Catkin Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg bare lurer på en ting; Om jeg feks detter og skraper opp armen, kommer det til å skje noe med tatoveringen da? x) Ja. Hvis du skraper deg der den er, så. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg bare lurer på en ting; Om jeg feks detter og skraper opp armen, kommer det til å skje noe med tatoveringen da? x) Ja. Hvis du skraper deg der den er, så. Hva skjer da? Blir den helt ødelagt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du risikerer at fargen forsvinner der du skraper deg. Selvsagt så er ikke sikkert alt forsvinner like mye, men man kan jo være maks uheldig.Sats på å være maks forsiktig hvertfall den første tida. Det er da den er mest sårbar. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Gjett hva som skjedde da. Hesten min sprang meg ned isted, så den ene armen ble totalt misshandlet. Heldigvis var det den høgre armen, tatoveringen ble bare en liten skrape på, men jeg vasket og renset den, så nå er den helt fin igjen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bra at det ikke var armen du har blekket Hvordan gikk det med den andre da? ikke brukket noe osv. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bra at det ikke var armen du har blekket Hvordan gikk det med den andre da? ikke brukket noe osv. Ja Med en gang jeg reiste meg opp igjen, var tatoveringen det første jeg sjekket =p Jeg har ikke brukket noe, men gjør ganske vondt å bevege på armen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Kan du ikke bare feks bandasjere over tatoveringen eller noe før du går i stallen? Så slipper du at slike ting skjer.. Endret 4. april 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jo, jeg skal egentli ha sånn plast på, men jeg gikk litt uten akkuratt isted, bare for å "lufte" det litt.. har tatt på nå igjen da. Men smurte krem på før jeg gikk i stallen, helosan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Skader sikkert ikke å bandasjere oppå plasten igjen, sånn bare for å hindre oppskraping osv? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Skader sikkert ikke å bandasjere oppå plasten igjen, sånn bare for å hindre oppskraping osv? Nei Vet ikke om vi har bandasje, men kan sjekke. Men imorgen skal jeg ikke bruke sånn plast lenger, så er kanskje ikke vits i. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Bra at ikke noe ble brekt, det er alltid dritt:( Prøver og bestemme meg for hvilken stil jeg skal gå for, skal ta en slange Endret 4. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bra at ikke noe ble brekt, det er alltid dritt:( Off, ja, det kan jeg tenke meg. Heldigvis har jeg aldri brekt noe før, men har forstuet armen en gang. Det var ganske vondt det og. Men men, går bra nå da Har bare litt vondt, men det går sikkert vekk til imorgen. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bra at ikke noe ble brekt, det er alltid dritt:( Prøver og bestemme meg for hvilken stil jeg skal gå for, skal ta en slange Hva er alternativene? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Orientalsk og New School, men lurer på og mixe de to=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 "New Oriental"? Hvilken farge skal den være? Grønn? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det skal tattovøren får bestemme, jeg liker og gi mye spillerom. Men vil ha den i litt spacet farge Lenke til kommentar
No14 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Offwhite og turkis blir bra! Orientalsk er kult! Når skal du ta og hvor? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg hadde definitivt tatt orientalsk, new-school looken er ekkel. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hater at det kalles tramp stamp. Om noen har i korsryggen er det unødvendig å putte alle i en kategori som gjør at det høres ut som horer. Det er så unødvendig. Er mange som har der som ikke har de typiske tribal tatoveringene. Alle puttes under samme kategori uansett motiv og når de tok det. Ellers var det noen spm tidligere i tråden angående eksem osv når man tatoverer seg. Hvis man får et utbrudd etter det er leget kan dette påvirke fargen? Endret 4. april 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå