No14 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Da var den økten overstått, 6 timer med lett pain Ble ikke helt ferdig da, men er så langt meget fornøyd! Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 For de som lurer/har lurt så er det drop in på Love/Hate (Miami Ink). Og prisene deres er relativt stive. Ei bekjent av meg tok en liten en der for kort tid siden (litt større en en femkroning) og den kostet 350$. Fortsatt litt artig å kunne si at man har blitt tattovert av en av de gutta da. Er det ikke slik at gutta i serien kun tatoverer når det er inspilling? For å bli tatovert av "stjernene" må man søke, bli valgt ut på audition osv. Jeg finner det ikke igjen nå, men mener at det sto på wikipediaoppføringen til Miami Ink før. Det er i alle fall slik på LA Ink. Det var en av gutta som er på serien som tok den, men var vist en del folk som ikke er på tv som jobber der. Lenke til kommentar
machonga Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 kult! hos hvem du tatoveringen? og hvor lang tid går det mellom hver session? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Due to our busy filming schedule and the fact that we are overwhelmed with clients, our on camera crew will not be taking in clients currently. We have hired an extremly talented crew of artist that will be taking customers. Feel free to drop by any time or call for information. Så riktig det matsktsk. Men har man så flaks at feks ami kan ta en tattovering hadde ikke jeg sagt nei, selv om prisen for en så liten tattovering var sykt overpriset. Tør ikke tenke på hva feks en sleeve vil koste. EDIT: Sitatet er fra myspace siden dems. Endret 28. mars 2009 av Ördög Lenke til kommentar
machonga Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Da var den økten overstått, 6 timer med lett pain Ble ikke helt ferdig da, men er så langt meget fornøyd! kult! hos hvem du tatoveringen? og hvor lang tid går det mellom hver session? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tatt hos Hellspawn. Neste er i midten av mai. Lenke til kommentar
selunge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei folkens jeg bare lurer på at .. snart i juni skal jeg på tur til bulgaria å jeg har spurt mamma om hun kan bli med på piercing senteret men dere vet vor strenge mødrer er på piercing ! så jeeg skal få med meg noen små euroer og gå til nermeste piercing men jeg tror der er 18 årsgrense så jeg tar meg anledningen til å spørr dere ''ekspertene'' om hva aldersgrense det er å ta piercing i utlandet å sånn Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Tatt hos Hellspawn. Neste er i midten av mai. Jeg holdt på å avtale time og motiv med Jimmy fra hellspawn, meen så slutta han plutselig å svare på mailene. Derfor har jeg nå time hos Jo på Lucky 7 2. mai Endret 29. mars 2009 av Mumsen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 No14: Ser bra ut Liker godt stilen du har valgt=) Mumsen: Sånt er iriterende Skal teste Lucky7 i løpet av sommern håper jeg. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Takk Fluesopp! Takker for anbefalingen av Hellspawn også, Jimmy er utrolig dyktig. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg vurderer å sette initialene min på innsiden av underarmen, har ingen konkrete planer enda, men noe jeg har litt i bakhodet. Hvor mye koster det sånn ca. for en tatovering? Det varierer helt sikkert veldig. Men f.eks. 2-3 bokstaver på nevnte sted, eller et motiv på overarm. Om noen vet sånn ca. hvor mye, så jeg vet hvor mye jeg skal sette av om jeg vil gjøre det en gang Lenke til kommentar
No14 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen bruker en minstepris når det er en liten tattovering. Jeg betalte 1000 kroner for et lite tegn. Hør med studioet du skal tattoveres, koster bare en telefonsamtale! Lenke til kommentar
tmg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Bor en halvtimes tid unna oslo, er det noen steder som anbefales, evt. jeg bør holde meg unna? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 initialene på underarmen er så utrolig oppbrukt nesten like oppbrukt den den panteren som alle tok en stund Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 At noe er oppbrukt har vel lite å si om en person ønsker å ta den for sin egen del. Jeg for en, tar ikke tattoo for at andre skal skryte av den. Jeg tar de fordi JEG ønsker dem, om du liker dem eller ikke bryr meg midt i ryggen. Folk tenker for mye på hva andre mener etter min mening (paradoks?). Hva er galt med å ta noe man selv ønsker? Om man angrer, har man uansett bare seg selv å skylde på. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 om man ønsker det selv er ikke et problem, men en tattovering skal i grunn være litt unik for den som bærer den syns nå jeg og ikke ta noen som X antall har tatt før deg. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Litt enig. Derfor jeg tattoverte sokken min ^^ Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 om man ønsker det selv er ikke et problem, men en tattovering skal i grunn være litt unik for den som bærer den syns nå jeg og ikke ta noen som X antall har tatt før deg. Det meste er allerede lagd i en eller annen form. Jeg er all for at folk ikke tar fylletattoo/sydentattoo, eller bare noe random flashart de fant for 5min siden. Men om han ønsker forbokstavene sine på underarmen med to tribal delfiner rundt dekket med stjerner, og han har tenkt på det, er det vel ikke noe galt i han å gjøre dette? Men nå henger jeg meg opp i hva jeg sa jeg ikke brydde meg om, hva andre mener, så jeg går tilbake til å se etter ideer for videre utvikling av min sleeve. out. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå