiske tribal tatoveringene. Alle puttes under samme kategori uansett motiv og når de tok det. :thumbdown:

Ellers var det noen spm tidligere i tråden angående eksem osv når man tatoverer seg. Hvis man får et utbrudd etter det er leget kan dette påvirke fargen?

Det var sikkert satt litt veldig på spissen, ikke ta alt så bokstavelig! Det er noe fint av korsryggtattiser også, men det er så utrolig mye stygt også.

Når det gjelder spørsmålet ditt tror jeg ikke det har så mye å si så lenge man klarer å la være å klø på det.

Lenke til kommentar
Hater at det kalles tramp stamp. Om noen har i korsryggen er det unødvendig å putte alle i en kategori som gjør at det høres ut som horer. Det er så unødvendig. Er mange som har der som ikke har de typiske tribal tatoveringene. Alle puttes under samme kategori uansett motiv og når de tok det. :thumbdown:

Ellers var det noen spm tidligere i tråden angående eksem osv når man tatoverer seg. Hvis man får et utbrudd etter det er leget kan dette påvirke fargen?

De fleste trampstamps har en viss v-form, altså at de er brede og blir smalere jo nærmere rumpen man kommer.

trampStamp.jpg

tramp_stamp_tattoos9.jpg

tramp_stamp.jpg

tramp_stamp_tattoos6.jpg

tramp_stamp_tattoos8.jpg

tramp_stamp_tattoos10.jpg

Man har i praksis en pil som peker ned mot rumpehullet. Det oppfattes som trashy uansett mønster.

Lenke til kommentar

Det er en gjenganger i tråden her og alle som har i korsrygg faller innunder tramp stamp kategorien. Så var ikke bare en reaksjon på det innlegget, men alle sammen. Om han satt det på spissen så er et andre som ikke gjør det. Så ville bare si meg uenig i dette uttrykket.

Når det gjelder stilartene orientalsk og new school så søk litt i denne tråden. Der står det gjerne litt.

Lenke til kommentar
Jeg hadde definitivt tatt orientalsk, new-school looken er ekkel.

Enig i det du sier, utenom ekkel:P

Men jeg vil bruke litt mer skarpe farger( litt spacet ) og tykk outline=)

Er flere forskjeller også, men skarpe farger og tykk outline går igjen.

Anfall:

http://www.southofheaven.se/galleri/Emil/index.html

Du finner en koi der som er i New School:=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Er tribal harry? Blir litt usikker når jeg leser rundt om kring. Jeg synes denne er sinnsykt fet: full_body_tattoo.jpg

Noen som kan anslå hvor mye tid og penger som går med til noe i den gata?

Tror jeg skal høre med de på Let's buzz i bergen.

Jeg vil ha en tribal for jeg føler det er mer universelt og jeg synes det er mer "spiselig" for min egen del, mtp. gå lei/angre senere...

Lenke til kommentar

Jeg skal aldri ha en tribal, synes det er for upersonlig.

Men over til en annen ting; jeg har tenkt om en stund, å tatovere en fisk, evt fiskene siden det er stjernetegnet mitt. Men jeg vil ikke at det skal være sånn kjedelig stjernetegn tatovering x) Noen som vil komme med litt forslag/bilder av slike tatoveringer? :)

Lenke til kommentar
<a href="http://www.viptattoo.com/gallery.cfm" target="_blank" rel="nofollow">http://www.viptattoo.com/gallery.cfm</a>

Noen som kjenner til denne karen?

Lurer på om jeg skal bestille time hos han=)

snippsnapp

Ta en diger koi over ryggen din, det blir HOT.

uansett hvor du skal ta det så kan du jo bruke koi.

Haha, jeg har faktisk tenkt på det =p

http://urm.deviantart.com/art/koi-tattoo-100442538

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...