Kuroi-Neko Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvordan funker det med strekking når man har hull ca 3 mm fra hullet du vil strekke? Noen sa at det er bare bra for da kan de to hullene bli strukket til ett. Men.. AU? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Spørs på hva du ønsker? Har selv skalpellert rett over det gamle frisørhullet, og dette ligger nå bare i kanten på det nye hullet. Kan enda se det om jeg tar ut smykket. Tror det skal mye til for at huden i mellom revner og danner et felles hull. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ok. Bra å høre^-^ Fortsatt bare i tenke-prosessen dette da^-^ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Syns det er fett med en på størrelse på noe àlla lillefingeren eller no.. Større enn det så blir det for mye indianer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Mh, hett. Tatoverte damer er herlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Eneste i Trondheim er Ragnarokk og tattooworld Og sistnevnte bør man vel i bunn og grunn holde seg unna, om man skal se på kompisers tattiser derifra Så har vi jo Purple Pain på Heimdal, men de har vel griselang ventetid afaik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Purple pain er vel lagt ned? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er de? Bah, faenskap. Jeg hadde planlagt å ta neste tattis der Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Den damen på bilde er mer sexy enn søt etter min mening. Takket være tatoveringene. Fra det jeg ser på bildet virker de gjennomført noe som er en stor pluss... Litt mer kvinnelige former og ekte pupper så hadde det vært nesten perfekt dame Endret 25. mars 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei. Ein kompis av meg tok piercing i øyebrynet for 2-3 mnd sida(brukt ring) og har plan om å skifte til bøyd barbell siden såret er grodd og er heilt fint. Men kva lengde burde han bruke? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dra til et studio og be de finne smykke. Ikke alle øyenbrynspiercinger har samme lengde på smykket. Noen som har erfaring med implantat i hånden? Vi snakker litt om å legge inn noe på meg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Den damen på bilde er mer sexy enn søt etter min mening. Takket være tatoveringene. Fra det jeg ser på bildet virker de gjennomført noe som er en stor pluss...Litt mer kvinnelige former og ekte pupper så hadde det vært nesten perfekt dame Jeg syns det er godt gjort at dere kan si søt eller ei ut fra et hodeløst bilde Kanskje bare meg, men jeg syns "søt" går på ansikt og/eller personlighet. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva faen! Jeg skulle rense det nyestrekte hullet mitt i stad, og tok ut snurringsen. Også oppdaget jeg at jeg hadde fått kvise inni hullet. Ufint, og ubehagelig! Ikke rart det var vondt. Gir forresten hvetekimolje samme effekt på arrvev som andre anbefalte E-vitaminoljer? Hvetekimolje var det eneste de hadde på apoteket. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvorfor bruker du e-vitaminolje og ikke jojoba eller emu? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hvorfor bruker du e-vitaminolje og ikke jojoba eller emu? Fordi ingen har fortalt meg om disse andre før du sa det nuh! Jeg leste ett eller annet sted på BMZ at man skulle bruke E-vitaminolje, så da kjøpte jeg det. Er jojoba/emu noe som er lett tilgjengelig overalt? Endret 25. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg bruker emuolje, og det er suverent! De har det på PP. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg bruker emuolje, og det er suverent! De har det på PP. Jeg måtte ha noe kjapt, og det tar 2 timer og et par hundrelapper bare i reise for å dra til PP. Ifølge kvinnemennsket jeg kjøpte oljen av, skulle det fungere veldig bra til mitt formål. Satser på at det duger. Så får jeg heller skaffe noe reale greier neste gang jeg er innover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå