Joakim Skurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Appropå Nintondo tattoo, den som ble postet på forrige side er da ingenting i forhold til denne: Endret 1. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Er og blir sexy så enkelt ( til ørene over her ) Endret 1. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Foretrekker den første Nintendo armen...... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hadde den bare vært bra utført. Nr. 2 er da mye mer forseggjort. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Foretrekker fremdeles den første. Den er ikke dårlig utført etter min mening. Den gir meg gode minner. Det gjør ikke nr 2. Selv om det er mer på og flere spilltemaer. Men størst og mest på osv betyr ikke alltid best....... Synes begge er bra utført på hver sin måte. Men jeg dras mest mot 1. Eneste med eneren er at jeg ville hatt en annen slutt nederts... Hvorfor er bildet av den andre nintendo tatoveringen fjernet? Endret 2. april 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Åååååhåhåhå! *bilde* Nei. Sorry, men unaturlig store hull er ikke pent. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvis kravet for at noe skal være pent er at det skal se naturlig ut, leser du vel kanskje i feil tråd..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvis kravet for at noe skal være pent er at det skal se naturlig ut, leser du vel kanskje i feil tråd..? Jeg tror du misforstod. Jeg bare mente at jeg liker ikke når det er utvidet så mye som det.. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Endret 2. april 2009 av SunnivaKL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er det din tatovering, Sunniva? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jepp, tok den idag her på Stord =) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bare siden jeg lurer, hva har strofen med den nautiske stjernen å gjøre ? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Den er vel der pgr teksten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pønsket du ut motivet selv? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pønsket du ut motivet selv? Nei? Hva da, var den SÅ stygg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Uh, når sa jeg det var noe galt i å ikke pønske det ut selv, eller at den var stygg? Smaken er som baken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pønsket du ut motivet selv? Nei? Hva da, var den SÅ stygg? Neida. Ikke SÅ stygg. Personlig så synes jeg du burde valgt et annet motiv til den teksten. Eller en annen tekst til motivet. Alt ettersom. Jeg synes ikke de passa sånn kjempegodt sammen. Men det er bare min mening. Det er din kropp. Er du fornøyd så skal ikke jeg klage hvertfall. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Uh, når sa jeg det var noe galt i å ikke pønske det ut selv, eller at den var stygg? Smaken er som baken. Det virket som om det var negativt, at den var sykt stygg eller noe Pønsket du ut motivet selv? Nei? Hva da, var den SÅ stygg? Neida. Ikke SÅ stygg. Personlig så synes jeg du burde valgt et annet motiv til den teksten. Eller en annen tekst til motivet. Alt ettersom. Jeg synes ikke de passa sånn kjempegodt sammen. Men det er bare min mening. Det er din kropp. Er du fornøyd så skal ikke jeg klage hvertfall. Takk for rådet, men er for sent å gjøre noe med det nå. Uansett så liker jeg den, og det er jo det viktigste Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Takk for rådet, men er for sent å gjøre noe med det nå. Uansett så liker jeg den, og det er jo det viktigste Helt klart det viktigste det. Stort sett så gir folk litt for lite faen i hva andre mener. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Synes den passet greit med teksten jeg! Stjerna som symboliserer at man vil gå sine egne veier og teksten som gir en pekepinn på hva det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå