DesertRose Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Den damen på bilde er mer sexy enn søt etter min mening. Takket være tatoveringene. Fra det jeg ser på bildet virker de gjennomført noe som er en stor pluss...Litt mer kvinnelige former og ekte pupper så hadde det vært nesten perfekt dame Jeg syns det er godt gjort at dere kan si søt eller ei ut fra et hodeløst bilde Kanskje bare meg, men jeg syns "søt" går på ansikt og/eller personlighet. Derfor jeg skrev mer sexy enn søt for han som la ut bilde kalte henne søt..............Så ikke noe dere her nei..... Den siste tatoveringen som ble lagt ut var kjempebra laget. Flotte farger....Bra eksempel på resultater som er verdt pengene man legger ut Endret 25. mars 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Er de?Bah, faenskap. Jeg hadde planlagt å ta neste tattis der Neinei Purple pain er ikke lagt ned. Men dem har slutta med piercing. Endret 26. mars 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 For de som lurer/har lurt så er det drop in på Love/Hate (Miami Ink). Og prisene deres er relativt stive. Ei bekjent av meg tok en liten en der for kort tid siden (litt større en en femkroning) og den kostet 350$. Fortsatt litt artig å kunne si at man har blitt tattovert av en av de gutta da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 At ting koster mye har antageligvis mye med høy oppstartspris for å avskrekke alskens menneskelig bunnskrap. Det er nok av dem som vil ha en tatovering av dem bare fordi de er på TV. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Personen tok tatoveringen kun fordi de er "kjendiser". Støtter det ikke, men tenkte bare å dele historien. Har også sett tidligere at folk har lurt på om det er mulig å bli tatovert der hvisw man kun er på ferie osv. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Apropos de gutta der, har Yoji begynt å tatovere skikkelig der nå eller? Har ikke sett de nye episodene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ingen som har erfaringer med Tattoo Nation i Kristiansand? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Min bror tokk sin der, så ganske bra ut.. Et par ting som ikke ble etter tegninga, men det retta han finfint opp Han tok forresten dette tallet: Endret 26. mars 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ingen som har erfaringer med Tattoo Nation i Kristiansand? http://www.nettby.no/community/thread.php?...mmunity_id=4392 http://www.myspace.com/urban_smerte Det jeg har hørt, ikke personlig erfaring, er at han med tatoveringer i ansiktet(trønder?) skal være helt ok. Ellers er det jo ikke langt til sandnes/stavanger eller drammen/oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hm. Saken er at dama til broren min og mora hennes hadde tenkt å tatovere seg der, henholdsvis ei sånn "Metallicastjerne" og det ene øyet til Bob Dylan, men dette gadd rett og slett tatovøren ikke fordi det ble for enkelt. I mine ører virket nå dette i overkant arrogant, samme hvor enkelt motivet måtte være. Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 For de som lurer/har lurt så er det drop in på Love/Hate (Miami Ink). Og prisene deres er relativt stive. Ei bekjent av meg tok en liten en der for kort tid siden (litt større en en femkroning) og den kostet 350$. Fortsatt litt artig å kunne si at man har blitt tattovert av en av de gutta da. Er det ikke slik at gutta i serien kun tatoverer når det er inspilling? For å bli tatovert av "stjernene" må man søke, bli valgt ut på audition osv. Jeg finner det ikke igjen nå, men mener at det sto på wikipediaoppføringen til Miami Ink før. Det er i alle fall slik på LA Ink. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 For å være med på serien ja sikkert, men tviler på at de har råd til å gjøre det sånn med alle besøkende Lenke til kommentar
No14 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 På LA Ink må du legge inn en melding som sier hva du skal tattovere, av hvem og når og når de har godkjent bildet eller tegningen må du betale depositum. Dette blir ikke tatt opp og vist på tv. Hvis man ønsker å være med i serien må man kontakte prod selskapet og søke der. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei, eg har planer om å få meg en tribal tatovering, eg vil den skal gå fra brystkassa, opp mot skulder og ned og slutte ved underarmen, eneste eg ikke er sikker på enda er hvordan tribal motivet skal vere, hvis noen har forslag so bare kom med dem Takker for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tror du gjør bedre i å høre med et studio. Vil også tro at du kan få tatovøren til å komme med forslag og sikkert tegne en tribal som passer kroppsformen din, noe som nok vil se bedre ut enn en tribal som er hentet fra nettet og kasta på deg. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tattoo i morgen Gleder meg vilt. Hvor lenge er det vanlig å sitte av gangen? Skal ta en halv sleeve. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg er vant med og være der i 4-5 timer i slengen, spørs hvor lenge øktene er hos personen du går til=) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Og hvor mye du tåler også såklart=) Men 3 timer og utover er vel vanlig når det gjelder "økter", men man kan også avtale lengre økter hvis man foretrekker og ta mye på en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå