Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En jente på skolen min har HIM-logoen på ryggen. Så kewlt!!

5184877[/snapback]

Var det serriøst?

Det er bare teit etter min mening. No offence!

Ja det er nok muligens kult nå, men ikke så kult når du blir gammel :shrug:

5186497[/snapback]

Ja, det er seriøst. Imo er det verken kult nå eller senere.

5187597[/snapback]

 

Tja det er da vel vitterlig opp til den enkelte å bestemme seg for, den som da skal ha tatoveringen.

Må si jeg er litt plaget over alle besserwissere når det gjelder hva man kommer til å angre på, og hva som ikke sømmer seg av motiver nå eller senere i livet..

For min del er ikke mitt høyeste mål å ende opp som 40 åring uten regrets, og kan vel heller neppe se for meg at jeg skulle angre på et motiv jeg valgte 15-20 år tidligere.

Lenke til kommentar
Vist man tenker slik har men sntagelig ikke noe i ei tatoverings sjappe å gjøre.

Å tatovere navn (eller noe stykt) kan er dumt

 

Tja. Jeg mener at når du tattoverer noe på kroppen som skal være der resten av livet bør være litt gjennomtenkt. Og ikke minst tidløst. Å ta en tattovering an en bandlogo for eksempel mens du liker bandet er dumt. Hva med når du blir lei av bandet? Men for all del. Folk må få gjøre slik de vil med kroppen sin

Lenke til kommentar
Vist man tenker slik har men sntagelig ikke noe i ei tatoverings sjappe å gjøre.

Å tatovere navn (eller noe stykt) kan er dumt

 

Tja. Jeg mener at når du tattoverer noe på kroppen som skal være der resten av livet bør være litt gjennomtenkt. Og ikke minst tidløst. Å ta en tattovering an en bandlogo for eksempel mens du liker bandet er dumt. Hva med når du blir lei av bandet? Men for all del. Folk må få gjøre slik de vil med kroppen sin

5192683[/snapback]

 

Pleier ikke å skifte "mote" så jeg kommer til å digge satyricon resten av livet!

Jeg kommer heller ike til å angre på noen av tattoveringene mine!

Det hørtes veldig naivt ut ikke sant? Men jeg har i de siste årene funnet ut hvem jeg er og tror ikke det forandrer seg i dette livet.

Lenke til kommentar
Men selv om du tatoverer bandet's logo på kroppen, eller navn for den saks skyld, er det muligt at det betyr mer for personen. At navne\logo er et minne eller noe.

Og da har man jo noe vakkert å se tilbake til når man er gammel, et minne som betydde mye når man var yngre...

5192852[/snapback]

Ja ikke sant!

Det er ikke likt for alle. Dessuten er ikke opp ned korset band logoen heller, det er bare et veldig bra stykke arbeid.

Lenke til kommentar
Vist man tenker slik har men sntagelig ikke noe i ei tatoverings sjappe å gjøre.

Å tatovere navn (eller noe stykt) kan er dumt

 

Tja. Jeg mener at når du tattoverer noe på kroppen som skal være der resten av livet bør være litt gjennomtenkt. Og ikke minst tidløst. Å ta en tattovering an en bandlogo for eksempel mens du liker bandet er dumt. Hva med når du blir lei av bandet? Men for all del. Folk må få gjøre slik de vil med kroppen sin

5192683[/snapback]

 

Pleier ikke å skifte "mote" så jeg kommer til å digge satyricon resten av livet!

Jeg kommer heller ike til å angre på noen av tattoveringene mine!

Det hørtes veldig naivt ut ikke sant? Men jeg har i de siste årene funnet ut hvem jeg er og tror ikke det forandrer seg i dette livet.

5193959[/snapback]

 

Muligens ikke, men det var him logoen jeg tenkte på da ;)

Lenke til kommentar
Har veldig lyst på denne på overarmen, men hvor mye vil den koste ca.?

5215691[/snapback]

Kommer helt ann på hvor stor du vil ha den.

Jeg hadde en tegning jeg ville tattovere men den var skygget på en annen måte enn hva tatovøren var vant med så jeg tok en annen. Men den var litt for dyr i den orginale størrelsen så jeg krympet den litt.

Lenke til kommentar
Har veldig lyst på denne på overarmen, men hvor mye vil den koste ca.?

5215691[/snapback]

Kommer helt ann på hvor stor du vil ha den.

Jeg hadde en tegning jeg ville tattovere men den var skygget på en annen måte enn hva tatovøren var vant med så jeg tok en annen. Men den var litt for dyr i den orginale størrelsen så jeg krympet den litt.

5218191[/snapback]

 

Er det alt for slemt av meg å le? En tattovering er noe du har resten av livet, noe du bør tenke godt gjennom. Hadde tattovøren ikke klart å lage den jeg ville ha, hadde jeg ganske enkelt funnet meg en ny tattovør, jeg vet ikke om jeg hadde stolt på en tattovør som ikke klarer å lage det jeg kommer meg (kommer an på selve tattoveringen også, men da sier de gjerne noe annet enn at de ikke er vant med å lage slik skygge). Det er lettere å skifte tattovør før tattoveringen er tatt, enn å skifte tattovering etter at tattovøren har tattovert feil. Å tenke økonomi oppi dette ville jeg heller ikke gjort, det er jo tross alt ikke en stor pris du betaler, hvis du tenker over hvor mange år du skal ha den.

Lenke til kommentar
Har veldig lyst på denne på overarmen, men hvor mye vil den koste ca.?

5215691[/snapback]

Kommer helt ann på hvor stor du vil ha den.

Jeg hadde en tegning jeg ville tattovere men den var skygget på en annen måte enn hva tatovøren var vant med så jeg tok en annen. Men den var litt for dyr i den orginale størrelsen så jeg krympet den litt.

5218191[/snapback]

 

Er det alt for slemt av meg å le? En tattovering er noe du har resten av livet, noe du bør tenke godt gjennom. Hadde tattovøren ikke klart å lage den jeg ville ha, hadde jeg ganske enkelt funnet meg en ny tattovør, jeg vet ikke om jeg hadde stolt på en tattovør som ikke klarer å lage det jeg kommer meg (kommer an på selve tattoveringen også, men da sier de gjerne noe annet enn at de ikke er vant med å lage slik skygge). Det er lettere å skifte tattovør før tattoveringen er tatt, enn å skifte tattovering etter at tattovøren har tattovert feil. Å tenke økonomi oppi dette ville jeg heller ikke gjort, det er jo tross alt ikke en stor pris du betaler, hvis du tenker over hvor mange år du skal ha den.

5220299[/snapback]

Det var ikke så farlig, den lokale tattovøren har sinnsykt mange fete tattoveringer. Jeg er opptatt av norrøn mytologi og vikinger, hører på vikingmetall (les, Thyrfing, Finntroll :w00t: ) så å tattovere en torshammer var egentlig fetere enn den demon aktige tingen jeg hadde tengt å ha.

Bare ta det med ro jeg tattoverte ikke bare for å tattovere, er ikke så dum. Dessuten sa han att han bare kunne forandre litt på den så hadde det gåt fint.

 

Edit:

Har en kammerat med torshammer og den er ikke i nærheten av så kul som min! om jeg får se det selv.

Endret av The O
Lenke til kommentar

Ser på hjemmesiden din at du ikke akkurat er så veldig begeistret over sånne fiffige "piercing-pistoler". Hva anbefaler du da litt yngre folk å gjøre? Slik som søsteren min på 9 for eksempel. Hun vil svært så gjerne ha hull i ørene, men om sånne frisør-greier er djevelens verk så er det kanskje bedre å dra til en skikkelig piercer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...